Sivut

26.3.2012


Tein kollaasin H&M:n vaatteista mitkä olis kivoja. Tuli aika pieni tästä mut kai tästä nyt selvää saa ihan tarpeeks :) Mulla on hirvee vaatekuume, oon käyny jo Helsingissä ja Oulussa shoppailemassa tänä vuonna ja ostanu hirveesti kaikkee ja tuntuu taas että lisää pitää saada. Nimenomaan kesävaatteita. Ja nuo kultaset farkuthan ois ne mitä eniten haluan!

En tiiä millon uskaltaisin tilausta tehä ku on nyt niin paljon rahamenoja ens kuullekin varmaan että niin..... No sit teen viimestään kun noi kultaset housut on alessa ja sattuu olemaan oikeeta kokookin :-D Ne on pakko saada tai kuolen! Ootan vaan niitä alennuksia ja jos sitte noi menee sivusuun niin vituttaa lievästi sanottuna.

Ei tässä nyt kaikki oo läheskään mitään must have-ostoksia mut jos jotain ihanimpia pitää sanoo niin ihan ylhäällä olevat valkoset printtitopit (en tiiä mikä noissa viehättää kun en pitkään aikaan oo oikeen tykänny tollasista kuvallisista topeista) mustavalkoraitainen hame ja alhaalla oleva valkonen pallokuvioinen mekko. Niin ja tietenki ne farkut. Ja olis ihan kätevät noi mustat ballerinat kun tuntuu ettei mitkään mun kengistä sovi esimerkiksi mun viime vuonna ostettuihin leopardisukkiksiin paitsi mun mustat converset jotka täyttää kesäkuussa kolme vuotta. Ja ne on ihan hajalla, takana on reikä ja muutenki ne on paskaset ja tähdet siitä sivuilta aika ihanasti kuluneet. Muut kesäkengät onki sitten kuviollisia ja ne näyttää ainakin mun silmään vähän pöhköiltä leopardisukkahousujen kans, mut yhet lilat ballerinathan mä ostin aika vasta kirpparilta. Jotenkin en vaan siedä sitä että kuviollisten sukkisten kanssa on vielä kuviolliset kengät. :-D

Mitäs kesäostoksia te ootte haikaillu? En oo varmaan ainut joka oottaa kesää ja vuoden 2012 kesäpukeutumista :)

13 kommenttia:

  1. Mulla menee varmaa ihan vaa monen vuoden takaset caprit ja miljoonat (mustat) T-paidat huhhu 8D

    ite ku taas vihaan käydä ostamassa vaatteita ku en läydä itelleni mitään sellaista, mitä voisin pitää.

    oo onnekas sun maulle ku löydät jotain mieleistä ^^

    VastaaPoista
  2. toi ylin anonyymi oon mä XD se vahingos meni siihen .___.''

    VastaaPoista
  3. itse haaveilen kovasti yhdestä mekosta kesälle! tässä se on http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p=3275

    Aivan ihana! ja jotku kivat kesä kengät haluaisin kans!

    Himona uusia lävistyskoruja haluan myös :) pitää vaan oottaa että toi uusin surface paranee ennen kun siihen voi hommata jonkun kivan korun :/

    Jaja... no onhan tota kaikkea kivaa mitä haluais ostaa mutta pitäs jäädä rahaa siihen syömiseenkin ja vuokraan yms muihin laskuihin :D

    Voisit muuten joskus tehdä musiikki postauksen? :3 ois ihan kiva lukea semmosta..

    VastaaPoista
  4. mä ajattelin, et sitte kesällä ku saan sen 200e, ni uusin vähän vaatevarastooni enemmän mun tyyliseen suuntaan, eli siis tyyliin enemmän mustaa, jotain gootti-emo-scene-kamaa :D

    VastaaPoista
  5. ja joo siis poistin sen kommentin, niinku pyysit (:

    VastaaPoista
  6. haha ja vielä yks kommentti:
    saiks sä sen kutsun minkä mä lähetin?

    VastaaPoista
  7. Gisei: Joo mulla on aika monimuotonen maku :DD en kestäis pelkkiä mustia t-paitoja! ja kai säki löydät joskus jotain !

    Ansku: Ääää oon kattonu just tota samaa mekkoo, aivan ihana! Ja mulla sama et pitäis lävistyksiä ostaa uusia, varsinki kieleen ku en oo siihen vielä saanu hommattua.... Ja iteki pitäs riittää raha ruokiin ku kesällä ei tuu tukia :/ Mut voisin joo tehä musiikkipostauksen! :)

    Saara: Mäki tykkään semmosista vaatteista :) Kelpais mulleki 200 €.... Mut kesätöistähän sitä saa :D Aika paljo vaan menee ruokaan.. Ja meen kattoo tuliko se kutsu, toivottavasti tuli :)

    VastaaPoista
  8. Semmonen musiikkipostaus ois aika kiva että luettelisit esim 5 yhtyettä/artistia joista pidät ja joista ET pidä sekä perustelet tietenkin :) ja jos jotain muitakin perusteluja kun vaan yksinkertaisesti paras tyylisiä :D

    VastaaPoista
  9. Ansku: Joo! Kyllä voisin tehä semmoset postauksen kunhan vaan ehin ku mulla on ihanasti kouluhommia taas + hygieniapassiin pitäs harjotella kun on se koulutus perjantaina :) mut olis kyllä kiva pitkästä aikaa kirjottaa musiikista!

    VastaaPoista
  10. Jeps, sitä odotellessa :) itellä lävistäjäkoulutus, koulu ja autokoulu :D hygieniapassi on muuten loppujen lopuksi aika helppo :)

    VastaaPoista
  11. ois kiva tietää millä teet nuo kollaasit? :))

    VastaaPoista
  12. tuli tässä myös toinen hauska musiikki postaus idea mieleen :D
    keräät biisejä vuosien takaa joita kuuntelit joskus tyyliin 2004-2009 vuonna ja arvostelet ne nyt uudestaan :D itse tein näin... oikeestaan kuuntelin ajan kulukseni jotain gimmeliä yms turhan päiväisiä idols yms tyylisistä kilpailusta muodostuneita kokoonpanoa :D oli hauskaa : DD

    VastaaPoista
  13. Ansku: Vastaan tässä nyt noihin kumpaankin kommenttiin :D Mut on sulla kyllä aika paljo hommaa ku noin paljo noita kouluja! Ja tuo ois muuten tosi hauska idea toi keräysjuttu :DD ! Iteki kuuntelin sillon pienenä kaikenmailman tiktakia ja idolstyyppejä yms yms..

    Anonyymi: Ihan vaan paintilla lätkin nuo kuvat tolleen :D ja photofiltrellä laitan nuo mustat "viivat" ja reunat.

    VastaaPoista