Sivut

9.3.2012

Mooikkamoi!

Kävin eilen kirppiksillä pitkästä aikaa ja oli kyllä ihan mahtilöytöjä taas Citykirpparilla. Tässä vähä:


 Aivan upeet korkkarit 4 eurolla, eihän noita voinu sinne jättää. Ootan jo et lumet sulaa ja pääsee käveleen kaikilla korkkareilla. Vihaan ylikaiken kävellä tuola jäällä korkokengillä, nyt varsinki ku on niin liukkaat kelit. Se on alkukeväässä perseestä. 

 Löysin myös söpsyt ballerinat 2 eurolla. Oon nyt ballerinoja ruvennu hamstraamaan, mut nää on kyllä hyviä pitää kesällä. :D

 Tää kuva on aika kökkö ja mun sukatki näkyy tosi ihanasti tuolla alareunassa, mut kuitenkin harmaa perusneule 2 eurolla. Näyttää todellaki kököltä tässä mut kyllä se oikeesti on hieno päällä. :D Ihastuin noihin isoihin nappeihin. Ja tää on muutenki supermukava päällä.

 Aivan ihana kesämekko 1,5 eurolla, oli tosi nätti päällä ja aivan uus. Tää ois tosi kiva laittaa sitte koulun päättäreihin!

 :D:D:D:D:D Oli ihan pakko! Leijonakuningas-aiheinen tollanen kangas juttu joka makso vaan euron. :-----D Oon ollu pienenä kunnon leijonakuningas-fani ja nytpä sit kotiutin tuon ja pistin seinälle. Ihan lemppari sisustuselementti kyllä täällä mun kämpässä nytten! Pitää sitä välillä lapsettaa. Oon erittäin tyytyväinen noihin löytöihin.


Laiton vessojen naulakoihin tommoset kivat puusta tehdyt kalajutut ja sit ylemmässä kuvassa on jotku puukuviot. Löyty tuolta mun kaapista ja aattelin nyt käyttää ne noihin :) Vähän eloa tähän munkin kämppään lisää. Muutenkin sain siivouskohtauksen eilen ja siivoilinki sitte aika kauan. 

Tässä vielä muita juttuja:
Tein Oriflameen tilauksen mun tädin kautta ja tässähän on siis shampoo ja hoitoaine talven rasittamille hiuksille, huulipuna ja huulikiilto, ja sit ilmaseks tuli toi pieni hiusnaamiotuubi ja hajuvesinäyte :)

 Ja tässä tosiaan se mun voitto siitä arvonnasta mistä puhuinki täällä jo joskus! Ihan superihanat noi korvikset ja käytinki niitä eilen mun uuden cupcake-kaulakorun kanssa. Sopivat tosi hyvin yhteen! Ja sain mä geishaankin vielä mukana, oon kyllä jo syöny ton niinku voitte arvata. :D

Äiti toi mulle eilen tämmösen. Einhän tuota nyt raaski syyä!

Ja sitte tamdidamdam:


Repäsin ja tein itelleni snakebitesit! Eilen vähä vietettii aikaa täällä mun kämpillä pienellä porukalla kera kaljan ja tietenki sen neulan. Karitalle sitte tein huulen keskelle korun ja sitte itteeki alko himottaa ja tässä sitä ny ollaan, toinenki huulikoru on nytte huulessa. Toi näyttäs olevan vähä eri kohalla vaikka laitoin tosi tarkasti oikeelle kohalle, mut luultavasti johtuu vaan turpoomisesta. Kuhan turvotus laskee nii toivon mukaan näyttää järkevämmältä.

Laitoin eilen myös tekoripset pitkästä aikaa ja ihan naisten päivän kunniaksi (hyvää naistenpäivää btw vaikkakin vähä myöhässä!) ja ne oli niin kivat että laitoin tänäänki. Nuo mun naamakuvat siis tänää otettu että saan esitellä mun hienoja ripsiä ja uutta lävistystä.

21 kommenttia:

  1. Tuo kesämekko on aika magee ja ihanat tekoripset. Ostin vähää aikaa sitte pitkästä aikaa ja nyt tuntuu että pakko saada lisää kaikenlaisia timantillisia ja tuuheempia ja luonnollisempia, mutten oo vielä raaskinut :D

    VastaaPoista
  2. mä oon kuolannu snakebitesistä jo nii kauan ku jaksan vaan muistaa! sopii sulle hyvi! :) ärsyttää vaa ihtiä ku iskä nyt on minkälainen on...ei hyväksy huulikoruja, vasta 18 vuotiaana saan laittaa ku oon aikuinen ja saan päättää omista asioista, mut ei se siltikää tykkää niist...:s huooh, porukat-.-'

    VastaaPoista
  3. Meeri: Kiitti! Joo mäki ny jotenki innostuin nuista tekoripsistä, mut koittas käyttää niitä vaan ku on bileet tai juhlat tai muuta sellasta :D en oikeen kouluun osais laittaa. ja olis kiva hommata paljo erilaisia tekoripsiä!

    Milla: Joo mulla oli sama! Äiti inissy aina vastaa. Sitte se luovutti ku tein koko ajan ite huuleen uuellee ja uuellee :D mut aika ragena se oli. Mut se oli sillon aikoinaan yläasteella, ei se enää niin oo välittäny vaikka kieleen laitoinki ja nytten huuleen :D

    VastaaPoista
  4. oho sopiipa hyvin !:) katoin eka nuita ripsiä vaa ja aattelin että kivan näköset mutta näytätpä erilaiselta, sitte aloin lukee tekstiä nii suu aukes ja piti kattoo uuelleen kuvia !:D sulle tuntuu sopivan minkälainen lävistys tahansa:)

    VastaaPoista
  5. Hitto, mulla kiinnitty huomio vaan noihin ripsiin, en ees tajunnu uutta läväriä ennenku luin tekstin :DD

    VastaaPoista
  6. sulle sopii kyl sika hyvin toi snakebites ! haluisin itekki mut vanhemmat on lävistyskammosii xd
    ja kivoja noi ostokset (: ja noi tekoripset ! (:
    ja hyvää myöhäistä naistenpäivää sullekki ! :D

    VastaaPoista
  7. aika siisti läväri (:

    näytät aika pissikseltä nuissa kuvissa jotenki :D

    VastaaPoista
  8. Sara: Joo ei niitä lävistyksiä jotenki aina huomaa :DD Mutta kiitti!

    Saara: Kiitti! Joo ei meijänkää äiti mitenkää innoissaan oo näistä mun läväreistä.... :D

    Anonyymi: Kiitti! Ja joo aattelin iteki että on nyt jotenki lissuja nuo kuvat mutta laitoin silti tänne :'D Onneks on ny nuo kaks läväriä nii ei oo niin kova lissu. En tiiä tekeekö nuo ripset sen mutta kyllä nuo kuvat vaan jotenki on semmosia... pissiksiä :D

    VastaaPoista
  9. tuo leijona juttu on sängynpeite!! :D

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Joo mä tiiän mut se oli aika kummallista kangasta sängynpeitteeks nii musta se oli paljo kivempi tossa seinällä :DD

    VastaaPoista
  11. Kivoja löytöjä. Tuo mekko varsinkin on ihana. :>

    VastaaPoista
  12. sulla on aika sekalaisen olonen kämppä... haluaisitko sinne semmosen selkeen sisustuksen?

    esim tämmösen :D

    http://www.interiordesign-tips.com/wp-content/uploads/2012/02/Green-and-pink-decor-3.gif

    tai tämmösen....


    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTmpy_zCbRcEHDBdFN9IFJ0idAGTiwDU9lRgkAcQVVivNbIRvSK30IDOvtk


    tiiän, et se on vuokrakämppä ja siellä ei saa maalata seiniä tai näin, mutta oli vaan pakko mainita kun itte oon ihan hulluna kaikkiin tommosiin sisustusjuttuihin, ja ootan innolla, että saan oman kämpän :D

    mutta voihan sitä vuokrakämpässäki sisustaa aika paljon :)

    VastaaPoista
  13. hilija: Kiitti! ja oon kyllä samaa mieltä :)

    Anonyymi: Joo tää on aika sekalainen joo :'D ja noi oli tosi jees nuo kuvat mitkä linkitit! mut ei mua haittaa että täälä on puupinnat eri sävyjä ja muutenki on tämmöstä sekalaista nuo kaikki sisustusjutut. Ja ku ei mun ees kannata tätä silleen hirveesti sisustaa tai ostella kaikkia hienoja juttuja ku sit on hirvee roijaaminen ku joskus muutan pois :S sit joskus haluan omakotitaloa sisustaa hienosti ku on varaaki! Ja onneks tää mun kämppä on siistissä kunnossa ja on kodikas, ku monilla on ne opiskelijakämpät ihan hirveitä ja sotkusia :D

    ja muutenki haluaisin tyyliin seinille jonku hienon tapetin ja sisustaa sen mukaan sitte. ja isoin juttuhan on se että vaikka ostaisinki jotain kivoja sisustusjuttuja ja hienot hyllyt vaihtaisin noiden vanhojen tilalle ja kaikkee, nii eipä mulla ois varaakaa semmoseen :D sitte joskus..

    VastaaPoista
  14. Itteeki himottas joku uus lävistys naamaan, mutta en ota enää yhtään. Sillonku mulla oli huulikoru niin rakastin sitä ylikaiken, mut piti ottaa pois ku ikenet vetäyty. Ja mulla on tosiaan nyt enää hirvee reikä naamassa, koska se ei umpeudu ulkoapäin. :( Enkä halua enää toista samanlaista reikää naamaan :S

    VastaaPoista
  15. aijjatti: Toi on muuten totta et kiva reikä jää sitte huuleen :SS mullakaan ei toi vanha enää umpeutuis jos ottaisin kokonaan pois. Onhan se olluki mulla joskus muutaman päivän pois kokonaan huviksi mut mitään ei oo tapahtunu, onneks :D Mut jos munki pitää ottaa joskus nää pois nii se on sitte ihanat reijät naamassa!

    VastaaPoista
  16. vähä kiva toi snakebites::) himottais itekki ottaa jotain uutta rautaa naamaan, mutten tiiä yhtää että mitä;/ ja ihanat noi tekoripset !

    VastaaPoista
  17. Nita: kiitti! ja niihän se on jotenki vaikeeta valita, iteki tekis mieli vielä joskus ottaa lisää mutten tiiä mitä :D

    Anonyymi: Joo heruu ja paljo, heruuXX ite ? ;)

    VastaaPoista
  18. joo kuvien perusteella näyttää heruvan : D

    VastaaPoista
  19. Anonyymi: Aika kumma kun se kiinnostaa sua noin paljon :)

    VastaaPoista
  20. ihana mekko ja korvikset ja ripset ! tylsä kommentoija oon haha :D

    VastaaPoista