Sivut

30.3.2012

Heeeiiiiii

Tänään onki luvassa pirskeet Kalajoella. Kivaisaa, en oo ikinä ennen ryypänny sielä. Jo on aikaki. Mökki voi vaan olla täynnä ku siellä on Alavieska ja Ylivieska ja Kalajoenki porukkaa, porukkaa kolmelta paikkakunnalta enkä ihmettele jos sinne eksyy muualtaki :D Mä en kyllä ikinä uskaltais ottaa johonki vuokrattuun mökkiin tuommosta määrää porukkaa! Mut pääasia et tulee kivaa. Join viimeks kaks viikkoo sitte, tuntuu et siitä on jo hirveen kauan vaikka sillon oli häämessut?? Tuntuu et vastahan ne oli.

Sami Hedberg keskiviikkona oli myös ihan mahtava :DDDD Suosittelen ! Ja mulla on taas vaan kiirettä ja kiirettä ja kiirettä. Ja väsyttää ja haluaisin ottaa päikkärit.

Huomena sitte pitäs juoda vielä lisää. Meen taas ihan rappiolle vai ? Mut kaikki aina valittaa ettei täälä Ylivieska-Alavieska-Sievi-Oulainen-Nivala-Kalajoki-seudulla oo oikeen mitään tekemistä. Ja tottahan se on :D Tässä iässä ei hirveesti enää kiinnosta mennä minnekään Spukeen viettään iltaa ku yläastelaiset täyttää aina nuorisopaikat. Spuke on siis nuorisotalo täällä Ylivieskassa. Olin määki sielä joskus kasiluokalla vielä paljo ja ysilläki jonki verran  mut lukioaikana en oo varmaan ees käyny paitsi ehkä läpällä. Tänne pitäs saada joku K16-nuortenpaikka. :D Mut nojaa pääsen kohta baariin nii mitä väliä.

Meni taas ihan turhaks höpinäks, ei pitäny :D Yks juttu ois vielä, nimittäin PÄÄSIN HYGIENIAPASSIKOULUTUKSEN LÄPI! Jiiihaaa joten on mulla ainaki yks syy juhlia koko viikonloppu 8D Ähäkutti. Heippa :D:D:D Pitäs varmaan mennä oikeesti nukkumaan ku tää teksti on tämmöstä shaibaaaaa.

4 kommenttia:

  1. Teet joka viikko jotain juomis postauksia, järkeäkö?

    mun mielestä tää sun blogin taso on laskenu...

    joo, tiiän että sanot, että "älä lue jos ei kiinnosta", mutta kyllä täälä välillä ihan hyviäkin juttuja on

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: No mä tykkään tehä niitä ja musta on kiva lukea muidenkin blogeista juomis/juhlimisreissuista :D Joten niitä kai tulee vastaisuudessakin.

    Harmi et oot tuota mieltä :( Otan kyl mielellään parannusehotuksia vastaan! Että niitä vaan kehiin. :-D Jos totta puhutaan niin en oo itekään tällä hetkellä ihan tyytyväinen blogiini. haluaisin jotenkin muutella tätä, mutten oikeen tiedä miten. Joten postausehotuksia otetaan vastaan. Ja jos mulla on ollu ennen parempia postauksia niin haluun kyllä tietää et mitkä hyvät jutut on vähentyny mun blogista? :) Voisin yrittää tehä taas semmosia "kunnon postauksia" kun tuntuu ettei oikeen oo ideoita ja muutenkin mulla riittää aikaakin tähän jotenkin huonosti ja postaukset on mitä on...!

    VastaaPoista