Sivut

24.2.2012

Farkut ja housut

Halusin nyt laittaa tänne kuvia mun farkuista, tai no lähinnä väreistä ja kuvioista. Oon joskus tehny housupostauksen, muistaakseni viime kesänä, mut oon saanu hankittua jotain uusiakin housuja niin niitäkin sitte näkyy tässä.

 Värit vääristää taas mut siinä nyt kuitenki on ylhäältä alas ja vasemmalta oikealle: keltaset, oranssit, punaset, pinkit, mintunvihreet, vihreet, violetit, vaaleenpunaset, valkoset, mustat, siniset ja turkoosit. Osa noista näyttää vähä hailakoilta, niinku nyt vaikka noi mintunvihreet ja turkoosit, oikeesti nekin on kirkkaampia :D Oon niiiiiin ilonen ku sain vihdoin hankittua kaikki värit mun housuvalikoimaan. Ruskeet nyt tietenki puuttuu, mut en pidä sitä semmosena kirkkaana karkkivärinä mitä mä oon tässä hakenu. Enkä kyllä varmasti osais ruskeisiin housuihin pukeutua, vaikka oon monissa blogeissa törmänny aivan ihaniin sellasiin.

Tässä sitte näitä kuvioita :D Ylhäällä on jotain ruututsydeemejä, keskellä on sitte liituraitapökät, pantterit ja mun uudet ihanat hopeiset. Ja alimmaisena mun ainoot ns. deniminsiniset normifarkut mitä kaikki muutki käyttää. Haluaisin ainaki vielä semmoset oranssinruskeet pantterifarkut, tiiätte varmaan sen värin mitä oikeilla leopardeilla on tuolla jossai sademetsissä :D Semmoset ois ihanat. Ja sitte H&M:ltä ne ihanat kultaset pökät. Mun farkkukokoelma olis aika täydellinen sitte jos ne saisin hommattua.

Aattelin tehä sitä korupostausta nytte viikonlopun aikana. Oon unohtanu et mun piti tehä semmonenki mut nyt sitte muistin ja toivottavasti saan toteutettua sen :-D Niin ja tietenki aina saa niitä toivepostauksia pistää, ainakin olis sitten jotain mitä oottaa ja mullekin vähän haastetta tähän touhuun.

13 kommenttia:

  1. RAKASTUIN FARKKUIHIS<3

    VastaaPoista
  2. ooooh sul on kyl ihanan värisii farkkui ! <3
    ja niin monet ! :D
    oon kyl vähä kade (; xd

    VastaaPoista
  3. Oivoi mitä housuja!! ensimmäisestä kuvasta lempihousuja ehkä punaiset, ja mintunvihreät, ja toisesta nuo valkomusta ruudulliset, sinimusta ruudulliset ja hopeiset! mistä nuita kaikkia oot oikeen löytänyt kun tuntuu etten itse löydä mistään !:0
    ja muuten blogisi on todella kivaa luettavaa !:)

    -pinja

    VastaaPoista
  4. mistä oot löytäny nuo liituraitafarkut? :) oon nimittäin ettiny tollasia jo pitkään...

    VastaaPoista
  5. ihanii farkkui on! :: ) Mull on vaa vaivaiset parit, käy kyll vähä kade! : ) Ja voisit vaiks tehä sun meikeistä sellasen hieenon postauksen, aattelin itekki tehä sellasen jossai vaihees..?!

    VastaaPoista
  6. Pinja: Kiitti paljon! :)) Oon tosi paljon löytäny kirppareilta noita housuja joten suosittelen käymään niissä ja kollaamaan kaikki pöydät läpi! :D Noista kaikista housuista kirpparilta tai kaverilta saatuja on noi punaset, vaaleenpunaset, violetit, mintunvihreet, valkoset, mustat, siniset, siniruudulliset, punaruudulliset, liituraidat ja sit vielä noi tavalliset farkut. Että uutena ei oo tarvinnu ostaa hirveesti :D

    Anonyymi: Liituraidat löyty kirpparilta jollain 3 eurolla :) Mulla on noiden lisäks vielä kahet mut toiset on kokoa 32 joten liian pienet ja toiset 38 ja liian isot...

    Jonna: Kiitti! :)) Onhan näitä saanu vuositolkulla hamstrata 8D Ja oon kyllä miettiny et vois jonkinlaista meikkipostausta tehä, minkälainen sulla oli oikeestaan mielessä silleen tarkkaan sanottuna?:)

    VastaaPoista
  7. pullahamsteri: Kiitti! kyllä nää mullekin kelpaa ;DD

    Saara: Kiitos!:) tuu tänne ylivieskaan kirppareille nii saattais löytyy jotain tämmöstä 8D

    VastaaPoista
  8. noo siis aattelin et voisit vaikkapa tehä sille mis esittelet niiku eriksee kaikki ripsarit, kajaalit, meikkivoiteet yms... : D

    VastaaPoista
  9. Jonna: Aaaivan! joo voisin kyllä tehä semmosen :D mulla on vaan ihan vitusti kajaaleita ja muutenki meikkejä, mut saispahan ainaki kunnollisen postauksen :D

    VastaaPoista
  10. ylivieska taitaa olla PIKKASEN kaukana... MUTTA tungettelevana sanon että jos sinne joskus tuun, ni haluun tapaa sut :D:DD:D:D:DD

    VastaaPoista
  11. mää en löytäny oikeen ketään ketä ei oo vielä tähän haastettu (en oo varma, muistaakseni sua ei oo ainakaa ihan lähiaikoina tai sit oon tosi hukassa? :D) joten haastoin sut tähän! :) http://say-hello-to-my-notebook.blogspot.com/2012/02/7-faktaa.html

    VastaaPoista
  12. selailin äsken sun blogin aikasimpii juttui, ja hiffasin et oon lukenu sun blogiis tyylii jostai 2010 syys/lokakuusta (anonyyminä tietty aluks)!

    ja sitte kattelin, et sun 'nimi' on tääl blogis joskus enne ollu 'Misguided ghost', ja tuli sellanen "wtf ?! ainii!"-olo x)

    jännä juttu... okei toi oli kyl tosi tiedottamisen arvonen asia xd

    VastaaPoista
  13. Saara: Joo vois kyllä olla aika jännä nähä! :DD

    Tiina: Jooo kiitos ! huomasinkin tuon jo kun luin sun blogia joten taidanki tehä sen tässä :D

    Saara: Oho sä oot lukenu aika kauan tätä :o oikeestaan sillon aloin enemmän kirjottelemaan tänne joten oot saanu lukee kaikki tärkeet postaukset :D ja minähän se misguidedghost olin, halusin vaan joskus vaihtaa sen omaksi nimeksi :'D

    VastaaPoista