Sivut

17.3.2012

Morjens

Häämessuilta selvitty, voi että mua jännitti! En muista millon ois jännittäny noin paljon. Oli se aika hirveetä mut silti hauskaa oli ja kokemuksen arvonen tapahtuma. :-D Nyt pitäs alkaa siivoomaan ja valmistautuun iltaa varten ku olis tarkotus vähä juhlia näin "vaihteeksi". Aattelin että voisin huomenna alkaa meikkipostausta värkkään, mut luultavasti mulla on aika kova krapula joten se sitte varmaan jää... Ehkä! Ja aijon siis tänään juoda viiniä pitkästä aikaa ja sehän sen krapulan tekee. Yleensä ryyppään ihan perus kaljojen kanssa, mut kyllä seki vähä kyllästyttää vaikka onki mun mielestä paras alkoholi ku sitä saa niin helposti ja se on halpaa eikä siitä tuu liian känniin. :-D Ei oo yhtään mun juttu vetää mitään perseitä.

Joo tulin näköjään sitten kertoon mun juomatavoista joten jos jättäsin tän postauksen suosiolla tähän... hirviästi tekemistä! Koitan haalia jostain kuvia häämessuilta nii voin jakaa täälläki sitte.

2 kommenttia:

  1. JEEE KIITOS !
    T. Se tosi iloinen anonyymi joka pyysi tätä postausta ♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Oleppas hyvä vain ;DD

    VastaaPoista