Sivut

2.3.2012

Mooi!

Oon muuten unohtanu kertoo että hiihtolomalla ois vähä reissuu tiedossa.

Huomenna lähtään Lehtimäelle eli mökille ja ollaan siellä sitten yö ja kaikkee kivaa tehään, sunnuntaina olis sitten vuorossa Seinäjoen juna-asema ja Helsinki ------> Jee! Ollaan siellä sitten keskiviikkoon asti. Kelpaa. Toivottavasti en tuhlaa rahoja. Saatan päästä jopa postaileen koska otan koneen mukaan sinne! Ja voisin uskoo et Hesan keskustassa toimis mokkulakin moitteettomasti♥ Lehtimäki ja se meijän mökki sen sijaan on niin korven keskellä ettei varmaa sielä toimi ihan nii hyvin. :---D

Mut jokatapauksessa ihana päästä taas täältä Ykasta johonki. Vaikka vasta olinkin Oulussa niin kyllä se silti on piristävää päästä jonneki. Ja varsinki Hesaan.

Ja haluaisin niiiin kovasti PITKÄT ja PAKSUT hiukset mut harmi et mulla on supisuomalaiset geenit ja mun hiukset on aika maantienharmaat ja ohuehkot ja sähköset talvella. Kyllä nää pitkiksi kasvaa ajan kanssa mut paksut näistä ei kyllä tule. :-D

Ne joilla on tämmöset hiukset luonnostaa on onnenpekkoja. I'm so jealous! 

AINIIIN oon tosiaan unohtanu kertoo senki et mennään Jannen kanssa malleiksi näin extemporena HÄÄMESSUILLE jotka on Ylivieskan Akustiikassa 17.3 klo 10 alkaen. Mun kummitäti vaan kysy multa et haluttasko mennä kun sinne tarvittas vielä malleja :-D Tänää oli eka semmoinen kokoontuminen, ei oikeen tehty mitään mut kahen viikon päästä on vielä kunnon harjotukset pukujen kans. Ihana päästä leikkii rinsessaa♥ Mut hirvittää silti koska sehän on semmonen juttu että kävellää kunnon lavalla niinku mallit kävelee. Hyi hirviä ei oo yhtään mun juttu mut kaikkee on kokeiltava!

PS: Siellä on yks aika namu ihana mies jonka oon aika useesti bongannu salilta ja sillä on sairaan hyvä perse >:D Mut onneks mun ei tarvi iskiä ketään ku mulla on jo niin lihaksikas Nannevauva itellä♥ Ja tosiaan on lihaksikas koska sen koulukaverit oli vähä ihmetelly sen haban suuruutta... Ja se päivittelee sitä ku sen kaikki tutut jotka käy salilla käyttää jotain LAILLISIA steroidijuttuja, esim semmosta missä vaan vesi menee lihaksiin ja ne näyttää sen takia isommilta. Ja nyt Janneki haluais kokeilla jotain noin naurettavaa. Ei kyllä oo kovin seksikästä että miehellä näyttäis olevan isot lihakset ja ne onki sitte vaan vettä täynnä. Varmaan vaan lätinä ja litinä kuuluis ku rupeis puristeleen sitä habaa tai jotain. :-D No okei, ehkei se nyt ihan noin mene mut kuitenki. En ymmärrä miks pitää tommosia käyttää ja ku Jannelle sitä massaa muutenki selvästi tulee, ja se on hyvä noin ku on. Mut kukapa mies ei haluais näyttää mahollisimman lihaksikkaalta? Ja sitäpaitsi oon sairaan vahingonilonen ku Janne on kertonu ketkä semmosia juttuja käyttää niin nyt määki saan nauraa niille ku niiden "lihakset" ei ookkaan sitä lihasta vaan jotain aivan muuta eli vettä :'''DDD Aaaahahaha on siinä meillä lihaksikkaat pojat taas.

Sori nää mun typerät jutut tänne loppuu mut piti nyt sitte vähä avautua :-------D Koska toi vesijuttu vaan on niin NAURETTAVAA. Ehkä se on vähä samajuttu ku naisten silikonitissit ja botoxhuulet ja voikai push-up-rintsikatki laskee? Joka tapauksessa nää nykyajan feikkaamiset menee jo vähä pitkälle. Miksei ihmiset kelpaa semmosina ku ne on?

11 kommenttia:

  1. Oispa noin paksu tukka! Mun tukka on ohut, mutta se näyttää aika tuuheelta ni se on hyvä. Ois kamalaa jos se ois semmone päätä myöten menevä liruletti :D

    Häämessut! Wau, ois kivaa kokeilla jotain tollasta :D Mielenkiintosta :D

    Aika jännä tuo vesihaba hahah Ei varmaan kovin monet myöntäis julkisesti että niiden ''lihakset'' onki vettä :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. toi "hesa" kilahti korvaan :D kaikki landet sanoo nii ja se on jotenki noloa :D en halua nillittää vaan sanon vaan! :s koska kaikki stadilaiset nauraa aina jos joku sanoo hesa.

    VastaaPoista
  3. "Ja tosiaan on lihaksikas koska sen koulukaverit oli vähä ihmetelly sen haban suuruutta... "

    Mää eilen just ihmettelin että onko se käyny salilla vai mikä sille on tullu ku haba kasvanu hirveesti :D

    VastaaPoista
  4. Meeri: Joo mulla kans aika samanlainen tukka ku sulla :) ei kuitenkaa ihan lirua oo ja saa laitettua paksun näkösesti. Ja on kyllä varmasti hieno kokemus päästä niihin häämessuihin! ja varmaan tulee jännittää :S

    Ja sanoppa muuta toi vesihabajuttu on aika nolo..

    Anonyymi: Hmmmm no ainaki meillä täällä sanotaan hesa ja meijän korvaan "stadi" kuulostaa nololta teinipuheelta :---D Tai ylipäätään kaikki stadin slangisanat ja se puhetapa kuulostaa vaan hirveen teinimäiseltä... Eikä me voida sanoa ees stadi koska se on se teijän oma slangisana ja jos sitä alettas käyttää nii kyllä ihmiset rupeis pitää feikkinä:D:D

    Ja sanoitko oikeesti "kaikki landet" koska sori mut mä en oo landelta vaan ihan kaupungin keskellä asun ja jos teijän mielestä kaikki ei-helsingissä-asuvat on landeja nii teillä viiraa päässä :D Ja usko pois jos tulisit tänne pohojanmaalle nii kyllä sun puhetapaas alettais aika pian kyseenalastaan ja muutenki tosta sun kommentista sai semmosen käsityksen et pitäisit helsinkiläisiä jotenki muista kaupungeista olevia parempina tai jotain :D Ja en mäkää haluu nillittää mut sanon vaan!

    Julia: Jooo kotona se on ahkerasti reenaillu ja on näköjää hyvät geenit ku lihakset vaan kasvaa:o epäreilua

    VastaaPoista
  5. aika läppää tollai ihme vesilihas-juttu xdd

    ja ku mä näin et olit liittyny mun blogin lukiaks, tuli sellanen 'wtf, et oo tosiissas... uu vähäks siistii!'-fiilis xd kiitos (tuskin mtnkää kiinnostava blogi on)

    VastaaPoista
  6. Elä olivia revi hernettä nokkaan jostaki stadi-hesa-lande-jutusta... me ollaan maalta, täällä haisee lehmän paska ja kaikki kehä kolmosen ulkopuolella asuvat on ''landelta'' näin ''stadilaisen'' suusta... :D

    Eikös meijän POHOJAMMAALAISTEN pitäs olla YLYPEITÄ meijän paikasta. Tääl ei sentäs tukehduta saasteisiin ja täällä osataan tehdä lumityöt, ilman armeijan apua. :)

    VastaaPoista
  7. aijjatti: voooi enkai mää ny tuommosesta ota hernettä nokkaan, välillä mun on vaan pakko sanoo suorat sanat :DDD

    ja todellakin oon ylpee pohjalaisuudesta! ja pohojanmaan murteesta ;) vaikka en kyllä osaa sulattaa sitä että oisin lande tai maalta koska oon asunu kaupungissa koko pienen ikäni ja välillä jyväskylässäkin, mut jos näiden hesalaisten mielestä muut on landeja nii passsaa :DD ja nyt ku helsingissä ollaan niin mun pikkusisko sano et täällä haisee pahemmalta ku pariisissa että saastanen paikka on joo..

    VastaaPoista
  8. sori! Mä en ois halunnu että tosta mun kommentista tulee tällanen pieni haloo tai tällee , ku en sitä niin tarkoittanu :( aattelin sanoa sen siks, koska landelaiset tosiaa sanoo helsinkiä hesaks ja kommentoin sitä siks että sulle ei tulis sitä lande leimaa :D (<- älkää käsittäkö tota vääri!) jos tajuut. kuitenki diggaan iha himon tätä sun blogii ja tällee! :) ei muistella pahalla ,hahah!

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Joo siis en mä oo mitenkään loukkaantunu tai mitään, oikeestaan siitä kommentista sai vaan todellakin semmosen kuvan että oot joku ylimielinen STADILAINEN joka pitää muita jotenki huonompina tms :D Mut hyvä vaan jos ei asia oo näin! Ja joo me sanotaan Hesa varmaanki siks koska kuulostettais omissa korvissamme täysiltä ääliöiltä jos ruvettais sanomaan Stadi, koska se on se Helsingin nuorten puhetapa ja jos ruvettas käyttään sitä sanaa nii kaikki vaan aattelis et ollaan jotain feikkejä ja yritetään nyt esittää jotain stadia tms :D Ja Helsinki on liian pitkä sana nii se on sitte pakko lyhentää Hesaks. Mut on se kyllä vähä typerää ku on sitte semmosia ihmisiä täällä että jos ne nyt kuulee että joku sanoo hesa niin se on sitte joku hirvee lande :o mut en voi vaan sulattaa mitään stadi-sanaa itelleni koska se se vasta oiski noloo jos pohojanmaalanen sanoo stadi :D

    VastaaPoista
  10. äääh... tämä on minun mielipide mutta minusta push-up rintaliivit ei oo mitenkään sama asia kun jotku silikoonit yms :D ja eikä mitenkään feikit! minusta ne tukee paljon paremmin... :D joo, ehkä jollain A kupin omistavalla voi olla aika hauskan näköstä mutta jos omistaa vähänkään isommat niin kyllä se minusta helvetin hyvältä näyttää :D

    VastaaPoista
  11. Ansku: Joo oon kyllä samaa mieltä et push upit tukee parhaiten ja muutenki tuntuu hyviltä päällä! ja mulla yleensä onkin semmosia rintsikoita, sitte on tavallisiakin eikä mulle nyt oo väliä onko ne rintsikat push upit vai ei. Ja vaikka käytänki push upeja niinku varmaan aika monet muutki ja ne on mun mielestä hyvät, niin silti niillä vaan jotenkin mun mielestä feikkaa koska kyllähän ne tissit paremmilta push upeilla näyttää mitä tavallisilla rintaliiveillä. Ja muutenkin hirveesti tissit korostuu. mutta parhaiten ne tukee siitä oon samaa mieltä ja siks kai niitä käytän :D

    VastaaPoista