Sivut

22.2.2012

Vähän asiaa

Mulla on tässä tulossa ihan kohta Oulu-postaus ja luin äsken edelliseen postaukseen tulleet TISSI-KOMMENTIT :D Ihan oikeasti nyt, eikö teillä oo elämää kun pitää kiinnittää huomiota muiden ihmisten tisseihin ja ruveta vielä keskustelemaan niistä... Musta ei oo ihan hirveen kivaa lukea kun Anonyymit puhuu mun tisseistä tuolla mun kommenttiboxissa. :-------D Alkaa jo näyttää siltä ettei ihmiset oo ennen edes pientä tissivakoa nähny.

Voin vaan sanoa teille että hankkikaa vaikka tissit itellenne niin voitte tuijotella niitä sitten rauhassa ja vaikka keskustellakin niistä kavereitten kanssa. Oon pahoillani etten oo pakkasen raiskaama pulkannaru ja tuun aina välillä vahingossa esittelemään näitä mun nyt jo kuuluisia tissejä tänne kaikkien töllisteltäviksi, mutta voin vannoo etten oo tehny sitä tahallaan :-----D Ja minä en todellakaan rupea käyttämään erilaisia vaatteita vaan sen takia että joskus nyt saattaa joku vako pilkistää, koska nykyään naisille vaan tehään semmosia vaatteita. Jos ootte huomannu niin H&M on myös täynnä tissitoppeja yms, ja muutenkin tuntuu että nykyään niihin vaatteisiin on vaan pakko tehä siellä tehtaalla mahollisimman isot kaula-aukot. Että jos jotain haittaa että mulla on tissit niin menkää lukemaan vaikka niiden laihojen ja tissittömien blogeja. :D

Sori nyt vaan tää avautuminen mut mua vaan huvittaa kun suunnilleen kaikki kommentit edellisessä postauksessa liitty mun tisseihin.

6 kommenttia:

  1. xdd pikkasen noloo noilt anonyymeilt tulla puhuu sun tisseist jonnekki kommenttiboxii xd voi huhhuh..

    VastaaPoista
  2. ps. myös mulla on tissit, D-kuppi, mut silti toi sun niiden esittely ällöttää mua ;)

    VastaaPoista
  3. Saara: No sanoppa muuta..

    Anonyymi: No sulla ainakin on tissit, ja sori nyt vaan mutta en oo kyllä mitenkään esitelly täällä mun tissejä :D Jos haittaa nii mee muualle lukemaa blogeja tai jotain koska mua ihmetyttää vähä toi sun asenne :D Mun mielestä vaan on lapsellista tulla jostain tisseistä kommentoimaan ja vielä anonyymisti.

    VastaaPoista
  4. vähä mää nauroin niille tissi-kommenteille :D voi sua ku joudut aina kuuntelee nuitten inisemistä !

    VastaaPoista
  5. tervetuloa anonyymit mun blogiin vaan ei vaaraa tisseistä XD

    VastaaPoista
  6. Hanna: Joo arvaa vaan minä :D oisit nähny mun ilmeen ku luin mitä kommentteja olin saanu!

    meri: :D:D:D: Joillaki on helppoo!

    VastaaPoista