Sivut

3.2.2012

Uus tukka

Uus tukka siinä mielessä että ostin tänään Deviantista sävyt White toner ja Silver. Toi toinen taittaa keltaisuutta eli tavallaan "valkaisee" vaaleata tukkaa ja Silver taas tekee sellasen siistin hopeisen sävyn tukkaan.




Tämmöset niistä tuli. Kuvista ei näy mutta jäi semmosta kellertävää joihinki hiuspätkiin, mulla on todellaki kunnon keltasuusongelma. Jospa tää tästä pikkuhiljaa helpottuis :-D Mut näistä tuli kyllä silti hyvät. Aika pöhköö vaan kun alimmissa kuvissa näyttää että mun hiukset ois jotenkin vaaleenpunaset, ja mut täti joka kävi täällä tänään, sano että valoa vasten nää vähän niinkun sinertää. Että ööö kamerassa sitte väriasetukset varmaan vähän päin pyllyä. Mutta saa näistä suurinpiirtein selvän :D

8 kommenttia:

  1. olivia voisiks tehä postauksen sun tisseist?;)
    ja sit jos teet nii paljo bikinikuvia?;P

    VastaaPoista
  2. mikä ihme komma toi^ on ?! XD anteeks, mut repesin !

    mites se kielikoru ? :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Anna mun nauraa :D

    Saara: Joo en mä tiiä, joilleki noi tissijutut on vaan pakkomielle :) Ja tuota noin saan nyt luultavasti tiistaina laitettua sen :D

    VastaaPoista
  4. oikeest ?! wooooow iha sika siistii :D

    VastaaPoista
  5. ja ainii, (hyvä mä ku unohan kaiken xd)
    IHANAT HIUKSET !
    on jo aikasta vaaleet !!

    VastaaPoista
  6. Saara: Joo on nää nyt kyllä aika hyvän väriset, joudun laittaan uudet kuvat koska nää niiiiin vääristää. Joten koitan tehä postausta vielä tänään jos ehin :D

    VastaaPoista
  7. Huima ero entiseen, ehkä munki pitäis kokeilla noita :D

    VastaaPoista
  8. Meeri: Joo on noi aika tehokkaita! Vääristää vaan aikalailla ja nyt mulla on itseasiassa taas vähä eriväriset.

    VastaaPoista