Sivut

21.3.2012

Muutama kuva + muuta

Tässä ny ois ihan muutama kuva viime lauantailta joita en oo vielä julkassu:




 Mun ja Sannan kuvia oikeestaan vaan nuo ku ei ollu paljo semmosia kuvia mitä oisin voinu julkasta. :-D Ja mikä siinä on kun aina pitää se kaljapullo tunkee naaman eteen niinku tuosta ekasta kuvasta näätte??? En ymmärrä. Enkä ees muista tuota ylintä kuvaa vaikken ollu ees kännissä. Ainakaan paljoo. Mut pitäs ihan oikiasti vähentää juomista.  No ainakaan tän viikonloppuna ei oo tarkotus juua, ens viikosta en tiiä ja sit tulee pääsiäinen ja sillon en halua juua ku lähetään LUULTAVASTI porukoitten kans Lehtimäelle. Sielä korvessa on aina nii kiva viettää pääsiäinen ja ootan jo innolla ja sitte vituttaa jos ei mennäkään sinne. Ja muutenki oon huomannu että kun en asu enää kotona nii porukoitten kans on paljo kivempi lähtee jonneki ja oon aina ihan intona. Eiköhän me sinne Lehtimäelle mennä. :--------)) Tulis jo pääsiäinen!


 Tänään mulla oli lehtikerho jonka jälkeen menin Halpa-Halliin ostaan ketsuppia. No menin sitte "sattumalta" vaatepuolelle katteleen enkä saanu silmiäni irti tuosta valkosesta kauluspaidasta. 5€ alennushinta ei maata kaatanu joten kiikutin paidan kassalle. Ja tulihan sitä ketsuppiaki ostettua oikeen kaksin pulloin. Oon muuten nyt ihastunu kauluspaitoihin kun ne on niin monikäyttöisiä. Vapaa-ajalla on kiva laittaa toi paita tolleen solmimalla yhteen, ja ihan ilmankin solmimista tuo on kivannäkönen auki, ja tuo on niin pitkä että siitä saa tissivyön avulla mekkomaisen tai tunikamaisen. Suorana napit kiinni kauluspaidasta saa asiallisen joten ei tullu mun mielestä turhaan ostettua. Oon muutenki katellu valkosta kauluspaitaa mut ei oo jotenki löytyny sopivaa enkä oo oikeen ees tienny minkälaisen haluaisin, mut tää kyllä sulattu sydämen. Halppikseen jäi myös ihana pallokuvioinen 3/4-hihainen paita joka maksoi vaan kympin, mut jätimpä sen sinne. Ehkä se josksu olis mun vaatekaapissa! Oli meinaan sairaan söpö ja tuntuu et pakko saada se. Harmi et S-kokoja oli enää vaan yks kappale. :-D Niin ja tuo alempi kuva onki sit mun tän päivän asu. Pitkähihainen timanttipaita Meriltä ja Hopeiset farkut Kappahlista. 

Loppuun vielä huonolaatunen kuva mun häämekosta jota sain messuilla pitää! Muita kuvia ei oikeen ollu, löysin Akustiikan facebooksivuilta yhen kuvan meidän ryhmästä, mut olin just toisen tytön takana siinä eikä mua näkyny joten empä vihti tänne lisätä. :-D Musta ja Jannesta on myös yhteiskuva mut se oli sen mielestä niin hirvee ja muutenkaan se ei tykänny niistä sen kuvista niin ei se halua että levitän niitä vielä täällä lisää. :-D Empä minäkään oo kovin hehkee tässä, aika väsyneen näkönen.

8 kommenttia:

  1. ooi oot ihan SAIRAAN kaunis tos häämekko-kuvassa ! :D
    ja kiva toi kauluspaita :)

    VastaaPoista
  2. ihana häämekkokuva! :)
    Ja ei se haittaa vaikka ette pääse mun rippijuhliin, pääasia että tuutte pääsiäisenä,lähestulkoon perinne.. :P suklaamunajahti mukaan lukien :DD

    VastaaPoista
  3. Upee häämekko ♥ oot tosi kaunis :>

    VastaaPoista
  4. Saara: kiiiitos! :))))

    MAIU: Niimpä se on perinne! Pitää sinne aina päästä pääsiäisenä :DD Ja kiitti!

    hilija: Kiiiiiitos!:))))

    VastaaPoista
  5. VÄNEKI EKASSA KUVASSA :D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Jooooo niihän se on :D Se tuli jonku kaverin kans käymää 8D

    VastaaPoista
  7. Pidätkö sä tota kaljapulloa siks tossa naaman eessä, et viilennät poskia? :D Koska mulla ainakin alkaa aina juomassa kuumottaan poskia ja pistän aina kylmän juoman sit poskelle :D:D

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: En mä tiiä, en oikeen usko :'D Jotenkin mä vaan aina tungen kaikki naaman eteen jos mulla jotain kädessä on, siis jos joku on ottamassa kuvaa. En tiiä miksi mut ei oikeen oo kiva noita kaljapulloja esitellä joka kuvassa mut minkäs teet ku se tulee automaattisesti et pullot ja tölkit aina naaman eteen. :-D

    VastaaPoista