Sivut

17.8.2012

Piti tulla eilen postaamaan mut en oo ehtiny, tänäänki hirvee hulabaloo koko päivän. Noo ainaki tekemistä. Nytki on kiire ku oon menossa illalla vielä tuonne jonneki, saa nähä mitä keksitään :) Täsä nyt jotain kuvia mitä oon otellu.


 Tuo paita on niiin kivaisa ! Kiitos sinulle anonyymi joka mainostit kirppispöytääsi :--D


 Nälkäpeli kakkonen menossa. Suosittelen lukemaan nuo, aika hyviä.


 Kaukana satoi vettä..

 Äiti halus virittää ton mun pitkän kasvin roikkumaan, ei ollu narua nii äiti käytti sit muovipussia.. Sillä on pakkomielle noihin kukkajuttuihin. :')


NOMNOMNOM ja maha kiittää, samoin läskit jotka tällä menolla pursuaa. 

Huomenna sit laitetaan uusi sänky tänne mun kämppään (piti jo eilen koota se mut päätettiin siirtää viikonlopulle) ja ehkä sit saisin kuvattua kaikki uudet kolme juttua täällä. Tai no neljä. Ajattelin kyllä et pitäiskö oottaa viikko ja ottaa vasta sillon kämppäkuvat. Nimittäin sillon oon uuden Canonin Eos 600D -kameran omistaja. :-----) Ja silloin olen myös 18v. 23. päivä on synttärit. Siihen asti on muuten anonyymeillä aikaa vastailla tuohon vasemmalla olevaan kyselyyn, veikkaan et kaikki on jo vastaillu mut jos joku teistä anonyymeistä lukijoista ei oo huomannu tuota niin painakaapas "kyllä" -nappulaa :) Laitoin tuon kyselyn tuohon jo joskus keväällä/kevättalvella.

8 kommenttia:

  1. yhyy ei mitää tälläsii suklaakuvia tänne ku mä oon herkkulakossa! D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sorii! :D munki pitäs olla mut ei oikee karkkilakot ota tuulta alleen..

      Poista
  2. aaaaahh suklaata :3333333 <3
    ja ihana toi sade-juttu-kuva :D
    ja mulki on canon eos 600d (;; samiksiiiiii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sulki on se kamera :D on varmaa aika hyvä!

      Poista
    2. ^ huoh D:

      mäki haluun ykaan kattoo tota sun kämppää ja chillailee sinne ;)

      Poista
    3. teijän pitäs kyllä joskus käyä täälä! voisit olla sitte mulla yötä ja olgaki jos se haluaa:D

      Poista
  3. Vähä kiva näköstä :D

    Muute saatoin joku aamu nähä sut ku lähit pyörällä :D Asuthan siinä isossa rakennuksessa(?) :D

    VastaaPoista
  4. kiitti!:D

    ja joo asun isossa punasessa kerrostalossa! :D ja pyörällä mää kuljenki aina yleesä nii hyvin saatoin olla minä :D

    VastaaPoista