Sivut

11.6.2011

Ostoksia

Tänää oli kiva päivä. Sonja tuli tänne Ylivieskaan ja käytiin kaupoissa. :) Sain ostettua vähän vaikka mitä.... Semmosta mitä nyt oon tarvinuki.



Uudet arskat löyty Kärkkäisen jostaki liikkeestä kympillä :) Aivan ihanat! Cittarista ostin sukkahousuja ku oon rikkonu omia niin tarvin vähä uusia... Hiusväriä myös, mulla on armoton kahen sentin juurikasvu. Nuo farkut sitte sen takia koska aattelin leikata niistä shortsit. Farkkushortsit on niin ihania ja uutena ne maksaa oikeesti nii hemmetisti etten ikinä osta semmosia. Iteki voi tehä. Mut vois opetella ompelemaan niin niistä tulis hienommat... Farkut sain eurolla, kirpparilta arvatenki. :)

Sonja näppäs kuvan ku kokeili mun uutta kameraa...  Siinä minä näplään rumia polvia. :(

Siinä on mun uudet crocksit ja kesämekko. :-D Äiti osti ton kesämekon Halppiksesta ku kävi sielä. Ihan sitä varten sen oli pakko saada ostaa tuo mulle että peittais näitä mun polvia jos haluun lähtä johonki. En voi hirveesti leggareita vielä pitää... Noh, eipä tuo polviin asti yltäny mut melkeen. :-D

Tuossa mun numeroita viimeseltä lukiojaksolta. Ärsyttää kun tosta kuviksesta ei saanu numeroo, pelkän suoritusmerkinnän. Kyllä nolottaa ku saan noin hirveesti rahaa noista... Kai äiti haluaa tosissaa saada mua panostamaan kouluun nytten. :D Yläasteella en saanu ikinä rahaa mistään vaikka oisin kympin saanu. Sonja muuten kirjotti tohon ton HYVÄ OLLI :)

4 = 0 €
5 = 1 €
6 = 4 €
7 = 5 €
8 = 8 €
9 = 10 €
10 = 15 €

Tossa nyt näkyy paljonko mistäki numerosta saan. Ikinä en oo kymppiä saanu mut ysejä on kyllä tullu. :) Noista kaikista numeroista tuli yhteensä 42 € ja äiti antaa mulle tuosta S-merkinnästä 8 € vielä koska luultavasti oisin ainaki sen kasin saanu kuviksesta. Kaikki kuvikset muutenki mulla ysejä nytten... Että 50 € on luvassa. :) Niistäkin menee jo kolmekymppiä koska tein tilauksen H&Mlle. Pitäs kyllä tuota englantia petrata ku vitosen sain... Ja kieliä muutenki, niissä oon täys uuno. Mut tässä H&M tilausta:

Noi makso yhteensä suunnillee kakskymppiä, mut 8 € postikulut tulee päälle... Ärsyttää maksaa ylimäärästä nuin paljo. Mut uudet bikinit tarvin koska vanhoihin oon niin kyllästyny.... Ja nuo oli kerrassaan ihanat. :) Ja noita sukkahousuja oon halunnu iät ajat. Otin muuten noihin sukkahousuihin koon M/L joka on yleensä mulle liian iso. Kaverilla kuitenki oli käyny niin että ku se oli tilannu ton pienemmän koon eli XS/S niin ne oli just ja just sopivan mittaset ja melkee liian lyhyet. Ja mulla on muutenki pitemmät jalat että aattelin nyt pelata varman päälle ja ottaa ton isomman koon että on varmasti tarpeeks pitkät. Enkä usko että nuo sukkahousut muutenkaa on niin isot. Bikineissä kuitenki se tavallinen eli koko 34. :D Paitsi housut otin kokoa 36 koska mulla on kaikki housut sen kokosia. En usko että on liian iso. Ja ainakaan ei tuu liian pienet, se olis noloo näyttäytyä rannalla liian tiukissa pöksyissä.... Ja leopardikuviota yllättäen ! Uudet aurinkolasitki leopardia, on se vaan niin maailman ihanin kuvio. :) Munhan muuten piti tilata ne yhet toiset bikinit joita täälläkin esittelin mut siitä ei tullu mitään koska AINA, siis AINA koot loppu! Niitä ei tuu ikinä lisää ja sitte ku tulee ne on taas samantien loppu enkä ikinä saa tilausta tehtyä. Ja nuo leopardibikinit oli alennuksessa niin tilasin senkin takia sitte ne. :) Vaikka ois ne toisetki bikinit ollu tosi ihanat. Minkäs teet...

6 kommenttia:

  1. miten sulla on noin nopee haalistunu se pinkki väri? :o

    VastaaPoista
  2. saitpa halvalla farkut (: itte en oo ikinä löytäny, vaikka on yrittäny hakea...

    ja aika jännä teillä tuo toikkarijuttu :))

    VastaaPoista
  3. oho, meikämanne ei oo koskaan rahaa kokeista saanu, oontosin kyllä aina ollu tunnollinen ja hoitanu vähintään ne kasit himaan. Erityisesti toi että femmastakin maksetaan, kuulostaa erikoiselta, mutta tapansa kullakin :)

    näin muuten unta, jossa olit sä :D me oltii mäkissä ja sitten sen jälkeen paramoren keikalla. otin kuvia kalahampurilaisella. en tiiä miksi. KALAHAMPPARI? :-----D okei

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: itse asiassa tuo kuva valehtelee koska nää ei oikeesti oo haalistunu paitsi juuresta, korva juurikasvuhan on mun omaa väriä ja siinä ei todellakaan mitkään shokkivärit pysy. mut sit muuten mulla on vielä kirkkaat pinkit hiukset ja kaveriki ihmetteli miten on pysyny. tuossa kuvassa näyttää kyllä oikeesti haalistuneilta nuo hiukset... Ö_Ö

    Anonyymi: Kirppiksiltä voi kyllä olla vaikee löytää halvalla farkkuja, paitsi semmosia rumia. nuo jotka ostin oli Onlyn ihan kunnon farkut ja halvalla lähti. :) Yleensä semmoset maksaa heti enemmän. ja kyllä iteki ihmettelin sillon ku äiti sano että alkais antaa mulle rahaa numeroista, ennen en oo saanu IKINÄ :D

    meri: No älä muuta viserrä, tosi outoo kun toi antaa mulle vitosestakin rahaa. :D kai se yrittää tsempata että pääsisin nuo kokeet ees läpi. ja itekään en oo tottunu että numeroista saa rahaa.. ennen en oo saanu koskaan. että on tää vähän erikoista. :D mut rahaa saa nii ei valittamista! kaveri saa vaan vielä enemmän ku minä noista numeroista. :D

    VastaaPoista
  5. meri: tuohon uneen vielä unohin vastata! minäki oon nähny unia joistaki ihmisistä joita en oo ikinä tavannu :D ja kalahampurilainen kamerana.... :----D

    VastaaPoista
  6. kyllä tos kuvas ainaki sun tissit näyttää isoilta että en ihmettele ku oli se bikini yläosa kokoa 34 liian pieni :D

    VastaaPoista