Sivut

26.8.2012

Lauantai

Eilen tuli aika extempore-reissu Vaasaan. En jaksa kummemmin selitellä syitä, mut mulla kävi tuuri ja pääsin ilmaseksi Tropiclandian Fantasia 2012 -allasbileisiin :---) Voin sanoo että parhaat bileet missä oon ikinä ollu. Niinku oisin hypänny johonki typerään jenkkileffaan, niinku vaikka American Piehin. Kaikki ihmiset heilu uimapuvuissa, oli hyväkroppasia miehiä ja naisia. Tunsin itteni niiiiin juntiksi siellä :-D Mut ei se mitään. Musiikki oli varmaan paras juttu siellä. Oli niin mahtavaa tanssia siellä altaassa ja kaikki oli ihan sekasi. Ja ne dj:iit olit kyllä jotain parasta. Ne osas hommansa.

Mulla ei oo bileistä kuvia koska siellä ei saanu käyttää kameraa, mut siellä oli ammattikuvaajia ja niitä kuvia sit tulee noiden bileiden Facebook-ryhmään. Ajattelin sit sieltä kopsata tänne blogin puolelle jos niitä vaan saa kopsata. Ainakin niitä missä ite näyn jos näyn joissain kuvissa ees :-D Ainakin musta ja Jannesta joku jätkä tuli ottaan yhteiskuvaa ku siinä jotain heiluttiin niin saa nähä löytyykö neki kännikuvat sitte kohta Facesta... Karmivaa. Mukana menossa minä, Janne ja Tuomakset. Otin kameran mukaan matkalle ja jätin sen autoon, niin tässä nyt sitten ainaki niitä matkakuvia. Ehkä myöhemmin saan niitä bilekuviaki tänne jos niitä tosiaan saa Facesta kopsailla.. Luulis et semmoset kuvat missä näkyy ite niin sais käyttää esimerkiksi näissä blogeissa?


 Tämän näkösellä naamalla lähin sinne, ihan perus kajaalimeikki enkä laittanu hiuksiakaan koska märät hiukset + hiuslakka ei oo hyvä yhdistelmä. Ja miten tossa alemmassa kuvassa mulla on tullu hymykuoppa toiselle puolelle kun ei mulla ennen oo hymykuoppia ollu, whaaat. :--D
 Tässä mun matkaeväs! Oli ihmeen hyvää ja halpaa kans, joku alle 8€.

 Kuski-Tuomas!








Ei nyt oikeestaan tämän kummempia kuvia matkalta. Sit ku tultiin yöllä takas Ylivieskaan niin kuvat oli tätä luokkaa:
Tein kollaasin neljästä kuvasta. Nuo on sitte Venuksia :---D Siis se planeetta. Väsyneellä ja kännisellä Olivialla oli taas omakivaa. Kuvasin sitä Venusta ja heiluttelin kameraa samalla pitkällä valotusajalla niin sain noita sykeröitä.... Vitsi oikeesti oon ollu sekasi.

Facebook-kuvia ootellessa...

4 kommenttia:

  1. Ethän tee tästä känniblogia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ööööö en??? :D mut kyllähän se juhliminenki mun elämään kuuluu. ja sitä paitsi haluan kuvata mahollisimman paljo nyt kun on järkkäri.

      Poista
  2. joooo sun ohjeella :DD tai no vähä muuntelin ku ei ollu ainakaa paprikaa ja väärän makust tuorejuustoo ja voiki oli just loppu (XDDDD) ni mun tiedoilla ja taidoilla korvasin sen öljyllä xdddd ja kaikkee tollast...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaivan, no eiköhän ollu ihan hyvää silti!! :DD

      Poista