Sivut

13.2.2012

Hiuksia!

Löysin Meerin blogista tällaisen kivan ohjelman nimeltä TAAZ makeover jolla voi testata erilaisia meikkejä ja kampauksia. Ite nyt kuitenkin jaksoin kokeilla itelle erilaisia hiusvärejä. Olisin voinu kokeilla kampauksiakin mut multa ei löytyny sopivaa kuvaa koneelta, tätäkin kuvaa mitä nyt käytin oli hankala muokata... Paras kuva ois semmonen jossa olis hiukset tiukasti kiinni takana ja etuhiukset pois silmiltä :--D Mut tämmösen kuitenki sain aikaseks:


Hehe aika hauska :D Kokeilkaa iteki! Mut mikä teijän mielestä passaa parhaiten? Kyllä mun mielestä nuo vaaleet ehkä vie ja jostain syystä tykkään noista mustistaki, mut noi ruskeet ei kyllä säväytä yhtään. Ja tuo punainen on sitte liian punaruskee, ei ollenkaan samanvärinen mitä se mun kirkkaan punanen tukka sillon aikoinaan joka oli välillä tummanpunainen ja välillä kirkas ja välillä taas oranssi ja olihan se kerran pinkkikin. No, jokatapauksessa tuommonen punaruskee on aika tylsä. Mitä ite sanotte?

10 kommenttia:

  1. tuo vaalea sopii sinulle aika hyvin ja kyllähän tota mustaakin voisi kokeilla? : )Hyvää ystävänpäivää sinulle! :)

    VastaaPoista
  2. Jonna: Kiitti! Kyllä mustakin toi vaalee on paras, ja nytkin on blondausoperaatio vieläkin kesken, tarkotus saada platinat :-D Jos tuota mustaa joskus uskallan laittaa nii siihen kyllä menee aikaa! Ei vihti heti värjätä ku vaivalla saanu vaaleiksi tukan:) Ja hyvää ystävänpäivää myös sulle!

    VastaaPoista
  3. kyllä nuo vaaleet sopii parhaiten :) mulla on se ongelma mun hiuksissa että vaikka otin värinpoistoja kaks, ja näistä tuli semmoset vaaleen oranssit, nii sitteku laitoin kirkkaan punasen värin nii ne oli about 3 päivää semmoset, ja nyt nää on _ruskee_oranssit, nii en ymmärrä miten se ruskee väri tulee ku mulla ei oo ollu varmaan puoleen vuoteen ruskeita hiuksia ::D

    VastaaPoista
  4. Vaaleet passaa sulle tsoi hyvin! Mun mielestä taas tuo musta ei passaa :D Ruskeet näyttää sulla jotenki oudolta :D

    VastaaPoista
  5. Sara: Oho :o en tajua kyllä yhtään miten tuo on mahollista! Tai siis ei ruskeen kai pitäs tulla yhtäkkiä läpi niistä punasista hiuksista. Kai sun pitää vaan punaseks värjätä tarpeeks usein nii alkaa pysymään, ja suosittelen semmosia punasia sävytejuttuja :-D Mulla alko noiden ansiosta pysymään se punanen tukka paremmin eikä enää haalistunu.

    Meeri: Noi vaaleet on mulle kyllä parhaimmat kieltämättä :) Mä jostain syystä tykkään tuosta mustasta, ehkä sen takia että tulee niin hieno kontrasti kun on niin vaalea iho. Mut kyllä toi silti on turhan voimakas väri kun mulla on niin hennot ja vaaleet kulmakarvat ja ripset. Pitäis aina meikata hirveesti et näyttäisin järkevältä :-D Ja noilla ruskeilla näytän totisesti typerältä..

    VastaaPoista
  6. vaalee paras ! ei ainakaa musta :D

    -sari

    VastaaPoista
  7. osaatko kertoo yhtää tarkemmin tuosta sävytejutusta ?:--D minkälaista ja mistä kannattaa ostaa?:)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: No ei ehkä tuo musta, on se vähän synkkä :D mut niinku jo sanoin nii musta on jotenki hienon näköstä se vaaleen ihon ja mustan tukan kontrasti :)

    Sara: Juuu osaan ku oon ite käyttäny niin paljo ja ostelen koko ajan :D Ite oon deviantista ostanu shokkivärejä jotka toimii aikalailla samalla tavalla. Mulla on vermillion red sävy joka mun mielestä on paras punasen sävy siellä. Siellä on kyllä niin paljo niitä eri sävyjä... Mut ainaki Deviantin nettikaupassa ne kaikki shokkivärit on myös nii kannattaa käydä siellä kattoo :) Ja sitte oon kampaamosta ostanu kans semmosta punasta sävytettä jonka nimee en kanskaan muista mut se oli kyllä tosi hyvä. On ne kampaamotuotteet kuitenki vähä laadukkaampia. Makso jotain 11,90 ja deviantissa maksaa se yks shokkiväri 7€. Sieltä Kärkkäisen Hairlekiinista oon ite ostanu niitä sävytteitä :) Mää kysyn aina niiltä myyjiltä niistä eri sävyistä ku ne on siellä niin kivoja ja ystävällisiä ja osaa sanoo nii hyvin niistä sävyistä :DD Joo tulipa romaani taas mutta toivottavasti oli apua :DD

    VastaaPoista
  9. vaaleet ny ehottomasti on parhaat ! mut emmätiiä jotenki mä tykkään noist kahest ruskeestki... :D

    VastaaPoista
  10. Saara: Mä taa en yhtään tykkää noista ruskeista mulle :'D Mut noista vaaleista oon kyllä samaa mieltä!

    VastaaPoista