Sivut

27.2.2012

7 faktaa

1. Kiitä haasteen antajaa linkittämällä hänen bloginsa postaukseen

2. kirjoita 7 faktaa itsestäsi 

3. lahjoita tämä haaste 15 bloggaajalle



Elikkä Tiina antoi mulle tämmösen haasteen, kiitos siitä! :) Ja en tosiaan oo tätä vielä keltään saanut mut joillain muilla oon tän nähny. Pääsen nyt tekemään itekin :) Tässäpä vähä faktaa:


1. Niinkun oon joskus aikasemminkin sanonu niin mulle tulee välillä typeriä ajatuksia että mun pitäs laihuttaa. Mulla on semmosia kausia jollon aattelen noin, ja sitte taas semmosia kausia jollon oon ihan tyytyväinen itteeni. Nyt on semmonen kausi että oon tyytyväinen itteeni, mut jossain vaiheessa varmaan taas rupeen "laihuttaan" vaikka en laihu yhtään :D


2. Tuosta tulikin mieleen just etten laihdu helposti, mutten kyllä myöskään liho. Oon vaan aina samanlainen.


3. Käytän hirveesti meikkiä, mun perusmeikkiin kuuluu meikkivoide, puuteri, kulmakynä, kajaali ja ripsari. Varsinki silmämeikkejä on kiva tehä. Tykkään myös poskupunista ja huulipunista tosi paljon, mut niitä en laita yleensä muullon ku on koulussa joku juhla tai oon menossa bilettään tai on joku muu juhlallinen tilaisuus. Joten mua voi oikeutetusti sanoo omasta mielestäni vähä meikkipelleks, vaikken linnunpaskoja käytäkään enkä tunge naamaan viittä kiloa meikkivoidetta :D Käytän silti paljo meikkiä.


4. Pelaan Simssiä. Se on paras! Sain mun ekan simssin 10-vuotislahjaks ja se oli niitä sims ykkösen pelejä. Pelasin sitä ihan hulluna :D 12-vuotiaana sain sit joululahjaksi Sims kakkosen ja sitä pelaan edelleen. Ei mulla oo ees mitää hirveetä himoo saada Sims kolmosta koska ne on kalliita ja muutenkin tykkään tuosta kakkosesta. Oon myös saanu hommattua siihen kaikki lisäosat, ehkä pari kamapakettia vaan puuttuu joten tavallaan vituttaiski myös alottaa alusta kaikkien lisäosien hommaaminen siihen sims kolmoseen :D Mut toisaalta oli aina ihan hirveen kivaa saada tohon kakkoseenki joku uus lisäosa ja tuli aina jotain uusia ulottuvuuksia siihen pelaamiseen, nyt ei enää tuu joten vois ehkä oikeesti alkaa sitä kolmosta hankkimaan. Kavereiltaki sais jo lainaan niitä pelejä! Ja ku siinä uudessa lemmikki-lisäosassa saa heppoja, aaaaww♥ Joo jospa tää riittäis tuosta simssistä....


5. Olisin halunnu olla aina lapsi enkä ikinä aikuistua. Aikuistuminen on perseestä. Ja baarit ja autolla ajaminen yliarvostettua. Olisin mieluummin taas 10 v. Se oli hyvä ikä koska oli vielä lapsi, kaikki oli helppoo eikä mistään tarvinu murehtia, mut silti oli jo sen verran iso että ties mistä lapset tulee ja MITEN NIITÄ TEHÄÄN ja muutenkin osas jo käyttää aivoja. 7-vuotiaana taas ei tienny mistään mitään :D


6. En oo täällä vielä kertonu, mut kerron nyt että kun oltiin siellä Oulussa ja äiti kävi kontrollissa, niin oliki sitte käyny niin että se saatanan vitun paskasyöpä oli kolmatta kertaa ruvennu uusiutuun. Pelkään ettei sitä saada pois ja äiti kuolee siihen ja muutenki itken tätä asiaa ja stressaan :( Ja äitiki on ihan maassa. Muuten mun elämässä kyllä menee hyvin mut olisin kyllä ilonen jos äiti olis terve.


7. Tykkään käydä ulkomailla mut ärsyttää ku en osaa puhua englantia. Oon ihan perseestä siinä. Pääsin Pariisissa jonku verran puhumaan mut en hirveesti, ja ei se kyllä nii hyvin onnistunukaa :D Tuntu silti kivalta ku pääsi oikeesti käyttään sitä kieltä. Puhumallahan sitä oppii ja ehkä mäki joskus opin?


En muista yhtään ketä teistä on haastettu, mutta haastan nytten vaikkapa nämä:


Meri
Jenna

7 kommenttia:

  1. :c voi ei, siis sen sun äitis takia ):: toivottavasti ei kuole
    voimia sulle :c <3

    VastaaPoista
  2. Saara: Niimpä :(( Ja sitähän mää tässä pelkään, toivottavasti en ala nähä painajaisia... Mutta kiitos♥

    VastaaPoista
  3. voi ei! :( jaksamisia sulle ja koko perheelle!

    VastaaPoista
  4. iso hali ja paljon voimia sulle ♥

    VastaaPoista
  5. Kiitos teillekin paljon♥ :) Kyllähän tää vähän rankkaa on mut toivossa on hyvä pysyä!

    VastaaPoista
  6. Voi ei, sun äitillä on syöpä ja pappa kuoli just :( Paljon tsemppiä, toivotaan parasta! :)

    VastaaPoista
  7. Niimpä, ei kovin hyvin mee :// ja se mummukin tosiaan kuoli sillon joulukuussa... mutta kiitos!:)

    VastaaPoista