Sivut

1.3.2012

Korupostaus!

 Sain vihdoin tänään aikaseksi kuvata mun korut ja nytten pääsen tekeen tän postauksenkin. Tässä on nyt vaan kaulakorut ja käsikorut koska sormukset unohin kuvata.. no ei mulla ois ollukaan ku 5 sormusta tuolla, mut voin kyllä neki esitellä täällä myöhemmin :D

Toi koru oli oikeesti semmonen et noi kaikki oli samassa läjässä, mut irrotin siitä sit ton ison renkaan ja noi metallirenkaat ja jätin pelkät helmet. Ton ison renkaan noi glitterjutut jäi aina jokapaikkaan kiinni! Ostin tän Seppälästä joskus syksyllä alennuksesta.

 Tämmönen löyty Niemelänkylältä eli siis mummulta ja papalta joskus joulukuussa. Heli ja äiti anto tän sitte mulle ja äiti sano et tää tais olla sen joskus nuorena :D Tää ei vaan pysy mun kädessä ja tippuu aina, argh koska tää on niin ihana :(

 Mun isän nykyinen vaimo teki koruja joskus niin se anto mulle sit kaks tämmöstä käsikorua kun olin jotain 10 v :)

 Tän oon saanu joskus 6-7 vuotiaana eikä mitään hajua mistä! Kuitenkin tää on semmonen venyvä.

 Tää on sellanen magneettikoru josta voi tehä vaikka käsikorun tai kaulakorun :) Mielikuvitus on rajana!

 Nää kaks korua sain kaverilta kun se toi ulkomailta! Nää on kivat ja kevyet kädessä :)

 Tän oon saanu mummulta mutten muista yhtään millon.

 Mun sydänkorut. Pieni ja sit toi tumma on rippilahjaksi saatuja. ja toi iso sydän on kans joskus saatu lahjaksi. Vihree löyty Italiassa meidän vuokra-auton siitä semmosesta ovessa olevasta lokerosta :D

 Tämänkin oon joskus saanu lahjaksi!

 Tää tais olla nimipäivälahja mun äitiltä joskus yläasteen aikana :)

 Hehe tää on jostain lehen mukana tullu :'D

 Mummulta tämmöset ihanat helmet myös.

 Tämmöset värikkäät helmet ostin Helsingistä Foorumin H&M:ltä kaks vuotta sitten.

 Tääki mummulta :) Mulla on muuten tähän kuuluva sormus ja korvikset joissa on tommonen samanlainen kukkakuvio.

 Olin pienenä Pollux-heppakerhossa ja sieltä tuli tämmönen joskus ja tää on mulla tallessa edelleen :'D Musta hirveen söpö joten voisin käyttäki vielä :D
 Tämäkin on mummulta saatu.

 Ja luulisin tänkin olevan mummulta. :-D

 Tässä sitten tää uus koru jonka ostin ihan vasta Oulusta!

Nää on kumpikin Cybershopista ja ihan ite oon ostanu. En kyllä samalla reissulla mutta joka tapauksessa Helsingistä ja sieltä Itiksen liikkeestä. :-D

Tässä on nyt suunnilleen kaikki korut, oli tuolla jotain vanhoja hirveitä omatekemiä ku joskus koulussa tms pitäny tehä, nii empä vihtiny niitä kuvata. Meikkipostausta multa toivottiin kans joten koitampas kuvata noi mun meikitkin sit kun on taas aikaa :) Ehkä huomenna olis. Ärsyttää kun nykyään ei tunnu olevan aikaa mihinkään..

5 kommenttia:

  1. tuo sun käärmekorus näyttää sellaselta habakorulta :D tiiätkö mimmosii on vaikka nyt aika monessa paikassa myynnissä (esim nelly.com)

    VastaaPoista
  2. Saara: Kiitti!

    Anonyymi: Niin joo muuten se saattaa olla tosiaan semmonenki ihan hyvin :DD ja mä aattelin koko ajan sitä käsikoruks..

    VastaaPoista