Sivut

29.2.2012

Moooi

Pakko saada kirjottaa ees jotain pientä. En sitten tänäänkää ehtiny tehä postaustoiveita vaikka lauantaina jo piti tehä. No minkä näille kiireille mahtaa....

Koulua kesti neljään asti ja sit söin ja katoin salkkareita kotona ja Janne tuli tänne. Puoli kuuden aikaa lähin käymään kävellen kotona ja puoli kaheksaks menin sieltä sitten zumbaan. Zumba loppu puolysiltä ja tässä 1½ tunnin aikana oon pessy naaman, tehny läksyjä ja sit oli asiaa koneelle, mm. wilmaan ja sähköpostii, mut jostai syystä eksyin sielä tännekin sekä faceen :--D

Huomenna pitäs pestä pyykkiä ja lukea terveystietoa koska mulla on kahden viikon päästä kirjotukset joista en oo muuten muistanu mainita täällä. En oo muistanu sanoa sitäkään että alotin viikko sitten korvien venyttämisen. Laitan huomenna kuvaa jos muistan. Ja haluaisin tosiaan ehtiä tehä sen korupostauksen pyykinpesemisen ja ruuan laittamisen ja tiskaamisen ja läksyjen ja Jannen kanssa olemisen lisäksi. Ei olla nyt hirveesti oltu yhessä tällä viikolla ku mulla ollu nää koekiireet sun muut. Mut pitäis myös imuroida ja muutenki tää kämppä on likanen! Stressi iskee. Ja stressi selvästi on koska oon unohtanu mun e-pillerit ottaa neljänä päivänä peräkkäin ja nyt illalla sitte tajusin et voi helvetti. Söin ne kaikki sitte kerralla mutta noi mun pilsut on hyviä ja kalliita ku ei niistä tuu mitään huonoja vaikutuksia :D Joillaki on nimittäin tullu huono olo ja pää kipeeksi semmosista, mut ei mulla tapahtunu mitään vaikka söin neljä kerralla. Nyt saatte sitte pelätä siellä että jos tästä mun blogista tuleeki vauvablogi :DDDDDD

3 kommenttia:

  1. pakko kysyä, kun nyt tuli tosta vauvablogi- jutusta mieleen, et jos tulisit nyt raskaaks, niin tekisitkö abortin, adoptoisitko vai pitäsitkö itselläs lapsen?

    mielenkiinnosta :D
    Tai siis kun vaikutat semmoselta ihmiseltä jolla on tosi vahvat mielipiteet ja käsitys mitä ja millon haluat, niin jos nyt tulisit raskaaks tod.näk. suunnittelematta (kuten mainitsit, et stressin takia yms. unohdit ottaa pillerit, ni oletan et jos nyt sattusit tuleen raskaaks, ettei ois suunniteltu)

    Ja sit aiheeseen vielä liittyen, et haluatko joskus lapsia? :D

    VastaaPoista
  2. Toi jäi kyllä kesken toi kommentti :D

    Sama ano siis vieläki :D

    mut siis, et ku oon saanu semmosen kuvan susta, et omistat vahvat mielipiteet yms.yms. tiiät mitä haluat. Niin jos et haluais lapsia, mut nyt tulisit odottamatta kuitenki raskaaks, ja oisit sitte kuitenkin aborttia vastaan, niin mitä tekisit :D ja tosiaan siis pari kysymystä

    haluatko joskus lapsia?
    vastustatko aborttia?

    Voi hitto, et tajua tosta varmaan mitään :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitos kommentista! Oon itekin miettiny tuota ja en oikeen tiiä mitä tekisin! Itseasiassa voisin tehä tästä postauksen:)

    VastaaPoista