Sivut

26.8.2013

Tuparit

Vietettiin lauantaina pieniä tupareita kahvin ja voileipäkakun kanssa. Namm Harrin mummun tekemä voileipäkakku on kyllä ihan parasta. :P Meni hyvin kaupaksi vieraille ja mulle säästy viimenen palanen jee!

Saatiin vähän lahjoja myös, osaksi varmaan myös siksi koska mulla oli perjantaina synttärit ja täytin 19 vuotta. Huhheijaa näin sitä vaan vanhenee.. Jossain tuolla elokuu 2010-postauksissa löytyy mun 16-vuotispäivän postaus. Ihan hullua että tää blogikin on jo yli kolme ja puolivuotias. :-D


Omnomnommm.

Tähän nyt sitten vähän kaikkea mitä sain/saatiin:

 Kortteja :)

 Saatiin tämmöset sydämenpuolikkaat, Harrilla on toinen. :3

 Muki!

 Vuoka

 Söpöt kipot ja kupit. :3 Sovittiin et Harri saa mustat ja valkoset on sitten mun.

 Maljakko ja kukkia :)

 Kosmetiikkahärpäkettä ja karkkia :) Tuo kissamuki ei siis ollu lahja, laitoin noi karkit vaan siihen tarjolle.

Siniset ja vihreät reikälegginsit ! 


Ja sain myös tämmösen kivan paidan joka on sivuilta pitempi. :) Tässä myös uudet lasit. Joudun näemmä joka vuosi uusimaan. Viime kesänä mun lasit oli noin -5.50 ja nyt nämä lasit on -6.75. Keväällä kun kävin tarkastuksessa niin tulos oli -7.00 että siitä oli ilmeisesti pikkusen parantunu. Toisinsanottuna mun keväällä hankkimat piilarit olis nyt sitten liian vahvat mut en oo huomannu että olis silmät tullu kipeiksi. :--D Ja jos joku ei ymmärtäny mitään niin tuo -6.75 on tosi paljon elikkä käytännössä en nää oikeestaan mitään ! Ärsyttävintä on se että lasien hankkiminen tulee kalliiksi jos vuosittain joutuu uusimaan. Näiden uusien lasien linssit maksoi 300€ ja kehykset onneksi sai kaupan päälle kun oli semmoinen tarjous menossa. Äiti nyt mulle nää maksoi kun eihän mulla oo mistään rahaa noin paljoa. Siitä päästäänki seuraavaan asiaan.

Fiat Punto on nyt minun, jee. :--D Äitiltä sain synttärilahjaksi kun se ei halua omaansa antaa lainaan. Tarkka vissiin autostaan sitte... Mutta kyllähän minulle auto kelpaa, ja on tuosta hyötyäki ollu. :) Äitillä on nyt joku lellintäkausi kyllä päällä meille lapsille kun Olgakin sai uudeksi koulurepuksi 35 euron Vans-merkkisen repun.. o__o Ikinä en ois kyllä ite kutosluokalla niin kallista reppua saanu. Noo ompahan hieno reppu nyt Olgalla. :---D Terveisiä Olgalle jos luet tätä!

Semmosia tuli, kaikkee kivaa ja hyödyllistä. :) Meillä on tässä myös astianpesukone hankittavana. Jess, sitte loppuu se tiskaaminen. Ollaan molemmat niiiiin kyllästytty siihen. 

10 kommenttia:

  1. Mäkin haluaisin kaikista eniten sen astianpesukoneen! Mutta tulee hintaa ku pitäis asentaa joku hana ja tilata asentaja jne :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on tuossa hanajutut valmiiksi ainaki :) Ja toivonmukaan isäpuoli tulee laittaan kun vielä ei oo varmaa että saako sen asentaa ite vai pitääkö ihan putkimies tilata. On tää kyllä sen arvosta, ei sitä hintaa loppujen lopuksi tuu kuin sen tiskikoneen verran (320€ löydettiin) jos kulettaa ite sen kämpille ja asentaa ite. :) Tietenki eriasia jos joutus tilaan sen kuljetuksen ja vielä asentajan..

      Poista
  2. Vastaukset
    1. siis harri muutti tähän asuntoon missä oot ite asunu jo yks ja puolivuotta :)

      Poista
  3. Heeei hyvä nyt sul on auto!! :)

    VastaaPoista
  4. Kiva auto, joko on tullu parkkipirkolta vielä pikavoittoa? :D entä ylinopeussakkoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eii mitää tämmösiä ;DD osaan ajella hissukseen !

      Poista
  5. Voi kun ois itelläki oma auto :D ja vaikka jos jostain halvalla autolla sais, niin se sen pitäminen ei muuten oo halpaa, että se hyöty menee äkkiä etenkin opiskelijalla, mutta tottakai sä ehkä jäät vähän voitolle kun lahjaks sait? Tuliki mieleen, että maksatko ite vakuutukset ym?

    Ja kiva tää sun blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuo helpottaa arkea kun sitä aina välillä tarttee ! :) Ja äitihän mulle halus ne vakuutuksetki maksaa, et ainaki tän vuoden vakuutus on nyt maksettu. Koska en mää tuota autoo ois voinu ottaa jos olisin ite joutunu ne vakuutukset maksaan, eihän mulla semmosia rahoja ois mistää ollu repästä... Mut saa nähä sitte ens vuonna, ku oon kuitenki lukiosta jo pois päässy jne jos ne sitte vois jo maksaa omasta pussista. :D

      Oon siinä mielessä onnekas että oma äiti auttaa ja tukee raha-asioissa, kun monet äidit ei sitä pysty tekemään vaikka haluaisivatki. :/ Että oon tosi kiitollinen kaikesta mitä äiti on mulle suonu tyyliin ilmaiseksi, niinku tuo auto ja vaikka tää kämppä. Ei se huolinu multa vieläkään vuokranmaksua että Harri maksaa oman puolikkaansa ja äiti ei multa sitten peri mitään, mut sähkölaskut sun muut vesi- ja nettilaskut ja puhelinlaskut menee tietenki omasta pussista ja maksetaan Harrin kans puoliksi. Tosi paljo äiti on mua kuitenki auttanu ! Oon saanu silleen turvallisesti opetella itekseen asumista. :)

      Ja kiitos kehuista ! ^^

      Poista