Sivut

27.8.2013

Viime- ja toissaviikon meikkauksia

Koulun alun ekat viikot oon ollut ihan aktiivinen meikkauksen saralla. Joskus on niitä vaiheita kun meen kouluun kollarit jalassa, tukka kampaamatta (kyllä) ja täysin ilman meikkiä. Pitää nyt tuo "täysin" vielä täsmentää kun joillekin se meikittömyys ruukaa tarkottaa sitä että puuteria on kuitenkin naamassa. :--D

Oon jaksanu pukeutuakin kun vielä tarkenee. Talvella tärisen kuten joka talvi, niin ei hirveesti tuu vaatteita mietittyä kun kaikissa tamineissa on aina liian kylmä. Paksu talvitakki, paksu huppari alla ja lämpimät kollarit joiden alle mahtuu legginsit = todettu parhaaksi asuksi kouluun talvisin. Rumimmaksi kylläkin mutta mulla on aina niin ongelmia tuon palelun kanssa että ei voi muuta. Ainiin ja villasukat tietenki!

Tähän nyt kuitenkin naamakuviaa kun niistä kaikki aina niin hirveesti tykkää:







Must-värit ovat siis olleet vihreä, turkoosin sininen ja oranssi. Tuo oranssin silmäkuva on aika järkyttävä kun otin kuvat vasta joskus koulun jälkeen että ei oo enää meikki kovin kuosissa. Sama paita mulla näemmä vihreässä ja sinisessä meikissä, peräkkäisinä päivinä tais ollakin nuo meikit. :--)

 H&M:n luomiväripaletista käytin näitä sävyjä turkoosin ja oranssin värisiin luomiin. Hyvä peruspaletti, suosittelen. Maksoi vain 7,95€ muttei kyllä löytynyt enää samanlaista myynnistä. Tässä olis varmaan vastaava tuote nykyään.

Piti oikeen tarkistaa tämän paletin merkki joka on Casuelle cosmetics. Vihreää ja vaaleanvihreää sävyä käytin vihreään meikkiin.

Tosi hyvin kyllä noista paleteista löytyy sävyjä ja onhan tuolla vielä lisääkin paletteja khehheh. Ainoa huonopuoli näillä on että meikkipussiin ei iso paletti mahdu. Tilasinkin itelle Oriflamelta tädin kautta nyt sitten pienen paletin jossa on sävyinä valkoinen, harmaa ja musta. Smoky eyes -paletti mahtuu kyllä hyvin pieneen meikkipussiin mukaan. :--)

Nyt kun mulla on lasit niin en oo luomivärejä käyttänyt, eihän ne pääse sieltä lasien alta yhtään oikeuksiinsa. Ja mulla on niin huono näkö etten ees nää meikata kunnolla kun en laita piilareita. Sitä paljonpuhuttua silmäleikkausta odotellessa, sinnekin kannattaa mennä vasta 10 vuoden päästä.

4 kommenttia:

  1. kauniita meikkejä, panostaisin vielä kulmakarvoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :) Kulmakarvat onki ne mun ongelmakohta joihin en oo sen takia ees viitsinyt hirveemmin panostaa. Mun kulmakarvat kasvaa ihan eri muotoon ja toinen kulma on korkeammalla kuin toinen mikä hankaloittaa meikkaamista ihan hirveesti. Mulla on myös ihan hirveen huono kulmakynä, ostin nyt kyllä sen uuden Rimmelin jolla oon saanu jo huomattavasti nätimmät kulmat aikaan että ilmeisesti silläkin on sitten merkitystä, millasen kulmakynän omistaa. :)

      Poista
  2. sun silmien suuruus ja kauneus kyl korostus enemmä siistimällä kulmat. ps. mulla on myös erikorkuella kulmat, se korostuu erityisesti sillo ko nauran, inhottavaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan se on :) Kyllähän mää nypin tietysti aina säännöllisesti, mut hankalaa on kyllä se meikkaus.. Tiedät siis tunteen. :D

      Poista