Sivut

6.2.2012

Hiuksia, bileitä ja läjä kuvia

Aattelin nyt läjäyttää kaikki sekavasti tähän samaan postaukseen. Ensin hiusasiat:

 Nää oli siis ne mitä esittelin edellisessäkin postauksessa joka vääristi kuvia aika pahasti. Eli sitä keltasta näky paljo enemmän. En tiiä miten siinä viime postauksessa ekassa kuvassa näytti ihan vaaleenhopeeharmaalta tukka :-D Mut kaikissa valoissa näyttää vähä erilaiselta, ja niissä lopuissa kuvissakin se tukka näytti vaaleenpunaselta. Ja miten tässä mulla on silmänaluset ihan punaset?? Kovin väsyneen näkönen, taitaa olla krapula-päivänä otettu kuva.


 Nyt tukka näyttää tältä. Laitoin eilen loput siitä White Tonerista tukkaan ja unohin ne päähän vähän liian pitkäksi ajaksi :-D Sehän on siis semmosta lilan väristä koska lila taittaa keltasuutta, koska violetti ja keltanen on vastavärejä. Ja no nyt sitä lilaa jämähti vähän tukkaan, mut ei mua kyllä haittaa koska nää on oikeestaan tosi kivaisat näin :) Nää siis otin aamulla päivänvalossa.

Sitten nää kuvat ois perjantailta kun päätettiin taas ryypätä eikä ollu muuta paikkaa ku tää mun kämppä. Seuraavalla kerralla kyllä mennään Jannelle vaikka se asuuki kauempana kaikesta!

 Sampo ja Janne

 Sampo, Jesse, Tomi, Tomin veli jonka nimee en muista ja sit se joka tais olla Alisa :D

 Janne ja Tomi ja takana Sampo ja Joonas (jos sen nimi oli Joonas)

 Samat tyypit mitä edellisessä.

 Meeee and Hanna :----D

 Ollaan me niin söpöjä ♥

 Janne ja Tomi 

 Piti olla söpöjä pikkutyttöjä koulukuvassa........ Näkee muuten mun ja Hanna kuvista miten kalpee oon :D


 Jesse, Hanna ja Tomii :)

 Hanna ja Tomi on pissiksiä 

Seuraavat neljä kuvaa kertoo siitä ku kaikkien piti yrittää tehä ryppyjä otsaa :D Tomi voitti.




 Minä Janne Joonas Julia Jesse

 Jesse ja Tomi

 Julia, minäää ja se Tomin nimetön veli

 Hanna ja Julia ja se Tomin veli :D Jotain tekee? Tässä vaiheessa Tomi varmaan opetti mulle semmosia tanssiaskelia (oon alkanu kovasti opettelemaan kännissä semmosia)

 :))) Tomin nimetön veli taas!

 Oiskohan tossa Roininen ja Narski ja Karita siinä ainaki on :D Takana on Alisa ja joku.

 Hanna ja Juppee :)

 Muikelo


Sitte tän päivän asua:


Paita H&M
Toppi X-Globe
Farkut Deviant


12 kommenttia:

  1. ei tuosa kuvasa oo roinista ja narskia:D.. tuo ketä luulet roiniseksi tuosa nii vois olla enemmänki saurento?:DD

    VastaaPoista
  2. Ihunat hiukset :D
    ja teil on näyttäny olevan kivaisa viikonloppu/perjantai/ryyppy ilta :D

    ps. oon se sama Saara kuka esim toho edellisee postauksee kommas, mut mun blogi vähän niiku poistu...... ja jouduin tekee kaiken alust... :'c

    PLUS et tää on iha tyhmä, ja ku yritän liittyy sun (tai kenen tahansa muun !) blogin lukijaks, ni siihe tulee vaa
    "Sivuston omistaja on valitettavasti estänyt liittymisesi tähän sivustoon. "
    VITUTTAA OIKEESTI -.-

    VastaaPoista
  3. Sullon kiva blogi (: Mutta miten saat noi kuvat noi isoiks?:D Oon kyl koittanu googlettaa mutten tajuu niistä ohjeista mitään,että osaisitko neuvoa?:D

    VastaaPoista
  4. vooi eiii :DD oon ihan tyhymän näköne :D:DD:D mutta hauskaa oli taas !! :))

    VastaaPoista
  5. Kyllä tuo on ihan selvästi roininen tossa kuvassa missä on karitaki!
    mut narskia siinä ei kyllä oo! :D

    VastaaPoista
  6. Sun hiukset vaan on tosi ihanat. ♥

    VastaaPoista
  7. eikö tuo oo saurento tuosa ketä luullaan roiniseksi?? ennemmin saurento mitä roininen:D..mut joo enpä mee sanomaa:D

    VastaaPoista
  8. ei se ainakaa roininen ooo:D ku se ite sano:D

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Muuten tuo kyllä vois olla hyvin saurentoki! ja oon tosiaan ollu sokee koska ei tuossa kyllä narskia oo...

    Saara: Jooo oli taas vähän ryyppyiltaa :---D Ja oli kivaa joo!
    Ja mitä ihmettä, blogger näköjään vähä vittuilee sulle tai jotain, koska ei nyt kaikki oo voinu sua estääkään. tai en ainakaan mä oo estäny ketään :o

    Anonyymi: Öööö no mulla on noiden kuvien koko yleensä aina 800x600 ja sit ku teen postausta ja painan kuvaa niin siihen tulee semmonen pieni valikko siihen kuvan alle ja siitä voi painaa semmosta ku "alkuperäinen koko" ja sit se on ton 800x600 eli iso :D

    Hanna: Joooo me ollaan tyhmän näkösiä kaikki :''D Mut oli kyllä hauskaa taas kyllä!:)

    Anonyymi: Mä en saa enää mitään selvää onko se nyt roininen vai saurento :'D ku voi olla kumpi vaan. Musta kyllä tuntuu et se vois olla saurento. Ja siinä oot oikeessa ettei siinä ookkaan narski vaan joku muu :D Oisko Tomi!

    Julia: Joo kävi taas ihan vitusti porukkaa !

    hilija: Kiiiiitos! :))

    Anonyymi: No niiiiimpä! :DD Ei oikeen oo varmaa...

    Anonyymi: Aijjaa :''DD Ei noista ota selvää!

    VastaaPoista
  10. Aaiiii että toi Sampo on gooooodlooking! ;)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: Hahaaa joo onhan se joo ;D

    VastaaPoista