Sivut

12.3.2012

SAIRAANA

Kävin eilen siis hiihtämässä ja tää kuulu koululiikuntaan. Taisinki jo mainita mut en nyt muista oliki näin. :-D Joka tapauksessa kannatti mennä hiihtään: nyt oon sairaana♥ Mulla oliki kyllä aika järkyttävä olo sielä hiihtämässä ku nenä oli äkkiä täynnä räkää ja sit tuli pää kipeeks lopussa. Huomenna voisin pakottaa itteni kouluun mut pelkään et mun tuurilla tulee joku jälkitauti ja sitte en pääse viikonloppuna niille häämessuille ollenkaan.. Tänäänki oli harkat mut Janne joutu menemään sinne yksin.

Huomenna ois pakko mennä kouluun koska on yö-kirjotuksista joku pieni tiedotustilaisuus-höskä meille kakkosluokkalaisille jotka kirjotetaan jo tänä vuonna. Pakko mennä sinne tai oon ihan pihalla sitte keskiviikkona. Ja muutenki vähä meinaa stressata nuo kirjotukset. No meen jatkaan lukemista -->

Toivottavasti voisin sitte keskiviikkona kirjotusten jälkeen kehitellä tänneki jotain järkevämpää taas, vaikka niitä toivepostauksia joissa on kestäny taas niin ihanan kauan se toteuttaminen..

4 kommenttia:

  1. Millon tulee alusvaatepostaus : D

    VastaaPoista
  2. käy lääkärissä jos sul on vielä kuumetta ja pyydä todistusta kirjotuksiin, ni voit saada vähä helpotusta arvostelussa. Koska se ei tosiaan oo mitään nannaa lukee sairaaana kirjotuksiin, saati sit tehä sitä, niin et tulis erityisen järkevää tekstiä...!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Ei millonkaa!:D

    Anonyymi: Ei mul kuumetta oo onneks, pelkästään kurkku täynnä limaa ja yskittää ja semmosta perusflunssaa. oon jo aika hyvässä kunnossa ja oon vielä tän tiistaipäivän kotona (paitsi kaupassa pitää käydä) niin huomenna jaksan sit mennä jo kouluu :) Ja tänää vähä lisää armotonta lukemista!

    VastaaPoista
  4. parane pian :)
    ja sähän voisit tehä kysymyspostauksen vaikkapaa :D

    VastaaPoista