Sivut

18.2.2012

Ostoksia

H&M-paketti tuli nytten, oon koko viikon oottanu sitä kun maanantaina ne lähetti sen ja perjantaina pääsin noutamaan sen R-kioskilta.


 Raitaneuleesta maksoin jotain 11,20 € kun mulla oli siihen se alennuskoodi. Ihanan plösö vaikka onkin vähän ohut :) Varmaan keväällä tää on kiva kun on noi hihatki vähän lyhyet, veikkaan et vois tulla koulussa kylmä tämän kans.


Sitten tää rakkausneule, jes nyt se on mulla♥ Kakskymppiä maksoi alennuksessa ja alkuperänen hintahan oli sen neljäkymppiä. Tässä on yks huono puoli, nuo glitterjutut kutittaa mua :( Jos en voi pitää tätä sen takia niin joudun varmaan palauttamaan tän mut en millään haluais, joten mietin että voisko tuohon neuleen sisäpuolelle saada jotenkin jonku kankaan, niinkun ulkotakeissa :-D Jos tajusitte mitä tarkotan. Maksais varmaan hirveesti jos kävis suutarilla laittaan.. Itehän en oo ompelukoneen ystävä. Ja tuosta vois tulla ehkä liian kuuma sitten :( Pitää nyt käyttää tätä paljon ja kattoo kestänkö pitää tätä. Mut tuun varmaan käyttään tätä sillon kun meen jonnekin ryyppäämään, tää on aika bilehenkinen. Ja ihanan glamour ;) Voi että tykkään kaikista glitterjutuista, mulla ei vaan semmosia oo oikeastaan yhtään. 

Nuo kuvat on muuten aika paskalaatusia kun pimeessä jouduin ottamaan mut koittakaa kestää, kyllä noi vaatteet tulee kuitenkin ihan hyvin esiin :) Tuossa yhessä kuvassaki käsi on heilahtanu ja muutenki nuo mun poseeraukset on aika hienoja :DD

8 kommenttia:

  1. sopii sulle hyvin (:

    sillon joskus kun teit postausta siittä, että leikkasit ite hiukses, niin miten se tapahtuu? onnistuuko sivuotsiksen leikkaaminen ittelle? :))

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Kiitos! Ja ite leikkaan hiukset ihan tavallisenna sheiverillä, otan puhtaan ja käytän sitä niin kauan että se on ihan tylsä :D Niillä on paljon parempi leikata mitä saksilla. Ja sivuotsiksen leikkaaminen sillä ei oo yhtään hankalaa :) Kokeilemaan vaan jos uskallusta on! :)

    VastaaPoista
  3. toi valkonen raitapaita on ihana (:
    ja mun kaveri ku se oli tos mun vieres datailemas toisel koneel ja luki tost tekstist sen kohan et "Kakskymppiä maksoi alennuksessa ja alkuperänen hintahan oli sen neljäkymppiä. Tässä on yks huono puoli, nuo glitterjutut kutittaa mua :( Jos en voi pitää tätä sen takia niin joudun varmaan palauttamaan tän... " ni se sano et alennustuotteit ei kai pysty palauttaa...

    mut ihana kans toi glittertakki silti ! <3

    VastaaPoista
  4. Saara: Niin joo hyvä pointti, ei varmaan pystykään palauttaan tätä :o Mut tää on kyllä niin ihana etten varmaan oliskaan palauttanu, pitää ehkä sit keksiä tähän jotain patenttia :D Mut kiitti kehuista!:)

    VastaaPoista
  5. okei (:

    mut osaisitko neuvoo jotenkin, että miten se sivuotsis leikataan... :)
    sanallisesti tai kenties kuvien kera?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Hmm voisin tehä postausta siitä mut en oikeen tiiä miten saisin kuvattua sen, pitäis varmaan jotenkin videoida mut mulla ei suostu laittaan niitä videoita tää blogger tänne :/

    Mut mä vaan silleen hienosti "sahailen" sitä tukkaa, ei sitä oikeen voi paremmin selittää. Parhaan tavan löytää mun mielestä kun alkaa ite kokeilemaan :)

    VastaaPoista