Sivut

9.8.2012

Tupperware-kutsut

Tänään olin Tupperware-kutsujen emäntänä, oon vaan siivonnu ja leiponu hulluna koko päivän :-D Kannatti, illalla oli mukavaa kun tuli vieraita ja tilauksia kertyikin yhteensä 300 € edestä ! Mulle tulee vielä postissa emännänlahjaa sun muuta tavaraa, saan myös lahjan sen takia kun vieraat tuota tavaraa tilas noin paljon :) +vieraslahja tulee vielä jonka muutkin vieraat saa ilmaseksi. Muutenki oli kivaa nähä kaikkia pitkästä aikaa ja jutskata kaikkee. Ja kaikkihan tosiaan oli vanhempia naisia, koska ei mun ikäsillä oo varaa mihinkään Tupper-tuotteisiin kun ne on niin hemmetin kalliita. Niin että täällä oli mun äiti ja sen kaks työkaveria, mun mummu ja mun kumpikin täti että mukavaa oli nähä niitäkin.

Mummu ja mun isän sisko toivat mulle tuliaisia uuteen kämppään kun ne ei ollu vielä käyny täällä kertaakaan. Mikäs siinä ku 8 kuukautta kohta tässä asunu ja tuparilahjoja satelee :-D Tässä niistä kuvat:


Korissa on kaks käsipyyhettä, lautasliinoja, lehmäkuvioinen semmonen keittiön pyyhkijä (mulla nyt jostain syystä ei tuu mieleen miksi niitä sanotaan niitä juttuja joilla pyyhitää keittiönpöydät, tulee vaa mielee keittiörätti mut kai sille on hienompiki nimi?:D), kynttilöitä, kahvia, keksejä ja mummu toi sit ton kukan ja mehua ja fanipaloja! Namm♥

Tein myös piirakkaa, täs vähän kuvaa:
 Vasemman yläkulman kuvassa ei näy kaikki ainekset, noi tuli vaan täytteeseen. Pohjaan tuli vehnäjauhoo (mun tapauksessa sämpyläjauhoa), suolaa, leivontamargariinia ja suolaa.

Namm oli hyvää ! Maistu myös kaikille, teen kyllä joskus muullonki.

Kutsujen jälkeen lähettiin äiskän ja Olgan kans viemään mummua ja tätiä mun isälle kun niiden kuski oli siellä :-D Oli kiva nähä Iskää ja Annee ja Riki-koiraa pitkästä aikaa. Sain Annelta tämmösen:

Puhuttii kukista siellä ja sillä oli hirveesti kasveja joten anto mulle tämmöisen! =)) Joten paljon oon saanu tänään kivoja juttuja lahjaksi, oon kyllä kiitollinen :) ja kyllä kaikki vieraat ihaili mun ikkunoiden maisemia. Mä oon jo tottunu, mut kyllä muistan ku äiti toi mut kattoo tätä kämppää marras-joulukuussa viime vuonna ja olin vaan että "WOOOOU OMG SAANKO MUUTTAA TÄHÄN??" että on silläkin hyvät puolensa et äiskä omistaa tämmösen kämpän. Tietenki jos mummu ja pappa olis vielä elossa niin en asuis tässä, nehän tän omisti ennen mun äitiä ja vuokrasivat tätä kaikille. Asiat meni miten meni ja nyt asun tässä. Vaikka oishan se mukavaa ku mummeli ja pappeli olis vielä elossa :(

Tämmöstä tällä kertaa ! Mulla on jo 98 lukijaa ja aattelin et sit ku on 100 niin voisin tehä jonkun erikoispostauksen. En kyllä tiiä et minkälaisen. Kysymyspostaus ois ihan kiva mut oon tehny jo semmosen, ajattelin jotain "linkitä blogisi"-postausta ja oishan videopostauski kiva, mut en halua laittaa niitä videoita youtubeen, vaikka sinne saakin asetettua sen että vaan videoon linkin saaneet pystyy näkemään sen. Mua vaan pelottaa et jotku sit linkkailee sitä toisilleen ja kohta kaikki tietää siitä :-D Ja kameralle puhuminen tuntuu ääliölle, jos kukaan ei ees kuvaa mua. Mutta saatte kyllä ehotella jotain erikoispostauksia joita voisin sitten tehdä kun 100 lukijaa pamahtaa :----)

9 kommenttia:

  1. joooo videooo! haluun kuulla sun äänen oon ikuisuuden (okei en ny iha xd) seurannu sun blogii enkä ees tiiä milt kuulostat ):

    ja voiiiikss antaa ton piirakka-jutun reseptin :3 pakkkko testaa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en haluu tehä videoo XDD koska en haluu youtubee sitä ku pakko sieltä kautta aina ladata :( mut ehkä joskus.... noo mulla on semmonen aika matala ääni kuiteski :D ja voisin joo tehä postauksen tosta reseptistä!

      Poista
  2. Kai niitä on muitaki paikkoja mitä kautta linkittää video? Ei se youtube voi olla ainoa...
    Pitäs ottaa joskus selvää ja googletella asiaa. :D Ja mitä väliä vaikka kiertää? Jos teet kämpän esittelypostauksen, niin pistät jonku kappaleen siihen ja muokkaat vaikka sen verran, että aina ennen huonetta tulee teksti ''olohuone'' tms.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi en mää osaa käsitellä videoita :D eikä ees kiinnosta niiden muokkailu sun muu, koulussa oli videokuvauksen tunnilla semmosta ja voi että oli perseestä. kuvien muokkaus paljo enemmän mun juttu. en mää jaksa tehä mitään mikä alkaa vituttaa :------D ei vaan oo mun juttu nuo videot..

      Poista
    2. windows liven elokuvatyökalulla on tosi helppo tehä, ainakin tämmösen 3:ssa sekunnissa hermonsa menettävän amatöörieditoijan oli jopa mukava tehä videoo ;)

      Poista
    3. hyi mää nii inhoon videoiden editoimista :D mulla varmaan mitäs olla kans tässä valmiiks joku videojuttu..... hmm ehkä mää JOSKUS uskallan tehä videon :D se on vaa hirviää säätämistä ku pitää eka muokata videoo ja sit youtubee ladata ja siinä kestää ikuisuus ja sit vielä tänne. ja ku tuntuu ettei mulla ois mitää järkevää sanomistakaa +huono kuvanlaatu kamerassa.. mut nyt mää ostan kohta sen kunnollisen järkkärin ja sit saisin varmaa kunnon videoo :)

      Poista
  3. arvaappas mitä? :D jos kaikki lukijat toivoo, että teet jonkun näkösen videopostauksen, niin eikös se ole sitten vähän niinkun pikku pakko tehä? :D
    ja tee vaikkapa joku esittelyvideo jossa kuuluu pelkästään sun ääni? :)

    ja pakko kysyä, että miten se videoiden linkkaaminen voi olla kamalampaa kun esim. kuvien? samalteehan niitäki voi linnkailla /:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei todellakaa oo pakko jos ei ite haluu? :D

      Poista
    2. öö sori mut mä en oo niitä bloggaajia jotka mielistelee lukijoita.....:D mua vaa ahistaa koko videoajastus ja se on sit sillä selvä. en ymmärrä ees miks kaikki haluaa niin mun ääntä kuulla koska mua ei ikinä oo muitten videopostaukset hirveesti kiinnostanu... XD

      vähä outoo et bloggaajia tunnutaan pitävän semmosina jotka tekee tätä vaan lukijoiden takia ja niiden mielistelemiseksi... noo mää teen tätä itelleni:)

      Poista