Sivut

15.8.2012

Paljon tekemistäää

Huh ! Vihdoin pääsin postaamaan. On ollu viime viikkon kyllä sellasta hulabaloota :D Joka ilta jotakin.

Ma: Kävin jumpassa ja ajeltiin kylällä feat Jenni, Noora ja Karita.
Ti: Olin hirveesti autokoulussa ja oli ajotuntikin joiden jälkeen lähin bilettään.
Ke: Kävin Oulaisissa kattoon Madagascar 3 (oli hyvä!)
To: Mulla oli Tupperware-kutsut.
Pe: Tänään en tainnu tehä mitään ihmeellistä, muistaakseni..
La: Last Summer partyyyyy Ylivieskassa, ja KAIKKI ryyppäs. Eikä pelkästään nuoriso, vaan Ykassa oli koko viikonlopun jotain ohjelmaa ja voin sanoo et Pizzeriat oli kaikki täynnä ja sai yli tunnin oottaa et saa sen pizzan minkä tilas :D Ei vois uskoo et Ylivieskassa oli semmonen meno!
Su: Käytiin hakemassa mulle uusia hyllyjä Niemelänkylältä sieltä mummun ja papan talosta. Oli homma raahata ne yläkerrasta!

Maanantaina sit alkokin koulu joka kesti vaan 1,5 h. Tiistaina en ehtiny kouluun koska oli liukkaalla ajo. Ja sain ajaa sieltä Nivalasta sit Ykaan :) Osaan jo ajaa ihan hyvin !! Tänään käytiin myös äitin kans hajottamassa Niemelänkylällä mummun sänky ja tuotiin se tänne mun kämpille. Huomenna tiedossa sitten noiden vanhojen sänkyjen vieminen pois ja uuden sängyn kokoaminen. Äiti otti mulle Niemelänkylältä myös tv-tason jota oon sit maalaillu (aika huonolla menestyksellä, äitiki maalas eikä kumpikaan osannu tehä siistiä jälkee) ja muutenkin järkkäilly täällä ja saanu ostettua kehykset johon laitoin sen uuden julisteen minkä ostin viikko sitten. Huomenna teen postausta noista uusista kalusteista sitten jos vaan saan tän kämpän valmiiksi ja otettua kuvat :)

Tässä ny pari kuvaa Last Summer Partyiltä:


:DDDDDDDDD

Ja mun uudet valkoset shortsit ei ollu kovin kestävät... ehkei kankaat kestä kloriittia niin hyvin :D

 Auts.

Janne sai idean et korjaa semmosella langalla ja teinkin sit villalangasta semmosta rasti-kuviota joka ei kyllä kuvassa hyvin näy. Ja sit letitin tommosen kivan tohon loppuun. Vähän pölhön näkönen mut eipähän enää oo hajalla :)

8 kommenttia:

  1. sun pinkki otsis on vähä haalistunu :DDDDD
    mul on sellai tunne et noi shortsit näyttää sika kivalt jalas :D

    ja tuli mielee kaua ootte jannenkaa seukannu :3?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä vihdoin tää on jopa haalistunu !! en oo nimittäin kertaakaan lisänny väriä tähän ku sillon värjäsin. Ja täähän on siis shokkiväriä joka haalistuu tyylii ekas pesussa mut mulla alkanu haalistuu vasta näin 10 pesun jälkeen....
      Ja joo toivottavasti näyttää nuo shortsit kivoilta...:)

      Ja ollaa Jannen kans seurusteltu kohta 2 vuotta ja 5 kk :D

      Poista
  2. EIEIEEI toi kuva :D:D:D:D:D:DD:D: sanoin ettei sitä:''D mut joo antaa mennä ku kaikki jo nähny.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ups ! mää en nimittäi ihan muista mitä ei ois saanu laittaa.... känni♥ mut musta tuo on just hyvä kuva!!:D

      Poista
  3. Kai ny ylivieskas oli sakkia, ku oli 10-fest, jossa ite kävin peeloileen. :D Siellä oli tuhottomasti sakkia..:)

    VastaaPoista
  4. voi viddu ku missaan ihan kaiken, meinasin iteki mennä 10-festille tai ees last summer partyyn, mut en sit mennykkään... aina ku oon josain menossa nii misään ei oo ketään! :D ja sit ku mä oon kotona nii on parhaimmat bileet. näin se menee.:'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi olis kannattanu lähtä vaa! oli ihan hulluna porukkaa ku sekä nuoriso että ne vanhemmat oli juhlimasa :DDD

      Poista