Sivut

7.2.2012

LÄVÄRI

No nyt se on vihdoin mulla: Kielikoru! :D Oon jännittäny koko päivän ja pelotti ihan hirveesti ja kyllähän se ikävästi kirpaski mut ei loppujen lopuks mitenkään ihan hirveetä. Vaikka kyllä se tuntu, ja ne pihdit oli kyllä tosi epämukavat. Ja silmät valu vettä joten meikithan siinä meni :D Mun silmillä on tapana vuotaa vettä aina kun nypin kulmiakin, ja sillon ku meen nukkumaan niin jompi kumpi silmä rupee jossain vaiheessa vuotaan. Ja varsinki krapula-aamuna ku herään niin sillon näyttää ku oisin itkeny ja muutenki ihan hirvee se silmienvuoto. Mutta pääasia että nyt on tää lävistys vihdoin neljän vuoden odotuksen jälkeen (oon halunnu tätä seiskaluokasta asti ja nyt oon lukion kakkosella, aika pitkä aika loppujen lopuks.)

 TSÄDÄÄM! Vooooi ETTÄ oon kyllä niiiiin supersuperilonen nyt. Niin ja ei tarvi ihmetellä tuota violetti/sinistä mitä mun kielessä on. Se merkki siitä korun paikasta tehtiin eka jollain siihen tarkotetulla tussilla ja jouduttiin tekeen se uudestaan koska piti siirtää sitä alemmas. Mulla on niin lyhyt kieli että sen takia piti tuoda edemmäs kun ei vaan olis oikeen onnistunu jos olis taaemmas laittanu :-D Että jos jonkun silmään näyttää et toi on jotenki edessä niin se johtuu sitten siitä. Niin ja jokatapauksessa, suu täynnä kuolaa ja muutenki hirveetä kuolaamista tuo homma niinku moni varmaan tietää, niin se tussikin siinä sitten levis aika ihanasti. Kyllä tuo pikkuhiljaa kuluu :-D


Kaikista hankalinta on nyt se SYÖMINEN. En tiiä miten aattelin syyä muutamaan päivään. Koulussa söin viimeks kunnolla, nyt oon syöny vaan jogurtin koska en pysty mitään pureskeltavaa syömään koska kieleen sattuu. Ja suklaamoussea tein myös joka oottaa nyt jääkaapissa, syön senkin varmaan kohta. Että ei siinä, en tiiä yhtään mitä huomenna aattelin sitten syödä :--D Ehkä ostan jogurttia ja teen TERVEELLISIÄ hedelmä/marjapirtelöitä.

8 kommenttia:

  1. au ! jee hyvä että vihdoin sait sen =) mä vieläkin pohdinpitäskö ottaa smiley....

    VastaaPoista
  2. Voi että! itekki haluaisin kielikorun.. koitin äitille ehottaa että laittaisin, mutta se sano vaan että "harkitaan asiaa.." :D

    VastaaPoista
  3. wooow, VÄHÄNKÖ siistii :D

    ääh sä oot tartuttanu ton muhunki, mäki haluun kielikorun nytte x)

    osta siihe sitte joskus sellai siisti kielikoru, mis on sellanen pilleri :D en osaa oikee selittää x)

    VastaaPoista
  4. keitot ja piltit kunniaan kun kielikorun ottaa :D ite niitä mussutin sen pari viikkoa kun kielikorun otin.

    VastaaPoista
  5. ja joka ruuaan sekä tupakin jälkeen ankaraa suuveden pursukuttelua eikä kanata viinaa kovin juoda :D

    VastaaPoista
  6. meri: Jees oon mää tätä sen neljä vuotta oottanuki :D ja ota ihmeessä, ois kyllä aika coooool :)

    Hanna: Ehkä sääki vielä saisit sen! :DD

    Saara: Joo se helposti tarttuu se lävärikuume ku joku tuttu on ottanu :'D ja joo tiiän niitä semmosia pillerikoruja, vois kyllä hankkia semmosen! 8D

    Ansku: Jooo suuvesi pitäs melkee hankkii mut en haluu mun rahoja tuhlata. Vedellä oon tähän mennessä purskutellu, ja en tupakoi niin ainakaan siitä ei oo ongelmaa :D Mua neuvottii et pirtelöt on hyviä ja oon nyt rahkaaki vetäny. Mut keitot ja piltit vois kyllä olla tosi jees! mun pitiki ostaa hernekeittoo tänään mut unohin... Huomenna sitte.

    VastaaPoista
  7. Näin xlobessa niin sun näköset housut! Tai siis ekana kun ne näki, niin tulit sä mieleen!
    Semmoset piecesin (?) farkkulegginsit, joissa on leobardikuvioita :D hinta tais olla 21.95€ :DD

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Mäki oon tainnu nähä ne! Kuvio on aina jees jos se on pantteri mut mä en osaa käyttää yhtään farkkulegginsejä. Ne on talvella liian kylmät ja kesällä liian kuumat, tai no kesällä kyllä vois olla ihan hyvät viileempinä päivinä :D Yleensä kesäisin mulla on legginsit tai sukkahousut ja jo elokuussa joudun vaihtaan kunnon farkkuihin ja syyskuussa kalsarit farkkujen alle ku oon niin vilukissa :DD

    VastaaPoista