Sivut

23.3.2012

Meikkipostaus!


Aattelin eka laittaa keskiviikolta kuvia, tein sillon hopeiset meikit itelle ihan huviksi :) Sopivat mun farkkuihin ja paitaan hyvin.

Mut aattelin nyt tehä sen meikkipostauksen.

 Tää on nyt ilman meikkiä. Näytän kyllä aika hömelöltä, typerä ilme ja kaikki. Mut ei voi nyt mitään. :-D Ja mulla on mustikkakeittoo suupielissä kun join mustikkakeittoo. Huomasin vasta ku lähin vessaan meikkaan mutta älkää välittäkö ku oon vähä sotkunen. 8D Mustikkakeitosta muutenki jää aina suupieliin jälet.

 Käytän Lumenen mineraalipuuteria ja meikkivoide on se Maybellinen poistotuote jonka sain puoleen hintaan.

 Tässä meikkivoiteen ja puuterin kans.

 Mun kulmakynä on jo aika kärsiny ku oon käyttäny samaa 1½ vuotta. Toi on Kärkkäiseltä ostettu joku 2,90 € maksava ja hyvin oon pärjänny!

 Tässä on kulmat valmiina.

 Käytän kahta mascaraa, toinen on Ranskasta ostettu joku halpisjuttu, Äiti toi sen mulle lähelle kaks vuotta sitten. Käytin sitä eka vähä aikaa ja sit se vaan unohtu, löysin sen joskus joulun aikaan uudelleen kun muutin tänne omaan kämppään ja rupesin käyttään sitä taas. Ei mitään merkkejä siitä et toi ois menny vanhaks tai paakkuuntunu! Toimii vieläki täydellisesti. Päälle laitan sitten tuota Lumenen Sensitive touch-mascaraa joka on osoittautunu kelpokaveriks.
Lumenen Natural Code -kynäkajaalin oon jo kasiluokalla havainnu hyväksi kajaaliks, jälki on musta eikä harmaa ja tuote pysyy hyvin.

 Tässä sitten silmämeikkien kans. Mun kulmat näköjään hukku jonneki hiuksiin. Yleensä tää on mun arkimeikki ja käytän aika paljon tuota kajaaliakin, että teen kunnon rajaukset enkä mitään ohuita. Muutenkin tuo Lumenen kajaali on semmonen ettei sillä niin helposti ohuita rajauksia tehä. Eyeliner on mun mielestä ohuita rajauksia varten. 8)

 Halusin vielä laittaa poskipunaa ja huulipunaa. Tänään käytin tuosta poskipunapaletista tuota alhaalla olevaa pinkkiä.

Tässä sitte valmis meikki! 

 Päivänasuna mulla oli eilen toi uus Halpa-Hallin alennuspaita ja H&M:ltä ostettu pitkä toppi alla. Farkut on Kappahlista. Ja sammakkosukat sain joskus jostain, ne on ihanat! :-D Ne ei kyllä sovi tohon päivänasuun mut koska koulussa pidetään aina kenkiä jalassa niin eipä niitä sukkia tartte miettiä. En tiiä miks tosta kuvasta tuli noin sumee kun pienensin kokoo, mut koittakaa kestää :/


Sit ku ehin niin kuvaan vielä loputkin meikit ja laitan sitten tänne niin on sitten kaikki meikit saatu esiteltyä, sitähän multa pyydettiin :)

8 kommenttia:

  1. Näytät ilman meikkiä tosi paljon Oskulta!

    VastaaPoista
  2. onpa sulla tuossa ilman meikkiä kuvassa tummat silmänaluset, miten saat peitettyä ne nuin hyvin? (:
    käytätkö siveltimiä, vaan levitätkö vaan ihan sormilla?

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Joo mä tiiän XDD me ollaan kaks marjaa oskun kans :DD

    Anonyymi: Joo kärsin tummista silmänalusista, oon kärsiny ihan lapsesta asti eikä oo oikeen mitään tehtävissä :D sillon paranee tilanne ku saan kunnolla nukuttua muutaman päivän ajan, mut yleensä en. Ja käytän pelkästään meikkivoidetta jonka levitän sormilla :) Pitäis hommata joku valokynä. Myös se Maybellinen se joku dream mattameikkivoide on mun mielestä hyvä peittämään silmänalusia!

    VastaaPoista
  4. munki sanotaan näyttäväni ja KUULOSTAVANI pikkuveljeltäni, xd tosi kivaa haha

    oot super kaunis ilman meikkiiki ! <3 (:

    VastaaPoista
  5. Saara: Joo eikookkin mukavaa :''DD Ja kiiitos! ♥ :)))

    VastaaPoista
  6. ootko kokeillu ikinä sitä maybellin mattamousse meikkivoidetta? (:
    itte tykkään siitä kauheesti, koska se on niin riitoisaa, pehmeetä ja levittyy tosi hyvin sormilla..

    VastaaPoista
  7. Anteeks et kysyn mut hyppäs silmiin noi arvet sun käsivarressa. ootko viillelly ittees joskus vai?

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Joooo oon! Ja tykkään siitä ite kans hirveesti :) Mulla on vaan niin kuiva iho talvella et sillon se ei oikeen toimi. Joten kesällä alan varmaan taas käyttää sitä. :D

    Anonyymi: Joo myönnän että oon :// Mulla oli jonkiasteista masennusta kasiluokan aikana. Mut enää ei oo kyl semmosesta tietookaan :) Mut arvethan siitä aina jää!

    VastaaPoista