Sivut

15.8.2013

Haavehiuksia shokkiväreillä

(Tässä piti olla biisi mutta Blogger sekoilee eikä se suostu tässä pysymään, vaikka tekstinmuokkausessa se kyllä näkyy. Yllätyys...)

Edellisen postauksen innoittamana teen vielä erillisen postauksen hiuksista, joita haluaisin joskus kokeilla. Ja nimenomaan shokkiväreillä. :) Nyt kun tuota värivarastoakin on niin voi tehdä vaikka mitä. Onhan noissa aina kuitenkin haasteensa. Oon ihastunu pastellisävyihin, niinkuin jotkut on varmaan pistäneet merkille.


Pastellisen mintun väriset hiukset olis aivan ihanat. Noissa voi olla kova homma pitää väri nättinä, vihreästä kun niin helposti saa katastrofihiukset. :D Mullahan oliskin sitä vihreää nyt, siihen vaan hoitoainetta sekaan ja hitusen sinistä niin pitäis tulla aika hyvä. Eikös mintun värissä olekin vähän sinisävyä?


 Pastellioranssi - ahhh mikä väri. Mulla on kyllä niin vähän oranssia etten tiedä riittäisikö tämmöiseen. Pastelliväreihin ei kyllä todellakaan sitä itse väriä tarvitse paljon, hoitoainetta saa sekoituksessa olla paljon enemmän. Monesti oon tehnyt sen virheen että shokkiväriä on aivan liikaa ja sitten sitä hoitoainetta on vaan pakko lisätä vaaleamman tuloksen saamiseksi, ja kohta mulla on sitä väriä ihan sikana. :--D Pitää ettiä joku purkki minne ne loput voi laittaa odottamaan seuraavaa värjäystä. Vaikka onhan se kätevää tehdä valmiiksi omia sekoituksia.




Sateenkaarivärjäys etuhiuksille on ollut haaveissa jo kauan. Mietin vaan miten ne etuhiukset saa pysymään nätisti, että väri näyttää fiksulta. :D Muun tukan pitäisi myös olla tosi vaalea, keltaiseen tukkaan ei minun mielestä niin hyvin passaa tää sateenkaariraidoitus. Noissa kuvissa kyllä on tosi vaalea tuo blondi väri. :)




Jos jaksaisin käyttää pidennyksiä ja olis rahaa ostella niitä, niin tekisin niihin kaikenmailman dippausvärjäilyjä. Onhan mulla tuolla ne yhdet melko lyhyet kylläkin mutten niitäkään oo hirveesti pitänyt kun oon niin käytännöllinen. :D Tuntuu etten vaan jaksa säätää niiden kanssa ja jos vaikka menee tanssimaan baariin pidennykset päässä niin tuntuu että ne tippuu päästä. Mulla on muutenkin varmaan liukas hiuslaatu kun ne valuu mulla päivänmittaan ja välillä irtoaa kokonaan. Aina noloa jossain baarissa huomata jossain vaiheessa että siellä on omat hiukset keskellä tanssilattiaa muiden poljettavana. :D Vaikka kuinka tupeeraan ja laitan lakkaa niin aina ne vaan valuu. Jos pidennykset pysyis tosi hyvin päässä eikä ne näkyis yhtään (joskus klipsit näkyy takaa ja ite vainoharhasena tarkistelen koko ajan ettei ne näy) niin pitäisin varmaan enemmän, varsinkin talvella kun ne kivasti lämmittää.

Mikä oli teidän lemppari noista haavehiuksista?

Kuvat: We Heart It

14 kommenttia:

  1. noi mintunvihreet oli kivoimmat 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa ees ite päättää noista, kaikkea tekis mieli kokeilla :D Oon ihan kyllästyny blondiin tukkaan mutta näiden takia en halua värjätä tätä pois.. blondia saa niin hyvin muunneltua shokkiväreillä :3 ajan kans vois kokeilla kaikkia! Toi oranssi sopis laittaa vaikkapa syksyllä.

      Poista
  2. mun tumblr pursuaa ihania hiuksia! värin ylläpitäminen on kaikkein inhottavinta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullei tumblria ookaan, vois kyllä tehä joskus :D
      Tuo värin ylläpitäminen on kyllä haaste, paitsi mulla nyt näiden pastellivärien kanssa. Haalistuessaan ne pysyy aika samanlaisina, vielä pastellisempina vaan niin ei oikeastaan haittaa. ;D Mut noi kirkkaat värit onki sit eri juttu...

      Poista
  3. Noi vihreät hiukset kävis sulle tosin hyvin! siis mitä on tossa 2 ekaa kuvaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Nuo on kyllä tosi ihanat :33 ehkä kokeilen niitä seuraavaks.... Hitsi ku on hiuskuume ja haluaisin kokeilla kaikkee !

      Poista
  4. Oon aina vihannu oranssei hiuksii, mutta tuo pastellioranssi on ihana! :') vihreet ois kans nam ♡♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo pastelli on kyllä tosi ihana! Tykkään niistä tällä hetkellä enemmän kuin kirkkaista :)

      Poista
  5. Mintun vihree on mun lemppari, haluan itekkin kokeilla sitä josksu :D

    Hhah nauroin tuolle pidennykset ja tanssilattiua jutulle :D:DDD Ois aika noloa, mutta mulla pysyy tosi hyvin, ei oo kertaakaa lähteny irti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mintunvihree on kyllä ihana! Vielä joskus tässä...

      Hehheh mää voisin kuvitella et mulle kävis niin :D Onneksi sulla sentään pysyy! Ehkä mäki saisin ne joskus pysymään...

      Poista
  6. ^ei helvetti tuli itellä mieleen kun joskus lenkillä juostessa tipahti semmone yhen klipsin osio päästä maahan... Luojan kiitos ei ollut ketään näkemässä.. :-DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei mitä ne klipsit teki päässä lenkillä XD Joo ei kyllä mullakaan pysyis yhtään... :'D

      Poista