Sivut

13.2.2012

 Moikka. Mulla on ollu erittäin tekemisrikas viikonloppu. Ei se oo oikeestaan ollu muutako ryyppäämistä mut välillä sitä kai sitten pitää rellestää.


Aattelin ihan kertoo mun päivistä jotenkin lyhyesti (ei varmaan tuu onnistuun) mutta kuitenkin, perjantaina lähin illaksi Rauskille (no oikeastaa sinne jonnekin Säilynperälle, varmaan osa teistä tietää) ja siellä sitten oli kaverin isosiskon synttärit. Mulla oli kyllä hauska ilta, ja porukkaa oli ihan älyttömästi. :-D Sitte jossain vaiheessa piti lähtä sieltä ja kävelin mun serkkupojan kans ja jonkun toisen pojan kans samaa matkaa (en tienny sen toisen pojan nimee mut ainakin se kovasti yritti lääppiä kaikkia tyttöjä ja mua myös, että oli vähä rasittava matka kunnes se käänty omaan kotia päin. Jälkeenpäin tuli selville että se lääppijä tais olla joku Joni mun poikakaverin eli Jannen luokalta ja Janne oli vähän raivona :---D Teistä lukjoistaki joitaki oli siellä bileissä nii mulle voi kertoo oliko se se, jos teillä muilla on yhtään enempää hajua!) Ja sitten serkkupoikaki käänty omaan suuntaansa Padinkiin ja Ykalaiset/Rauskilaiset varmaan tietää missä se on, ja minä jatkoin siitä vielä kävelyä isoa tietä pitkin Raudaskylän ohi ja siitä vielä Huhmarille asti kunnes kuulin että nyt tulee takaa auto ja hemmetti vie sehän pysähtyy.


No kaks SELVÄPÄISTÄ jotain yli kakskymppistä jätkää siinä ajo autolla ja ne otti mut kyytiin. Kyllä siinä olin vähä kahenvaiheilla että voinko mennä vaan joidenki poikien kyytiin mut ne oli kyllä ihan kilttejä ja koska ne ei ollu juonu nii samahan se oli kyytiin mennä. Olin siinä vaiheessa kävelly 5 kilsaa ja toiset mokomat ois ollu vielä jälellä joten onneks menin kyytiin. Nää tyypit oli menossa Rauskille ja sanoin että tehän ootte menny jo ohi ja sit nää vasta hoksas että oho ollaanko. :---D No ne nyt sitte vei mun iskälle jonne menin yöksi. Sanoin että oon menossa iskälle ja siinä talon pihassa kuski sitte kysy että "Hetkinen ootko sää Jussin tyttö?" ja mä sitten sanoin että joo, ja mietin että miten hemmetissä nääki tyypit tietää mun isän (uskokaa pois että KAIKKI tuntuu tietävän kuka se on) ja sitten ne tuli sisälle käymään. Nää pojat siis asuu samassa talossa missä Iskä ja Anne asu vielä viime vuonna. Hyvä tuuri kenties?


No jäin sitten yöksi iskälle ja aamulla oli kieltämättä krapulan poikasta. Nukuin aika pitkään ja isälle tuli sitten jotain vieraita, eka en tajunnu ketä siinä on, kunnes lopulta tuli selville että yks niistä oli mun äitin exä joka on asunu meillä joskus sillon kun olin 3-5 -vuotias. Oli kieltämättä vähä shokki. Ne sitten ryypiskeli siinä kolmestaan ja iskä oli tainnu alottaa jo aikasin koska se sammu jo joskus puoli neljän aikaan iltapäivällä (älkää kysykö miks ne rupes viinaa juomaan keskellä päivää, ei mitään hajua) Näille muille kahelle tuli sitte kyyti ja pääsin niiden mukana kotiin Ylivieskaan. Oli hauskaa kertoo äitille että joo sun exäs oli mun kans samassa matkassa :----D Oli se kyllä aika outoo nähä se noin 13 vuoden jälkeen. Sen mielestä oli varmaan vielä oudompaa nähä kun viimeks olin ollu semmonen vaahtosammutin.


No ei siinä mitään, pääsin sitten kotiin (siis ihan kotiin kotiin halusin sen kyydin kun en oo siellä käyny vähään aikaan) ja äiskän kans sitten lähettiin käymään Niemelänkylällä mummum ja papan talossa hakemassa pakasteesta mansikoita ja mitähän muuta asiaa äitillä oli sinne. Siellä on pakaste täynnä mummun mansikoita nii voidaan aina käydä hakemassa niitä aina. Äiti toi mut sitten tänne kämpille ja kahtelin toosaa ja olin koneella ja kaikkee tylsää. Illalla Janne sano että voitas mennä Villelle ja Nealle ku ne juo siellä ja Janneki aatteli juua. Niinhän siinä sitten kävi että vedin toiset kännet viikonlopun aikana ja sielläkin ehti tapahtua vaikka mitä. Oli mulla kyllä taas vaan hauskaa :----D Janne oli tullu tänne mun kämpille mun avaimilla jo aikasemmin. Ville ja Nea rupes nukkumaan varmaan joskus kolmen aikaan ja niitä ei haitannu et jäätiin sinne vielä yhen Arin kans ja me vaan juteltiin kaikkee vielä kaks tuntia kunnes Ari nukahti patjalle jonka Ville oli laittanu sinne. Minä siinä vatvoin sen 20 minuuttia et meenkö kotiin ja herätänkö Jannen ja se joutuis tulla aukaseen alakerrasta asti oven vai nukunko vähä aikaa ja meen sitte aamulla vasta kämpille niin pääsen kuitenki sisään ja Jannen tarvii tulla aukaseen vaan se mun ovi. Päätin sitte nukkua siinä sohvalla ja heräsin joskus yheksän aikoihin siihen ku Nea tuli jotain tekemään keittiöön. Päätin sitten lähtä käveleen kämpille päin ja jatkettiinkin siellä Jannen kans vielä unia yhteen asti.


Niinku näkyy niin käytiin sit jossain vaiheessa syömässä King Mealissa (nytki houkuttais hakea safkaa) ja oli kyllä heti NIIIIIIIN hyvää♥♥♥ Krapulassa nää on vaan niin parhautta. Vaikka jos totta puhutaan niin tällä hetkellä ei ollu ees krapulaa koska join vaan kaljaa. 9 kappaletta tuli kyllä niitäki juotua ja mua ärsyttää koska en mee enää kaljasta mitenkään hirveeseen känniin ja monesti on käyny niin että illalla alotettu juhliminen niin vielä aamu seittemältä jonku tyypin kans jutellaan ja biletetään kahestaan ku muut on menny nukkumaan. Ja tulee juotua ihan hirveesti koska oon vaan niin hirvee yökukkuja sillon ku biletän jossain. Mut ehkä vaan hyvä etten mee hirveeseen känniin ja pystyn helposti pitämään kontrollin käsissä :-D Ja jos haluan perseet vetää niin se onnistuu helposti viinalla, mut mulla ei oo kyllä mitään tarvetta olla ihan pelti kiinni. Ennemmin se valvominen ja hauskan pitäminen on se juju mut 12 tunnin aikana ehtii kyllä aika paljo juoda. Ens viikonlopun oon kyllä niin selvinpäin!


Pidettiin siis sunnuntaina jonkinlaista ystävänpäivää ja sen takia mentiin Kingiinkin syömään. Kateltiin mun luona sitten toosaa ja kaikkee. Tämä sen takia koska Janne lähti nyt maanantaina yhen aikaan junalle koska ne menee sen porukoitten kans Puerto Ricoon viikoksi. Nyt tulee sitten mulle kestämistä kun joudun olemaan viikon ilman nassua. :( Yleensä se oon minä joka lähtee viikoksi jonnekin lomalle. No ainakin saan tuliaisia :3 Mutta siinä sunnuntai-iltana kävi sitten niin että mulla nousi kuume illalla ja kahentoista aikaan oli jo yli 38 astetta kuumetta. Katottiin siinä illalla Uhrilampaat joka tuli telkkarista, oli kyllä tosi hyvä leffa! South Parkkejakin vähän katottiin kun oli joku Maratooni menossa yöllä MTV-kanavalta. Kahentoista jälkeen mentiin sitten nukkumaan.  Aamulla heräsin niin ei kuumeesta tietoakaan. En oo silti ollu koulussa koska mun olo on ollu tavattoman voimaton, mun korvat ja nenä on ihan tukossa. Jaksoin kyllä siivota tän kämpän mut siinä meni kyllä voimat ihan totaalisesti. Kuitenkin vaan imuroin ja tiskasin ja järkkäsin tavaroita, ei se niin rasittavaa voi olla :-D Huomenna kyllä yritän päästä kouluun, toivottavasti illalla ei taas rupee kuume nousemaan. Tämän päivän oon kuitenkin vaan kuolleena kämpillä. Jannekaan ei oo täällä hoitamassa mua niinku eilen :<


Että semmonen viikonloppu. Aika paljo voi ehtiä tapahtua yhen viikonlopun aikana.... No, ompahan hyviä muistoja lisää. :-D Ens viikonlopun oon sitte TOIVOTTAVASTI selvinpäin. Eihän sitä voi tietää jos joku kaveri keksii lähtä ryyppäämään ja mun on sitte vaan pakko mennä mukaan pitämään hauskaa. Vaikka jos totta puhutaan niin ei hirveesti kiinnosta juominen tällä hetkellä.

Toivottavasti jaksoitte lukea tän maratoonipostauksen, oli vaan pakko kertoa mun viikonlopusta kun oli niin hauskaa ja monipuolista :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti