Sivut

5.3.2014

LANIT

Juuh elikkäs meillä oli pienimuotoset lanit maanantaina. Jopa mää osallistuin pelaamiseen. :---D Karita ja Pekka tuli meille ja Pekan kone laitettiin keittiönpöydälle ja Karita valtas sohvan läppäreineen. Ja tietenki ihan jäätävät mätöt haettiin kaupasta.




Karitan kans selvitään hyvin läppäreillä!

 Mun ja Pekan eväät! Ja Harrin on nuo limsapullot. Karitaki jotaki haki itellee sitte illalla ja mää ostin vähä lisää eli minttususuja... :D

 Tosi hyviä nämä Dumle-donitsit. Halpa-Hallin shokkipäivillä tarjouksessa  2 rasiaa kolme euroa. :---)

Käytiin illalla hakeen vähä Kingistä safkaa... Kana-ateria paras ikinä!


Pelailtiin Flat Outia ja mun piti mennä jo kaheltatoista nukkuun koska aamulla oli herätys ysiltä, kun aamulla piti lähtä kuskaamaan äitiä. Muut pelas sitte aamuyöhön asti ja meitsi nukku onnellisena, onneksi mulla on niin hyvät unenlahjat ja nukun ku tukki. ^^

Pekan kans pelattii seuraavana päivänä vielä Wormsit!

Onhan tuo pelaaminen ihan kivaa mut huomas kyllä että kuka on se joka ei pelaa ikinä, ku hävisin melkeen aina. XD Mut on se vaan kivaa ku voi vaan pelata ja syyä epäterveellisesti koko päivän. Seuraavana päivänä olo olikin sen mukanen ja mua jopa närästi vaikkei mua närästä ikinä. Ähky olo koko ajan, joten kyllä se terveellinen ruoka vie voiton.

12 kommenttia:

  1. ... Tainnu vähän lipsua toi sun ruokavaliohomma? :P (okei kyl mäkin söisin jos lanittaisin) Just sen takia en aio ikinä alottaa mitään liian tiukkaa dieettiä tms, koska täyskielto ei yleensä toimi. Ittelle oon todennu hyväks sen, että annan itteni syyä 2 kertaa viikossa ihan mitä paskaa tahansa ja muut päivät oon ilman. Toi koulun kahvio ei oo yhtään hyvä juttu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mää luovutin sen terveellisen ruokavalion suhteen! Tai siis, en yritä liikaa. Ja nyt hiihtolomalla en jaksa miettiä yhtään mitä syön, varsinki ku halpa-halli täynnä shokkipäivien tarjouksia nii pakko käyttää neki hyväksi. :D On vaan liikaa kaikkee nyt elämässä nii en jaksa miettiä mitää syömisiä kovinkaan tiukasti. Mulla on enää tämä jakso koulua ja sit loppuu koulu kokonaan ja aattelin sitten alkaa liikkua kun kerrankin on kunnolla aikaa. :) Ja kesätyötkään ei just nyt kiinnosta koska niitä on niin pirun vaikee saada ja kuitenki oon jatkamassa syksyllä opiskelua! Niin aion kesänkin pyhittää liikkumiselle. :D Nyt teen tän koulun loppuu ja sit mietin nuo ruokavaliojutut uusiksi!

      Poista
  2. Omnom mitä herkkuja :3 noita dumle-donitseja pitäs itelläkin kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa kokeilla, on tosi hyviä! :) Aika makeita mut hyvä vaan.

      Poista
  3. Wormsit on ihan legenda!! Mitähän tulis, jos tyttöporukka pitäs lanit? Kaikki pelaa tyylii simssiä :D

    VastaaPoista
  4. Hyvää naistenpäivää Olivialle! :3

    VastaaPoista
  5. Oi lanit on parhaita! :D Mä en tykänny yhtään nuista donitseista, liian makeita ja keinotekosen makusia :D mutta sipsit omnom <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lanit oli kyl kivat, voisin uuemmanki kerran. :)
      Ahhh nuo donitsthan oli ihania♥ Aika keinotekosia kyllä varmastikki se on totta. xD

      Poista