Sivut

13.3.2014

Haaste part 25

Sain haasteen Jonnalta, kiitos. :) Oon tehnyt tän samaisen haasteen moooonet kerrat mutta aina on eri kysymykset niin sen takia tää pysy aina kivana! Joten täältä pesee jälleen kerran. :--)

Haasteen säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 
4. Heidän tulee valita bloggaajia, joilla on alle 200 lukijaa. 
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut. 
6. Ei takaisin haastamista

11 fatkaa minusta
1. Mulla on tosi tosi huono näkö ja koko ajan se myös huononee. Maanantaina kävin tarkastuttamassa ja tuomio oli tämä: oikea silmä -7.00 (ja hajataittoa) ja vasen silmä -7.50. Aika jäätävää! Mun tämänhetkiset silmälasit on kummassakin linssissä -6.50 joten en ihmettele että on ollut pääkipua ja tuntuu ettei näe mitään. Joka vuosi joudun hankkimaan uudet lasit, ainoa hyvä puoli siinä on ettei ehdi kyllästyä silmälaseihin kun saa hankkia aina uudet!
2. En voisi elää ilman piilareita. Vaikka oonkin jo vuodesta 2011 ollut ahkera silmälasien käyttäjä ja tykkään näyttävistä pokista, en voisi mennä baariin tai juhliin lasit päässä. Isot siniset silmäni haluan päästää oikeuksiinsa aina välillä. :D Myös erilaiset silmämeikit pääsee oikeuksiinsa kunnolla vain kun minulla ei ole laseja päässä.
3. ...josta päästäänkin siihen että rakastan meikkausta ja kosmetiikkaa. Ei tullut varmaan kellekään yllätyksenä.
4. En ole todella hyvä oikeastaan missään. Oon kaikessa tosi keskinkertainen. Harmi. :----D
5. Ollaan Harrin kanssa mietitty kissanpennun ottamista keväämmällä/kesällä. Tätä ette ainakaan tienny!
6. Teen pientä duunia koulun ohessa, mm. 4h:lla vedän kerhoa ja oon työpalvelunuorena ja käyn kerran viikossa siivoamassa yhden naisen yksiön. Teen myös lehtijuttuja parin kuukauden välein ja oon lastenammana satunnaisesti. Olen myös leireillä isosena aina kun mahdollista. Sopii mulle nämä extrajutut, kyllästyttäis olla joka ilta jossain kaupankassalla, niin nyt on ainakin erilaisia juttuja!
7. Lapsena mun lempiohjelmia oli mm. Kaukametsän pakolaiset, Pokemon, Digimon, Hui hai hiisi, Tohtori Sykerö ja Muumit. Oikeastaan lopetin lastenohjelmien katsomisen jo 8-vuotiaana...
8. Keikoilla käyminen on parasta viihdettä ja musiikki huumetta. Kuuntelen lähes aina vain kokonaisia levyjä, en yksittäisiä biisejä.
9. Kesäsuunnitelmissa on Qstock!
10. Isona haluan asua omakotitalossa ja pitää lemmikkeinä kissoja ja koiria, jotka saa temmeltää vapaana isolla tontilla.

11. Mulla on jo hyvät suunnitelmat seuraavaksi muutamaksi vuodeksi. Toivottavasti suunnitelmat toteutuu eikä tuu ne kuuluisat parit muuttujat!


Seuraavaksi vastaan minulle annettuihin kysymyksiin:
1. Lempi näyttelijä?
-En osaa vastata tähän... No ainakin Johnny Depp on hitokseen lahjakas kaveri ja tykkään Leonardo Dicapriosta myös. Naisnäyttelijöitä en osaa nimetä, en oo kyllä nähnytkään tarpeeksi leffoja yhdeltä naisnäyttelijältä että osaisin sanoa. Suomalaisista Lauri Tilkanen on ihan törkeen komee!

2. Jos saisit olla mikä tahansa eläin, mikä olisit ja miksi?
-Vastaan tylsästi että kissa... Ne saa löhötä vaan.

3.  Millainen on hyvä ystävä sinun mielestäsi?
-Sellainen, joka tukee toista kun on vaikeaa eikä lähde karkuun. Luotettava ja rehellinen, jonka kanssa voi jakaa kaiken!

4. Unelma kosintatilanne?
-En osaa vastata tähän koska tällä hetkellä kosinta olis mulle hirvee järkytys.. En ehkä edes halua naimisiin ikinä. Joten ei mitään unelmaa olis kosinnassa, ihan sama millainen se olis. xD

5. Jos sinulla olisi vain yksi toive käytössäsi joka toteutuisi, mikä se olisi?
-Toivoisin, että äitini parantuisi syövästään.

6. Maailman parasta ruokaa mitä olet koskaan syönyt?
-Voi ei tää on paha. No tortillat on mun lempiherkku ainakin!

7. Mitä tekisit ensimmäisenä jos voittaisit lotossa?
-Varmaan Harrin kans ulkomaille!

8. Oletko käynyt ulkomailla? Jos olet niin missä?
-Ruotsissa, Tanskassa, Virossa, Saksassa, Ranskassa, Iso-Britanniassa, Italiassa, Kreetalla, Kyproksella, Teneriffalla ja Madeiralla. Voi että näin jälkeenpäin on kiitollinen kun on saanu kokea tähän mennessä noinkin monta ulkomaata.

9. Lempibändi/-artisti?
-Aaapuva. No tässäpä lista ensin suomalaisista: Happoradio, Jenni Vartiainen, Chisu, Haloo Helsinki!, PMMP, Mariska&Pahat Sudet, Anna Puu, Krista Siegfrids. Ulkomaisia: Paramore, Lady Gaga, Studio Killers, Nickelback, 30 Seconds to mars, Zedd, Avicii, Birdy.

10. Idolisi?
-Eijjole! 

11. Mitä muuttaisit luonteessasi ja miksi?
-Oon viimeiseen asti kärsivällinen ihminen ja joskus tuntuu että voisin suuttua vähän helpommin jne. niin mua ei yritettäis käyttää hyväksi.

2 kommenttia:

  1. misä vaiheessa sää oot nuin paljon kerenny matkustaan? :o (kateellinen :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lapsena ja teini-iässä kaikki. :--) 2012 oli viimeisin reissu Pariisin Disneylandiin ja sillon olin vielä ala-ikänen. Ollaan aina matkusteltu paljon kun äiti niin tykkää siitä että oon paljon päässy käymää eri paikoissa ja näin jälkeenpäin oon hirmu kiitollinen, onhan ne ulkomaat lapsen silmin vielä erilaisia kuin aikuisena!

      Poista