Sivut

14.3.2012

Arvatkaapa mitä...



Kävin Cittarissa tarkotuksena ostaa pelkästään toi hiusväri koska mun pitäs värjätä tää tukka sinne lauantaille ku on ne häämessut. Ostin tuommosen ihan uutuusvärin, ei ainakaan pitäs tulla keltanen :----D ! 

Mut mukaan tarttuki sitte myös nuo ylimmäisenä olevat mokkasaapikkaat KOSKA niiden alkuperänen hinta oli 79,95 joten aika ihana hinta, ja viimeks ku kävin siellä nii hinta oli tiputettu neljäänkymppiin ja fuck yeah tänään hinta oli naurettavat 25 €! Kai nuo oikeeta mokkaa on koska en käsitä miks tommosten kenkien hinta oli kaheksankymppiä jos ne ois tekonahkaa? :D Mikä muu noissa voi maksaa muu kun se oikee mokka? No kuitenki, oon siis jälleen kerran kuolannu jotain jo kauan ja pahus soikoon ku aina ne ihanat jutut on alennuksessa enkä maha itelleni mitään. No nyt sain ne pitkät korottomat mokkasaappaat mitä oon halunnuki... 

Ja sitte Seppälästä tuli vielä mukaan toi pipo 2 eurolla. Mulla on tommonen oranssiruskee jo ja ostimpa sitte ton harmaanki ku oli niin halpa ja muutenki on kiva ku on kaks samanlaista mut eriväristä :) Niin ja jos joku ei saa selvää nii siinä on sitte leopardikuviota!

Tässä jotan naamakuvaa ym sunnuntailta (muistaakseni) kun oli aika paska ilma ja mulla oli suklaata. Mulla oli suklaalevy eilenki, koska mun mielesti mulla oli oikeus ostaa koska piti lukee koko päivä niihin kirjotuksiin jotka oli tänään ja jotka meni ihmeen hyvin! :-D Tuntuu siltä että taas anstaitsisin suklaata mut jaahjaah jospa nyt säästäisin tuota rahaa oikeeseenki ruokaan ku sitä meni taas tänään noihin "turhuuksiin"... Enhän mä niitä kenkiä tai pipoa olis TARVINNUT kun miettii, niinkun yleensä ei loppujen lopuks kukaan tarvi hirveesti vaatteita ja kenkiä ym. mut silti me naiset vaan ostellaan kaapit täyteen tavaraa?




Mutta ei siinä silti, oon niiiiiin ilonen noista uusista kengistä ja laitan ne heti huomenna kouluun!

7 kommenttia:

  1. oo omnomnom suklaata :D :3
    kivat noi kengät, ja toi pipo (:
    mut tos pipokuvas sul ei oo toista huulilävärii ?

    VastaaPoista
  2. Saara: Aijoo jouduin ottaa sen pois! teen siitä pikkupostauksen äkkiä ennenko muutki ehtii ihmetellä 8D

    VastaaPoista
  3. Asutko tossa Jyskin vieres? :) Kivat kengät!

    VastaaPoista
  4. Carolina: Juu asun tässä isossa punasessa kerrostalossa jysin vieressä :D Ja kiitos!

    VastaaPoista
  5. onpas kivat kengät (: voisin ittekki pitää tommosia...

    niin ja tosta huulilävärisä, sen siitä saa ku itte alkaa ronklimaan neuloilla, eikö se kuitenki ois parempi, että antaa ammatilaisten tehä lävistykset?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Kiitti :)

    Ja ei tää mitenkään pahasti oo tää huuli menny ollenkaan, luultavasti en tällä kertaa pitäny kunnolla huolta noista hygienia-asioista ja se on siinä tapauksessa ihan sama onko lävistys tehty ammattilaisella vai ite, jos reikä alkaa tulehtua vasta jälkeenpäin niin se on oma syy jos ei oo hygieniasta huolehtinu :D niinku minä nyt.. ja teen mieluummin ite kun se on niin helppoo, kun ammattilaisella saa huulikorusta maksaa 40€. Ja nyt tää on jo parantunu tää huuli hyvin muutamassa päivässä:)

    kieleen tietenki otin ihan ammattilaisella, sitä en ite kuitenkaan uskaltais sorkkia..

    VastaaPoista
  7. HEI MITÄ!! Sä asut tossa Jyskin viereisessä talossa :D
    Oon työharjottelussa siinä alakerrassa (:

    VastaaPoista