Sivut

10.6.2011

Haaste jatkuu

day 1. Kerro äidistäsi:
day 2.  Kerro itsestäsi:
day 3. Kerro kumppanistasi:
day 4. Kerro lemmikistäsi:
day 5. Mitä on rakkaus?:
day 6. Mitä on epäoikeudenmukaisuus?:
day 7. Mitä on yksinäisyys?:
day 8. Miltä sinusta tuntuu tänään? :
day 9. Mitä on tasa-arvo?:
day 10.  Elämän suuret ja pienet virheet:


Nyt pitäis sitten kertoo lemmikeistäni. Harmi vaan kun mulla ei semmosia ole ollenkaan.... Ajattelin nyt kuitenki kertoa kahesta gerbiilistä jotka mulla joskus oli, olin sillon 11 vuotias. Niistä ei oo ikävä kyllä kuvia ollenkaan. :( Mun mummulla ja papalla oli myös kissa jonka hommasin sinne kun ne halus. Siitä mulla ois ollu kuvia mielin määrin yhellä CD:llä, mut se ei toiminu :( Se olis ollu täynnä kuvia vuodesta 2007, sillon täytin 13 ja olin vielä 12 ku hankin sitä kissaa. 2008 CD-levyn kuvat kuitenki toimi ja sieltä löyty yks kuva jossa on se sama kissa pentuineen. 
Tossapa olis kuvaa, kissan nimi oli Minttu ja se on siis tuo iso kissa tietenki, yhden vuoden vanhana. :) Muistin miten älyttömän lutunen se oli vauvana, kaikki ohikulkijatki halus pysähtyä silittään sitä kun kaverin kanssa käveltiin kissat sylissä tuolla jossain. :D Aluks Minttu asui meillä kaks viikkoo, lopulta äiti ei jaksanu sitä enää (se ei oo ikinä eläimistä perustanu, kukat on enemminki mieleen, näkisitte meijän takapihan) joten vietiin se sitte sinne mummulle ja papalle niinku oli alunperinki tarkotus. Siellä se asusteli ja ja olin aina sen kanssa kun kävin siellä. Vuoden päästä se sai pentuja ja tässä niistä on kolme. Se sai kuitenki vielä yhen pennun lisää. Voi että mua harmittaa ku en tiiä mihin mun kaikki kuvat on joutunu, mulla oli noista pennuistakin älyttömän ihania kuvia.... Kuitenki, Minttu oli ku mun oma. Se sai vielä toiset pennut ja niiden määrä oli jopa 7. Tällä ensimmäisellä kerralla pentuja oli neljä. Loppujen lopuks Minttu katos jonneki eikä enää palannu, oon melko varma että auton alle jäi. :( Oli se surullista.... Löytyis nuo kuvat nyt vaan jostain hemmetti!

Sit mulla oli ne Tipsu ja Tapsu, gerbiilejä siis. :) Toinen oli semmonen vähän beigen värinen ja toinen mustavalkoinen. Oli sulosia. :) Niistä ei oikeen oo kerrottavaa, ne tais olla meillä vaan puoli vuotta tai jotain siihen suuntaan, jouduttiin myymään ne kun pikkuveli tuli allergiseks. :( Siitäpäs tuliki mieleen, löysin tosta mun pikkuveljestä eli Oskusta ihanan kuvan yhen Mintun pennun kanssa. :-D 


Ite repesin kuvalle aika totaalisesti. Te jotka ootte Oskun nähny niin ymmärrätte varmaan miks. :D Miten sitä ihminen muuttuukaan vuosien aikana. Osku näyttää nykyään mieheltä tähän kuvaan verrattuna... Se otti mut pituudessaki kiinni jo varmaan yli vuosi sitte, tässä kuvassa se on mua selvästi vielä lyhyempi ollu. Mut aika söpö !

3 kommenttia:

  1. eii oikeesti mullaki on kuvia koneella ku osku on ton näkönen! Muistan tuon nii selväsit! Ja joo teidän Osku on nykyää tosi komee!♥ Harmi vaa ku leikkas sen hiukset, mut on siihenki jo tottunu:-d Mut aws söpö osku♥

    VastaaPoista
  2. söpöjä kissoja (:

    voitko laittaa tosta Oskusta semmosen kuvan minkalainen se on nykyää :DD

    VastaaPoista
  3. Jossu: ite en ees muista enää minkä näkönen se oli sillon joskus! sen takia varmaa oliki kova järkytys :D se on hirveesti muuttunu kyllä. ja on kieltämättä idiootin näkönen kaljuna.. mitäs meni lyömään vetoo niitten kavereittensa kans :D

    Anonyymi: joo voisin vaikka laittaaki siitä kuvan, sit kun se tulee lehtimäeltä mökiltä :) huomenna ne kai tulee, luulisin....

    VastaaPoista