Sivut

20.6.2011

Ostoksia

Hain sen H&M-paketin mikä tuli. :) Ja nyt ärsyttää. Bikinien yläosa oli ihan liian pieni. Tai no, se kuppi siinä tai mikä lie oli liian pieni. Muuten nuo oli sopivat ettei selästä tai kyljistä puristanu yhtään mut voi herranjestas ku tissit pursus suunnilleen ulos. -.- Järkyttävää, noita ei voi pitää missään. Olis pitäny tilata sitteki kokoa 36 se yläosa, mut mistä voin tietää ku kaikki paidat sun muut yläosat on aina ollu kokoa 34 tai XS ja sitte yhtäkkiä käyki näin. En oo ikinä pitäny mun tissejä mitenkää isoina mut nyt kyllä tuntuu että haluan kuppikoon 70A tai jotain. :D Ja kertokaa mulle keinoja saada jenkkakahvat laihdutettua niin että tuo alaosaki näyttäis vähä paremmalta mun päällä. Voi että inhoon itteeni taas, miksei kaikki voi olla jotain barbi-kroppasia? :D Tuntuu että nää H&M:n bikinit on tarkotettu joilleki joilla on täydellinen kroppa tai jotain ja taas kerran saan tuntee itteni läskiks. Tässä kuitenkin kuvaa niistä:



Mua niin ärsyttääääää. Ikinä ennen ei oo tarvinu palautuksia tehä mihinkää ja nyt on vähän pakko. Tai sitten myyn nuo jollekin halukkaalle, sekä yläosan että alaosan koska jos alaosan pidän niin ei mulla oo siihen mitään sopivaa yläosaa. Toisaalta voisin vaan vaihtaa ton yläosan isompaan kokoon ja pitää mun vanhaa mustaa alaosaa niiden kans niin ne jenkkikset ei häirihtis. :-D Sitte voisin rauhassa laihuttaa jenkkakahvat pois jos se on mitenkään mahollista ja sitte joskus voin kehata pitää tuota alaosaakin. Voi miksi, miksi olen näin itsekriittinen? Tosi turhauttavaa ja ihailen kaikkia semmosia oikeesti ylipainosia ihmisiä jotka uskaltaa laittaa kireän topin päälle. Tää on niin perseestä.

Mutta tulihan mulle nää sukkahousutki ja sen sanon että rakastuin ja nää on ihanat♥ Kuvassa on kyllä aika laimeat värit mutta ehkä joskus näätte mun kuvissa miltä ne oikeesti näyttää. Ellei kamera vääristä taas... Näähän onki sitte tosiaa kokoa M/L :DD Miks noi H&M:n koot on niin ristiriitasia? Vannon että tästä lähtien ostan KAIKEN koolla 36, mieluummin vähän väljempi ku liian pieni vai mitä?


4 kommenttia:

  1. en tosiaan usko, että sulta löytyy jenkkakahvat o_O

    oot niin sopusuhtanen, että älä hyvä ihminen valita :D

    tuossa sulle jenkkakahvat :´D ----->

    http://www.waisthipsandthighs.com/wp-content/uploads/2010/09/ridlovehandles.jpg

    VastaaPoista
  2. jenkkikset on melko perseestä, ei niitä yksinään pysty "laihduttamaan"... mutta esim. pitkäkestoset, hidastemposet lenkit on hyviä tollaseen muokkaamiseen :---) ja kylki- ja pakaralihasliikkeeet vaikuttaa kyllä jenkkoihinkin jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
  3. Tosi kivat nuo sukkahousut :---)) !

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Voi kyllä minulta jenkkikset löytyy. :DD Ei ne mitkään jätit oo mutta mua ne häirihtee! Oon kade joilleki joille ei vaan tuu jenkkakahvoja vaikka maha kasvais. Geeneistä kiinni..

    meri: Kiitos vinkeistä! :) Kyllä moni on sanonu just että jenkkiksiä on vaikee laihduttaa ja kaikilla naisilla on jonkilaiset jenkkakahvat. Se vaan kuuluu naisen kroppaan, harmi ettei nykyajan kauneusihanteet hyväksy niitä....

    Anonyymi: Kiitoksia! :))

    VastaaPoista