Sivut

1.3.2012

Vähä lisää asiaa

Aattelin ny tulla vielä postaamaan kolmannen kerran putkeen. :---D Sori saatte nyt paljo lukemista jos vaa jaksatte lukee! Mut kuitenki oon unohtanu kuvata näitä mun päivänasuja nii tässä tämänpäivän:

 Anteeksi hirveen huono laatu, mut ehti tulla jo pimeetä. -.-'' Että tämmönen likapeilikuva sitten. Joka tapauksessa:

Uus neule H&M
Toppi H&M
Pantterifarkut Deviant

Sitte vähä tukka-asiaa. Oon menossa Helsinkiin porukoitten kans nytten hiihtolomalla ja haluaisin saada tukan kuosiin sinne. Mulla on taas keltaset hiukset kun lähteny ne kaikki shokkivärit tai ne sävytteet. Onhan siitä jo varmaan kolme viikkoo tai enemmänki ku niitä viimeksi oon laittanu että!


 Ja juurikasvuki alkaa olemaan sillä mallilla et vois vaikka värjätä. Ylihuomenna lähtö eikä mulla oo rahaa :D Voisin kysyä Jannelta haluaisko se vähä sponssata mulle rahaa. No okei maksaisin tietty takas mut vois vaikka jo tänään mennä Citymarketista ostaa vähä väriä kuhan toi Janne nyt tulis tuolta mulle yöksi.

Oli hieno taivas nii näppäsin kuvan!

Mun pitäs tehä vielä läksyt ja pestä pyykkiä ja lukee terveystietoo koska kirjotukset kahen viikon päästä. Eli heippa!

5 kommenttia:

  1. onks sun hiukset hyvässä kunnpssa ? siiis meinaan vaan et oot niit aika 'usein' värjäilly, ni mielenkiinnosta vaan kysyn :D
    ite aion tänää (pe) kai blondata (tai siis tehä värinpoiston) hiukset jos on sauna.. ja sunnuntaina värjää turkooseiks:D

    VastaaPoista
  2. Saara: Nää on pysyny kyllä ihmeen hyvässä kunnossa vaikka oon aika paljon värjäilly :) oikeestaan talvi on vaan kuivattanu näitä ärsyttävästi... Saa nähä millon jaksan taas alkaa värjäilee :'D

    Mäki oon miettiny et ois kiva laittaa joskus kokonaan taas pinkit tai sitte turkoosit 8D mut empä taida vihtiä :D

    VastaaPoista
  3. joo mul oli kans viime kesän pinkit :D

    VastaaPoista
  4. Hei!
    Bongasin brandosin outletista kahet kengät jotka jotenki on nii sun tyylisiä ja tosi halvalla vielä !!
    http://outlet.brandos.fi/friis-company/urd-1118155-092-leopard/a21542 friis & companyhän on tosi laadukas merkki ja noiki lähtis nyt puolet halvemmalla ja sit tällaset: http://outlet.brandos.fi/draven/peggy-plaid-pump-swdr203-redwht/a25351 jotenki näkisin noi sun jalassa :D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Kiitti kommentista! Tiiäkkö oon tommosia kenkiä katellu ja varsinki noita leopardeja :DD Oon niiin kuolannu niitä! Ja nyt ne vielä lähtis halvalla.... mut mulla on yks ongelma avokkaiden kans ja se on se ettei ne pysy mulla jalassa. Mulla lähtee aina kantapää käveleen eikä se vaan pysy paikallaan, ja jos ottaa pienemmän kengät nii siinä sitä sit ollaan varpaat kuoliossa :( ärsyttää hirveesti ku kaikissa avokkaissa sama homma.. vaikka ainahan jos tilaa niin voi palauttaa jos ei oo hyvät :) et jos ois hyvä rahatilanne joskus nii vois vaikka tilata!

    VastaaPoista