Sivut

24.8.2012

Canon EOS 600D

Koulun jälkeen opettelin vaan käyttään uutta kameraa. Ihan naurettavan helppokäyttöinen :----D Tässä nyt harjotuskuvia. Harjottelin yhen saman kukan kanssa..

Mun vauva♥

Näissä nyt kokeilin valotusaikojen muuttelua:

 Sit opettelin myös miten saa aukon avulla taustasta sumean ja sit koko kuvasta terävän.

Tässä jotain random-lähikuvausta vain:

Tässä seuraavassa sit vaihdoin tarkennuspistettä:
 Ensin karkkipussi näkyy ja sit juustohöylä :D Ei mun vanhoissa kameroissa voinu tehä näin.

 Kokeilin myös itselaukaisua sitten.

Ja kuvasin mun päivän meikin, innostuin taas tekemään sateenkaarta...:) Paitsi että tarkennus meni päin vittua otsahiuksiin. Tosiaan mulla on vielä opittavaa tän kameran kans mut onneks oon oppinu perusteet lukion ykkösvuonna valokuvauskurssilla..:)

Tänään varmaan kuvailen vähän lisää enkä tiiä mitä teen ku lähen bilettään ja tekis mieli ottaa kamera mukaa nii saa kavereista HIENOJA kuvia. Mut saa nähä uskallanko ottaa tota mukaan, ehkä en..:)

6 kommenttia:

  1. Järkkärin plussa: jos sitä osaa käyttää, kuvat on hyviä
    miinus: se on nii iso ettei kiinnosta kuljettaa mukana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä ainaki osaan opetella käyttää nii saan oikeesti hyviä kuvia, nää nyt oli vaa harjotuksia :) ja muaki pelottaa et toi jää aina kotia..... ku ei jaksa eikä uskalla kulettaa ku pelkää et hajuaa :D

      Poista
    2. Ainoa, mikä järkkärissä on hajoamisaltis, on toi objektiivi. Runkohan on tehty kestämään, eikä se helpolla rikki mene. Mutta se on se koko, minkä takia se yleensä jää kotiin.

      Poista
    3. niimpä! ei kyllä hirveesti jaksa raahata. onneksi on pikku digikamera jota voi sit ottaa mukaan enemmän...:) tuokin muuten ihan hyödyllinen tieto mulle et objektiivi menee rikki helpommin!

      Poista