Sivut

23.3.2012

Loput meikit

 Tässä postauksessa esittelen sitten loput meikit :)

Maybellinen Dream Satin Liquid on mulla ihan lopussa. Sen takia ostin ton mineraalimeikkivoiteen sieltä poistomyynnistä puoleen hintaan. Lumenen natural code -meikkivoiteen ostin joskus ja se oli muuten hyvä ja oikeen värinen, mut ei oikeen peittäny ja tuntu niinku olis vaan ollu joku päivävoide tai jotain. Sitäki on tosi vähän enää mut enköhän saa jossain vaiheessa senki käytettyä loppuun. :-D

 Tässä sitten kaikki puuterit. MaxFactorin puuteri on tosi hyvä, mut ihan liian tumma mulle vaikka onkin vaalein sävy. Sen takia en käyttäny sitä enää kesän jälkeen kun oon talvisin aina niin kalpee. Ehkä kesällä saisin taas käytettyä tuota. Sitte on Maybellinen puuteri josta tulee vielä, mut mun mielestä tuo on huono puuteri kun siitä ei tunnu tulevan yhtään. Sitten toi kultanen purkki on mun äitiltä kun se ei käyttäny sitä. Siinä on semmosta hilettä ja se on muutenki tosi pehmee ja varmaan ollu kallis. Se on mulle yllätys liian tumma kans hiukan mut voiskai sitä käyttää semmosena varjostuspuuterina jos on menossa juhliin tai bilettään, kun siinä on vähän sitä hilettä. :-D

 Ripsareita mulle on toi ranskasta äitin tuoma musta ripsari ja Lumenen sensitive touch-ripsiväri ja joista puhuinki jo edellisessä postauksessa. Mulla on kaks muutakin Lumenen mascaraa ja toi ylempi on ihan loppu, pitäs heittää se pois. Alemmasta tulee vielä mut se on ehkä vähän paakkuuntunutta niin en oo käyttäny sitä oikeen, pitäis ehkä heittää sekin jo pois. :-D Rimmelin mascara on alimmaisena ja sitä oon käyttäny samallailla kun tuota ylintä mustaa, eli laitan sitä alle ja sit jotain parempaa ripsiväriä päälle koska toi yksin on aika mitäänsanomaton.

 Kynäkajaaleita mulla on vaikka minkä väristä. Noista on tosi usee Oriflamelta ja sit on ihan vaan Lumenelta ja Rimmeliltä ja Seppälästä. Tässä on siis vasemmalta oikeelle: musta, musta, ruskee, hopea, kulta, vihreä/turkoosi (toisessa päällä on turkoosi kynä), sinisempi turkoosi, pinkki ja valkonen.

 Sitte ois eyelinerit: ruskea, musta (jolle oon allerginen mut käytän sitä aina joskus vähäsen, sisänurkkiin en vaan saa laittaa kun ne tämän ansiosta kuivuu joten ulkonurkkiin vaan), kullanruskea, violetti, vihreä glitterpläjäys (sen takia näyttää tommoselta koppuraiselta kun se glitter on vähän semmosta) ja kirkkaan sininen jossa hilettä vähän.

 Mun kaikki huulipunat. Näitäkin ihan kivasti kertyny! Mut tyksin hirveesti huulipunista joten en valita. Aika monen oon saanu tutuilta ja sit oon myös ostanu ite. Pieniä sävyeroja noista löytyy vaikka jotkut voi näyttää aika saman sävysiltä.

Ja tässä vielä huulikiillot + huultenrajauskynä :)

4 kommenttia:

  1. onko sul luomivärei ollenkaa?

    VastaaPoista
  2. ihanii meikkejä ! (: huulipunista toi pinkki mikä on aika keskellä on ihanan värinen :D ja noi värilliset kajaalit on kivoii:)

    VastaaPoista
  3. luin justii jostai kuluttaja-lehdestä, että tossa Lumenen Blueberry Volume Mascarassa on jtn syövälle altistavia NDELA-juttuja :SS niitä tulee ku jotkut aineet sekottuu toistensa kanssa... vaikka sitä on kuulemma säälittävän vähän tuossa määrässä ripsaria,mut on kumminki.

    http://www.kuluttaja.fi/tuote/valinta.aspx?ID=00b3b647-df05-4e82-a934-3e015814ed09&referer=%2f

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Ups unohin kuvata ne.... kuvaan ne sit ku ehin :DDDD hyvä ku muistutit!

    Saara: Kiitti! Joo se pinkki huulipuna on tosi raju, en oo uskaltanu vielä käyttää sitä 8DD

    MAIU: oooops no sittehän mun ei kannata sitä ees käyttää ku meillä on syöpäsuku :SSS lukis ton artikkelin!

    VastaaPoista