Sivut

14.8.2013


Mulle vinkkailtiin linkkaa blogisi-postauksessa, että ois kiva kun laittasin joka postaukseen jonkun biisin, kun niitä on kiva kuunnella samalla kun lukee. Tässä siis Lady Gagan uusi sinkku Applause!

Tulin kuitenkin esittelemään ostoksia joita oon tehny tässä kuussa. Kaikki taitaa tosiaan olla elokuulta, joten oon vähän tuhlannut hupsis. Osa on kyllä edellisen kuun rahoilla ostettua kun tuli tili vasta viime viikolla, joten en oo rahapulassa. :D (Kiitos sossut kun ootta mun elämän rahottanu koko kesän niin hyvin että oon voinu ostella pitkästä aikaa kunnolla uusia vaatteita.)

Punainen fontti tarkoittaa ale-hintaa.


 Farkkushortsit 12€, H&M
Oon haaveillu näistä shortseista keväästä asti ja jaksoin oottaa alennuksia!



 Seeprapillifarkut 10€, H&M
Armypillihousut 24,95€, Alajärven Tokman
Mintun väriset Veromoda-farkut 15€, X-Globe

Oon niin kauan halunnu myös armeijakuosisia pillejä ja nyt tärppäs suht halpaan hintaan. Kaikki tämän kuosiset housut on maksaneet aina liikaa joten oli kyllä löytö, ja vielä niin pieneltä paikkakunnalta kuin Alajärvi! Oltiin siis tulossa mökiltä ja pysähdyttiin sitten tuossa Tokmannilla ja onneksi pysähdyttiinkin.

Kollegehousut 12,95€, Alajärven Tokman
Urheilutrikoot 8,95€, Halpa-Halli
(Kiitti äiti!)


 Mekko 9,95€, Halpa-Halli

Toppimekko 5€, H&M

 Puhelimen takakuori 9€, Tiimari

Oon niin kauan ettiny mun puhelimelle kuoria mut aina löytyy vaan johonki hemmetin Iphone vitoseen... Ehkä ne menee kaupaksi kun kaikilla teineillä tuntuu olevan jotku uusimmat iphonet jotka iskä kustantaa (700€ hehheh) ja nehän ostelee niitä halppiskuoria sitten, mut ei samsungille löydy mitään paitsi jotain rumia jotka maksaaki heti kakskymppiä. :---D Harrin mukaan Samsungeille ei tehä sen takia kuoria niin paljoa kun niitä on niin paljon eri malleja. Omppuja on vaan ne perusmallit niin niille onki sitte helpompi tehä. Voi että aina kuolaan Glitterissä niitä kuoria mut ne on kaikki juurikin tuolle iphone vitoselle, en enää ees sen nelosen kuoria nää missään. Aika ykspuolista..

Tämäki oli oikeelta hinnalta 18€ mut liityin Tiimarin kanta-asiakkaaksi ja sain heti -50% alennuksen mistä tahansa tuotteesta ja käytin sen sitten tähän.

Ja sitte niin paras juttu:
PMMP-keikkalippu Oulun jäähyväiskeikalle 18. lokakuuta, wuhuu! Tänne sitte Anskun kanssa ja mun kaveri Tiiaki tulee ehkä mukaan. En malta oottaa!

Lopuksi tämmönen mölli.

Mitäs tykkäsitte ostoksista? :---)

4 kommenttia:

  1. moikka. postauksistas päätellen tykkäät shoppailla kirppareilla niin kunhan tässä vinkkaan että kannattaa käydä katteleen nivalan ekotorilla, toosi halpoja hintoja ja paljo kaikkia kivaa! yleensä kaikki tykkää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti infosta! :)
      Oon saamassa varmaankin autoa tässä niin sittenhän sitä pääsis sinnekin käymään, pitää vaan googlettaa osoite tai en osaa sinne. :D

      Poista
    2. löytyy samasta talosta ronai-nimisen pizzerian kans, helppo löytää :)

      Poista