Sivut

27.2.2012

Aattelin tulla ilmottelemaan, etten oo kerinny tehä sitä korupostausta viikonloppuna -.- Hirvee meno ollu koko ajan. Nytkään en ehi tänään tehä sitä ja huomenna pitäis lukee kokeeseen. Pääsen vasta neljältä koulusta joten ei kiva :S Saa nähä ehtisinkö huomenna kuvata ne korut, mut jos ei nii sit keskiviikkona. Kiva kun mulla on joka päivä neljään koulua nytten tässä jaksossa paitsi perjantaina. Mulla on kyllä helppoja päiviä muuten koska on kahen tunnin nukkuma-aamut, joten ei oo ku enintään 6 tunnin päiviä.

Mulla olis myös meikkipostausta tulossa koska semmosta pyydettiin, ja muistan että joskus ehkä joululomalla multa pyydettiin myös ihan asiapostausta nuorten liikuntatottumuksista. Oon unohtanu sen täysin! Viime yönä muistin sen yhtäkkiä kun en saanu unta joten ajattelin tehä semmosenkin :-D Luulisin että mulla olis aiheeseen ihan kivasti sanottavaa, ja muutenkaan multa ei semmosta asiapostausta oo pitkään aikaan tullut. Niitäki on välillä kiva tehä ja tykkään myös ite lukee semmosia!

4 kommenttia:

  1. Kiitti :) toivottavasti pääsisin pian postaileen!

    VastaaPoista
  2. oliviaolivia !! huomasiks sä jo !?
    kato!:
    http://harhakuvitelman.blogspot.com/2012/02/arvonnan-voittaja.html

    VastaaPoista
  3. Saara: Jooo menin heti kattoon ku näin ton sun kommentin, oon kyllä niiin ilonen!:D

    VastaaPoista