Sivut

9.3.2014

Hiihtoloman viettoa!

Hiihtolomaviikonloppu on kyllä menny kivasti. Niinku oikeestaan koko viikko. :----)) Parit muuttujat (joo hieman useemmatki) on ollu mutta ei se mitään! Voitolla meni tämäkin lomaviikko. Eikä mulla ole kuin reipas kuukausi koulua jos oon laskenu kurssit oikein! Joten ei niin hirveesti harmita mennä kouluun, se ois kuitenki viimeset lukiokurssit ja sitten jää sekin koulu taakse muistoihin.


 Yhtenä päivänä jaksoin jopa ruveta simssiä pelaamaan ja pääsinki kivasti eteenpäin. Tuli nimittäin semmonen ongelma viimeksi (tai no aika monta pelikertaa sitten) että mun piti laittaa mun ukkeli ja akkeli oottamaan vauvaa ja mokasin jotenki koska se akkeli kasvoki vanhukseksi ja mää luulin että siitä tulee vasta aikunen. Että joo akka mäkeen ja uutta tilalle äkkiä niin ehtii tulla vauva ja saan jatkettua sukua! Oon jo tosi monta vuotta pelannu simssiä niin että teen yhen perheen ja sitten pelaan vaan sillä ja jossain vaiheessa on jo tosi pitkä sukupuu. :----D Riippuu siitä paljonko jaksan pelata. Menee tosi kausittain tuo mun pelaaminen, moneen kuukauteen en pelaa ollenkaan ja sitten iskee joku pelihimo ja pelaan kaks viikkoa 24/7.

No olipas selittelyt yhestä pelistä. XD Muita simssin pelaajia?

 Ette uskokaan miten paljon oon SYÖNY tällä viikolla. En oo oikeestaan ees kerenny missään vaiheessa tulemaan nälkäseksi kunnolla kun koko ajan jotaki haukkaamassa. Ja se herkkujen määrä.... Oon syöny kolme kakkua ja varmaan 20 vanukasta ja sususuklaita ja donitseja ja tuola ois vielä 4 Mars-jäätelöä pakkasessa. Ai mitkä Halpa-Hallin shokkipäivät ja hullut tarjoukset? Ens viikolla sitten ruotuun tai jotain. Tai musta tulee pullukka.

Ja täykkärien alotus ja nyt oon kattonu 8 jaksoa. Saapa nähä miten ehdin kattoa taas kun koulut jatkuu ja muukin elämä jatkuu...! Hiton hyvä sarja kuitenki ja koukussa ollaan. Nään Susan-hahmossa jotenki niin itteni ku koko ajan pitää mennä sähläämään jotain!

Harrin kans ollaan töllötetty myös Rillit huurussa. Paras!

 Perjantaina lähinkin sitten Leskeen Sannan ja Tiian kanssa. Oli kyllä aika paska meno baarissa tällä kertaa.... :D Miks ees yritän mennä Ylivieskassa baariin ja odotan että on ihan huippuhauskaa? Musakin oli taas niin perseestä että alan itkeen kohta. Suomiräppiäsuomiräppiäsuomiräppiävittyyyh...

 Piti lähtä tämmöisellä söpöllä olkaimettomalla oranssilla mekolla mut eihän se pysyny päällä millään. Ois sielä tullu tissejä esiteltyä vähä enemmänki joten jäi tämä kotia ja päälle vaihtu jotain muuta. Ja loppujen lopuksi mulla oli siellä baarissa koko sen ajan päällä musta pitkä neule koska palelin. :----D Ja oli vielä hirvee vaatekriisi illalla vaikka yleensä mulla ei sellasia ole koskaan!

 Tän näkösenä kotoa lähdin mutta kukaan ei loppujen lopuksi mun asua nähnyt. Hups...

Kavrut! :3

Sunnuntaina lähettiinki sitte Tropiclandiaan Harrin porukoitten kans! Piti mennä jo keskiviikkona mut se peruuntu kun Harrin äiti sairastu. Sitte tuliki vähä niinku yllätyksenä ku reissu siirty sunnuntaille, eka luultiin ettei mennä ollenkaan! Mutta hyvin tuo sunnuntai kyllä kelpas uintireissuksi, ei ollu ollenkaan liikaa väkeä uimassa.


 Ihan hiton hyvää hampparia saa Tropiclandian ravintolasta. Ahh♥

Ja loppumatkan kauniit kuvat...

 Aaahahaha voi että repesin tälle ku sain koneelle.... Vähä väsynyttä porukkaa reissun jälkeen?

 Paluumatkan evästä. Suosittelen noita Frezzan kahveja, ihanaa♥ Pari euroa maksaa kappale joten kallista. Mut saa sitä sillon tällön. ;) Ja Fazerina-jääteö♥ Tuo ja Geisha on kyllä mun lempparijädejä. :----)

Ihana auringonlaskuki oli.

Ja tältä näyttää Ylivieskan keskustassa. Ompa kätevää ku voi ite kuvata ikkunasta eikä tarvi talsia mihinkään. ^^ Kesä tulee♥ :---)

14 kommenttia:

  1. Mulla on kyllä niin sama homma ton simsin suhteen. Tosi kausittain tulee pelattua, ehkä siks kun se bugittaminen rupee sit tympiin :D

    Hyvä että sait alotettua ne täykkärit. Mun suosikki on ehdottomasti Bree, varsinkin mitä edemmäs siinä sarjassa mennään :P jakso päivässä niin kerkeää kattoa ;)

    Mäkin oon vaan syöny oikeestaan, ehkä pitäs mennä tällä viikolla vaikka uimaan tai jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muaki ärsyttää niin pirusti nuo bugit! -.-''
      Tuo jakso päivässä on ihan hyvä jos ei muuten ehi. :---) Tykkään kyllä vetää monta jaksoa putkeen jos vaan aikaa löytyy. Tännää vois koulun jälkeen töllöttää lisää! Ehkä mullaki tuo suosikki vaihtuu vielä. 8D
      Munki pitäs ny alottaa nuo liikunnat mut saa ny nähä! Jospa sit ku koulut loppuu nii on ainaki aikaa. :D

      Poista
  2. Herkkusuu-Olivia :3 saa sitä silloin tällöin herkutella kunhan ei muutu jokapäiväseksi :) ja kesä kun tulee niin silloin on parempi ulkoillakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillon tällön olis hyvä pitääkin! Meni nyt vähä yli hiihtolomalla mutta nyt ei kyllä tee mieli yhtään mitään herkkuja. Ällöttää jo kaikki, oon syöny ihan tarpeeks makiaa!

      Poista
  3. siiims ^^ muttajoo mua vituttaa kun mun peli aina välillä tekee sitä, että jää jumiin. siis kello ei liiku eikä hahmot mutta voin liikuttaa hiirtä, musiikki soi ja se vihreä sims-logo pyörii hahmon pään päällä mutta mikään muu ei toimi -_- se on tooodella rasittavaa ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo mullaki käy noin joskus! Onneks nykyää harvemmin mut jossai vaiheesa töppäili tollee KOKO ajan.....

      Poista
  4. Täällä kans Simsholisti. Mulla tosin pelaaminen loppu, kun simssien päivitysten myötä ei enää läppärin ajurit riittäny ja simsseille tuli mörkönaamasyndrooma. Eli ne naamat venähti ihan hirveen näköseks!! Ja ketutti pelata läppärillä ku grafiikat piti olla pienimmillään ja silti bugitti. Nyt uudella koneella on tullu tahkottua niin Simsiä kuin Wottia. :D

    Ja hiihtoloma meni plörinäksi. Vaikka mulla ny ei lomaa ollukkaan. Ruotuun taas!! :D

    Itte oon hurahtanu nyt Bonesiin. Oon joskus aikoinaan kattonu parit alkupään jaksot ja sit se vähän niinku jäi. Nyt kahtellu netflixistä ihan hulluna niitä. :D

    Suosittelen ehottomasti myös Breaking badia, orange is the new black ja Hemlock groove, siis jos löytyy netflix tunnukset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullakaa simssi ei pyöri nii täydellisesti ku vois :D Joskus sit ku on kunnon kone nii simssilanit! Ois kiva jo se sims4 sitte toimis ilman bugeja ku tuo kolmonen on tehty päin persettä.
      Netflixiä oon kyllä miettiny et vois joskus hommata sen. :) Vaikka sit ku koulu loppuu nii on aikaa töllötellä ku en mee mihinkää töihin kesällä... En oo vaa jaksanu hakea muutaman kuukauden takia ku kuitenki syksyllä uus koulu. Jos siis pääsen sinne. xD

      Poista
  5. Rillit huurussa ihan paras!! ;-D

    VastaaPoista
  6. Pitäs iteki kokeilla tehä pitkä sukupuu ku kyllästyn ja teen aina uusia simssejä, niitä on niin mukava luoda :D ^ Ostin poikakaverilta sen pelikoneen kun se osti uuden niin ai että kyllä voin kertoa että pelaaminen on juhlaa verrattuna hidastelevaan ja ylikuumentuvaan läppäriin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää oon ihan koukussa tohon sukupuun tekemiseen! :D Pelitunteja siihen kyllä uppoo PALJON. Menee oikeesti vuosia mullaki että on komee sukupuu. Senki takia kyllä ku pelaan kuitenki aika vähä. xD Mut sit pitää aina iskee sieltä kaupungista vastakkaisia sukupuolia että saa jatkettua sitä sukua. Sit ne uudet hahmot joita saa omaan perheeseen niin voi sitte muokata kivan näkösiks ko ne on aina niin rumia normisti. :D
      Määki haluaisin niiiin kunnon pelikoneen! Vois kiinnostaa sillon muutki pelit ku sims. Mulla tää läppäri kuumenee 90 asteesee välillä ja se on aika paha jo..

      Poista
  7. Kyllä se kesä sieltä tulee - sitä odotellessa. tosin itellä meinas päästä oikein kunnon itku tänään kun töissä sanoivat, että viikonloppuna tulee pakkasta. en ala :D ja yks simsipelaaja löytyy täältäkin, tosin mä pelaan kans tosi kausittain ja nyt en oo pelannut... ööööö... varmaan puoleen vuoteen kunnolla :D nelosta odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Määki luin uutisen että pakkaset olis taas viikonloppuna tulossa, eiiih. :( On ollu niin ihania ilmoja että senki takia oon ollu hyvällä tuulella!
      Toivottavasti tuo sims4 nyt tulis syksyllä niiku on sanottu, ja toivottavasti se toimii hyvin!:D

      Poista