Sivut

22.2.2012

Oulun reissu

Kuvasin kotona ennen lähtöä mun asut jotka otin mukaan. :-D Ylempi kuva maanantain asu ja alemmassa sitten tiistain.


 Tää ei nyt liity mitenkään mihinkään, mut eilen illalla mun kynttiläjutut tuli, ja sain tämän ilmaseks kun pidin sillon ne kynttiläkutsut :D

 Mentiin siis sinne Ouluun äitin kans, oli mukava käydä :) Maanantaina päivällä lähettiin ajeleen ja käytiin ostamassa mulle Jameralta koulukirjoja ja käytiin myös kampaamossa kun äiskällä oli sinne asiaa. Illalla mentiin mun äidin siskolla Helillä käymään, oli kiva nähä sitä ja sen miesystävää Villeä. Ja Heli oli tehny hyyväää suolasta piirakkaa jossa oli kaikkea mahollista. :-D Illalla ehittiin vielä käydä kattoon Matka 2: Salainen saari joka oli 3D:nä ihan hyvä. Äiti on nii innostunu näistä 3D-elokuvista et pitää aina päästä kattoon joku seikkailuelokuva...




Tiistaina shoppailin armottomasti kun äiti meni sairaalaan kontrolliin. Olisin halunnu käydä leffassakin mut eipä siinä ehtiny kun lähettiin jo kahentoista aikaan ajeleen takas Ylivieskaan päin. Äiti heräs jo kuuden aikaan aamusta ja mulla olis ollu herätys vasta kaheksalta, mut en saanu enää unta joten pyörin sitten sängyssä sen kaks tuntia. Äiti lähti seittemän aikaan sinne kontrolliin joten sain yksin heräillä ja käydä aamupalalla jossa oli muuten tosi hyvää puolukkakeittoa. Oli niin ihana aamu ja olin niin hyvällä tuulella kun sai rauhassa syödä ja laittautua ja kattoo telkkaria. :D Puoli kymmenen aikaan lähin keskustaan kauppoihin ja ehin mä siellä 2½ tuntia shoppailla ennen lähtöö. Osa kaupoista jäi käymättä, mut ei haittaa kun ne tärkeimmät ehdin kuitenkin katsastaa.





Tässä sitten mun ostokset:

 Aivan ihana neulepusero H&M:ltä! Tää kuva ei oikeen anna oukeutta, tässähän on siis semmosta pientä hilettä tai mitä lie, joten on ihana kiiltävä ja bling. :D Tää ei myöskään oo päällä tommonen laatikko, vaan mukava ja semmonen löysä. Ei oo tarkotettukaan vartalonmyötäseks. Oon nettikaupasta kuolannu näitä kiiltäviä neuleita joten oli kiva nyt sitten vihdoin saada tämmönenkin sen mustan glittertakin seuraksi joka olikin siinä tiistain asussa.Tää maksoi 19,95 €.

 En ollu uskoo mun tuuria kun näin samassa kaupassa värikkäitä pillifarkkuja :D Nää värit vääristää nyt tosi pahasti, koska tossahan on siis ihan retro-oranssit ja metsän vihreät housut, tässä noi näyttää oranssinpunaisilta ja turkooseilta. Mullahan oli siis näitä ennen pinkit, siniset, punaset, violetit, turkoosit, valkoset ja mintunvihreet pillit joten oli nyt kiva saada vihreet ja oranssitkin sinne sekaan. Enää puuttuu kirkkaan keltaiset pillit, kertokaa jos tiiätte missä semmosia myytäis! Oon noita vihreitä metsästäny niin kauan kun sellasia ei oikeen oo enää ollut missään kaupassa, niin nyt onneks löytyiki sitte. Ja noi oranssit oli kiva lisä koska oon jotenkin alkanu tykkäämään siitä väristä. 19,95 maksoi kappaleelta nämä.

 Sitten sattui myös Kappahlissa tulemaan vastaan ehkä ihanimmat farkut ikinä. Eihän mulle riitä että sitä kiiltoa ja blingiä on paidoissa, ihan superia että löysin nää niin ei tarvinu alkaa ootteleen niitä H&M:n hopeisia farkkuja alennukseen nettikaupassa. :-D Nämä maksoi 39,95, paitsi että Kappahlissa sattui just olemaan semmonen -10 € kaikista farkuista, joten kolmekymppiä nämä tuli maksamaan. Ei mun mielestä hirveesti farkuista, kun yleensä ne tuppaa olemaan aika kalliita.. Näissä on muuten tosi kiva tuo yksityiskohta tuolla lahkeissa kun on laitettu nuo vetskarit :) Ehdottomasti nämä tulee olemaan mun toiset lempifarkut noiden mut leopardikuosisten farkkujen kanssa!

 

Aivan ihana valkonen mekko, ette ikinä arvaa mistä ostin. No FIORELLASTA! Fiorellalla on ihan hirveitä ja järkyttäviä pissisfarkkuja, mut tää mekkovalikoima siellä oli kieltämättä aivan upee. Tämä oli alennuksessa 14,95 kuten alempikin mekko samasta liikkeestä:


 Aivan ihanat mekot♥ Mulla ei oikeen oo tämmösiä mekkoja jotka sopii vähän joka juhlaan. Häihin en kyllä tuota valkosta laittais, siis jos olisin joskus jonkun häihin menossa. :-D Mut mullahan on siis kaikki mekot joko semmosia rippimekon tyylisiä aika pitkiä ja vähän turhan hienoja ja isoja, tai sitten ihan bilemekkoja. Useimmat mun mekoistakin on leopardikuosia, ja sitä ei oikeen uskalla käyttää missään juhlissa. Joten nämä mekot on nyt mun mielestä hyviä vaikkapa jonku rippijuhliin tai häihin tai vaikka tupareihin, näitä voi käyttää ihan bileissäkin. Ja sitte vaikka myös jossain koulun kevätjuhlassa. :-D Mua vaan vähän arvelluttaa noi takaosat, kun kummassakin on niin hirveen avoin toi selkä niinkun huomaatte. Että tuun varmasti pitämään jotain pikkutakkia tai jakkua päällä, ainakin jos pidän tavallisia rintaliivejä, koska se rinsikoiden takaosa paistaa aika ihanasti noista avoimista kohista.

Romeo&Julia -nimisestä koruliikkeestä löyty tämmönen aivan ihana ja syötävän sulonen kaulakoru. Oli ihan pakko ostaa, maksoi 8,95€ muistaakseni.

Ostin myös tavallisen mustan topin H&M:ltä, koska mun entinen toppi näyttää tältä:

Ihan järjetön reikä tullu tuohon aikojen saatossa. :-D Ja hirveen likanen peiliki. Onhan tää toppi 2½ vuotta mulla kovassa käytössä ollukkin. Mut tää mun uus toppi taitaaki olla semmonen toppimekko, koska tää on niin pitkä. Voi käyttää mekkona :-D Että nyt mulla tuli tavallaan pikkumustakin ostettua, vaikka tää tavallinen pitempi toppi onkin. 


Otin nyt H&M:n sivuilta kuvan kun en jaksanu tavallista toppia alkaa kuvaamaan, niin tämmönen se sitten on. Aika kätevä kieltämättä, ja ku tykkään muutenkin pitkistä topeista. Hintaa oli 9,95 €.

Semmosta :D


11 kommenttia:

  1. ihanat noi kiiltävät farkut!! :p

    VastaaPoista
  2. meniks paljonki rahaa xd ?
    mut ihanii vaatteit :3

    VastaaPoista
  3. Ah, Romeo&Julia, ihana tilpehööriliike vaikka vähän ylihinnoiteltu onkin :--) <3

    Mulla taitaa olla samanlaiset leopardifarkut! Ehkä maailman ihanimmat housut<3 Ja huh, ihan kiva kokoelma sulla noita värikkäitä pillifarkkuja :D Keltasia ei kyllä oo valitettavasti tullut missään vastaan.

    VastaaPoista
  4. henna: Niimpä! kyllä mun nyt kelpaa :)

    Saara: Hehheh joo satanen meni :'D Ja kiitos!:)

    Kaeru: Sanoppa muuta, sinne on aina päästävä ku Ouluun menee :-D

    Ja oon samaa mieltä että noi pantterihousut on ehkä maailman parhaat :)! Ja oon mä ihan keräilyasteella noita värikkäitä housuja hankkinu, ne keltaset tosiaan pitäs vielä jostain saalistaa, saa nähä millon tulee vastaan ;D

    VastaaPoista
  5. Kiva blogi sulla, liityinpä lukijaks ! :)

    VastaaPoista
  6. Säki löysit mun blogin!:D ja ainahan on kiva uusia lukijoita saada :)

    VastaaPoista
  7. Nuo oranssit housut on aika houkuttelevat :D

    VastaaPoista
  8. Meeri: Kiitti, on nuo kyllä aika jees ! :D

    VastaaPoista
  9. Määki haluan shoppailee :< oisin iteki käyny kerran Romeossa ja juliassa mutta se ovi oli lukossa ja se nainen vaan hillu siellä kaupassa :D :(

    VastaaPoista
  10. ota kuva noista hopeista farkuista sun päällä, näyttää tosi kivalta =) ja ihanat silmät ja meikit taas.

    VastaaPoista
  11. Carolina: Ai, olikohan se sit just menny kii se kauppa ja se teki sielä jotain viimesiä juttuja ennen ku lähti kotia :oo nomut se on kyllä ihana kauppa, kannattaa joskus käydä!:)

    meri: Itseasiassa teen just postausta jossa näkyy noi farkut mun päällä :) ja kiitti!:)

    VastaaPoista