Sivut

25.3.2012

Vuosipäivä ja muita kuvia

Vietettiin eilen Jannen kans meidän 2-vuotis päivää! :) Aika menny vähän liian nopeeta. Vastahan se oli se viimenne keisko missä me tutustuttiin.


 Tehtiin salaattia ja pizzaa ja unohin ottaa kuvat ja muistin vasta sitte ku kaikki oli melkeen syöty. Tuo salaattikuvaki aika mitätön :-D 

Pizzapohjia ostettiin Halpa-Hallista ja siihen sitten jauhelihaa, juustoo, kinkkuu ja Janne laitto itelleen tonnikalaa ku mä en oikeen välitä siitä. Salaattiin jääsalaatinlehtiä, tomaattia, kurkkua ja raejuustoa sekaan.

Katottiin telkkarista leffa. Sen nimi oli jotain tyyliin "Ritarin tarina" tai jotain sinnepäin ainakin. Kahtoko joku muu? Oli mun mielestä ihmeen hyvä leffa :)

Mun piti ottaa enemmänki kuvia mut ei oikeen tullu vaan otettua ja mun ja Jannen yhteiskuvasta tuli ihan hirvee joten en lisää sitä mihinkään :-D Mut tässä nyt jotain muita randomkuvia mitä oon ottanu varmaanki perjantaina:

 Pistin saparot ja meikkasinki päivällä huviksi ja loppujen lopuks en lähtenykään mihinkään. :-D


 Joten mun oli pakko tylsyyksissäni ottaa myös tällanen kuva ku moni on ottanu tämmösiä :D Ihanat nuo mun sammakkosukat vai mitä?

Räpsäsin vielä tänään päivällä mun luomiväreistä kuvat ku unohin ne siitä meikkipostauksesta! Musta jotenki tuntuki koko ajan niinku oisin unohtanu jotain. Joka tapauksessa iso paletti on H&M:ltä, pitkulainen vaaleansininen ja tuo pyöreä neljän värin setti Oriflamelta, pieni pyöreä vaaleanvihreä on saatu kauan sitten mun iskän nykyiseltä vaimolta ja loput on mummulta jääny kun se heitti veivinsä :( Mun täti sit anto nuo mulle kun nuo on vielä niin hyvässä kunnossa. Mummulta jäi hirveesti kaikkee kun se oli semmonen hamstraaja.

6 kommenttia:

  1. oo onnee sulle ja Jannelle :3 !
    meki katottii mun veljen kaa sen ritari-leffan loppu siel laivan hytis ku oltii :D oli iha hyvä

    VastaaPoista
  2. Onnea sulle ja jannelle :) ootte kyllä sulonen pari^^
    tuli tossa noista sun saparoista mieleen että aina kun näkee jollakin saparot niin mulla tulee automaattisesti mieleen semmonen 8 vuotias pikku tyttö... :D ja anteeksi kommaan aina kaikkiin sun kirjotuksiin täällä :D :D

    VastaaPoista
  3. ootpas söppänän näkönen tuossa "saparokuvassa" :D ite käytän luomiväreissä vaaleita sävyjä ja neki löytyy sitten aina päivän päätteksi luomivaosta :D ärsyttävää!

    VastaaPoista
  4. Saara: Kiitos! Ja kyllä meilleki ois kelvannu kattoo laivassa se leffa ;D

    Ansku: Kiitos! Ja eihän tuo mitään aina on kiva saada kommenttia :)) ! Ja kyllä mustaki noi saparot nuorentaa ihan hirveesti, ja tykkään kyllä välillä käyttää niitä niin tulee "söpömpi" olemus tai jotain. :-D

    Anonyymi: Kiitti! :)) Mä tykkään värikkäistä luomiväreistä mut käytän kyllä hillitympääkin myös :) Mullakin ne vähän leviää tai menee luomivakoon mut ei kyllä pahasti. ihmeen hyvin pysyy kuitenkin mulla! Johtuu varmaan siitä kun on niin kuiva iho mulla :o

    VastaaPoista