Sivut

11.3.2012

Moikka

Tänään on hiihtoo koulun liikunnassa. Nyt on sunnuntai ja vielä hiihtolomaa joten vähä pyllystä :-D Mut aattelin mennä nii saa sen alta pois. Ja keskiviikkona kirjotukset, joten viimesen kolme päivää ennen sitä luen armottomasti. Joten en varmaan ehi nyt sitten postailla hirveesti, ja maanantaina on vielä se häämessujen harjotusjuttu joka kestää varmaan aika kauan illalla... Stressi iskee.

Sit ku kirjotukset on ohi niin saan taas keskittyä blogiin vaikka tietenki jännittää ku lauantaina on ne häämessut ja joudun käveleen hääpuvussa Akustiikassa semmosella hienolla catwalkilla. Hyi hirviää en oo ikinä kuvitellu et joskus tämmöseen soppaan itteni keittäisin mut eipä tuota enää voi perua, pitää nyt ottaa vastuu siitä hommasta ku lupauduin. :-D Kyllä se on varmasti kuitenki hieno kokemus.

4 kommenttia:

  1. varmaan sul tulee olee tosi siistii siel häämessuil ! (:

    ja mä tiiän et mä oon itekki tehny väärin, ku mä oon oikeesti haukkunu sen anonyymin mutsii skitso-ämmäks, mut se on mun mielipide..
    ja mä en ny viel oo poistamas blogii, mut jos menee pahemmaks sillee se juttu ni sitte ehk joudun..

    VastaaPoista
  2. Saara: Oho no voi hitsi :SSS Mut aika pahaks menis jos joutuisit tuon takia poistaan blogin! Tai siis en usko että oisit nyt mitenkään niin pahalla tai tosissaan sitä tarkottanu mitä sanoit ja otti sen vähä tosissaan tai jotain... Olis hyvä jos saisitte sovittuu sen asian eikä mitään blogia tarvis sen takii poistaa ://

    VastaaPoista
  3. Henna: Terveystiedon nii saan sen pois alta ku niitä kursseja oli vaa 3 ja ehin jo käydä ne :D

    VastaaPoista