Sivut

3.3.2014

Kuvia viikonlopulta!


 Tältä näyttää pihalla edelleen vaikka tämä on otettu joskus viime viikolla, torstaina tai perjantaina.

Perjantain asua, pantteripaita ja nahkaleggarit!

 Ja oon tapellu tuon nenän alla olevan näpyn kanssa. :---D


 Perjantaina salkkareita ja nannaa välipalaa. :3


 Lauantai-aamuna Supernaturalia ja teetä♥

 Batmaaaaaan!


On ollu tosi kiva viikonloppu! Ihanaa kun lomakin alko, muuten istuisin nyt koulunpenkillä.

Perjantaina käytiin Harrin kanssa mun tädillä kun siellä juhlittiin mun pikkuserkun 10v. synttäreitä. Käytiimpä myös Niemelänkylällä Harrin kotona pitkästä aikaa ja lauleltiin siellä sitten Singstaria!

Lauantaina oli löhöilypäivä. Heräsin kymmeneltä enkä tiedä mihin sain 6 tuntia kulumaan kun Harri heräs vasta neljältä. ;D En ainakaan saanu mitään aikaseksi, eikä tarvinukaan kun eka lomapäivä! Katoin kyllä kaks jaksoa Supernaturalia niinkun kuvista voi päätellä. Illalla Pekka ja Meeri kävi ja pelattiin ihan törkeen pitkä Worms-peli joka jätettiin sit kesken ku kello oli jo puoli kakstoista yöllä nii piti päästä nukkuun. Pekan kans tuli tasapeli 2-2!

Sunnuntaina olikin sitten lauantainkin edestä tekemistä. Kävin päivällä auttelemassa kotona siivoushommissa, sitten ehdittiin Harrin kans katsoa Putous ja Harrin porukat tuli hakemaan kun mentiin niiden sukulaisille. Sielläkin oli pikkutytön synttärit mut nyt mulla kyllä jäi hämäräksi että paljonko tuli vuosia mittariin? :--D Illalla lähettiin vielä tekemään pikku kuskinkeikka ja kotona vihdoin joskus kympin jälkeen ja olin ihan naatti!

Tänään saa taas löhötä kun meillä on lanit! ;) Mulla on koko alkuviikko hirveänä tekemistä mut kivaa sellasta joten en valita! Muuten kyllä kuolisin tylsyyteen aika äkkiä. Peruuntu yks hiihtolomanreissu Helsinkiin mutta on kyllä muutenkin ihan tarpeeksi tekemistä!

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia Olivia :3

    VastaaPoista
  2. Mäkin oon kattonu Supernaturalia tässä viime päivinä.. Alotin sen alusta. Hassua kun ei muista yhtään mitä on tapahtunu missäkin kaudella :D siis muistan mitä koko sarjassa on ylipäätään tapahtunu mutta en yhtään millä kausilla mikäkin tapahtu :D
    Sustahan on tullu ihan tee hirmu nykyään.. Oisko mun aivopesulla jotain tekemistä asiaan.. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en enää muista yhtään niitä Supernaturalin alkuaikoja :D Siitä on jo 3 vuotta ku alotettiin sillon Jannen kans kattoon niitä!
      Joo tee kyllä maistuu hyvin nykyää, enemmän ku kahvi. :) Menee vähä kausittain nuo kahvin ja teen juonnit... Ja sun irtoteillä varmaan on osuutta asiaa. ;D

      Poista
  3. Harrin katse tuolta sun pään takaa ::D

    VastaaPoista