Sivut

22.6.2011

Haastetta haastetta

day 1. Kerro äidistäsi:
day 2.  Kerro itsestäsi:
day 3. Kerro kumppanistasi:
day 4. Kerro lemmikistäsi:
day 5. Mitä on rakkaus?:
day 6. Mitä on epäoikeudenmukaisuus?:
day 7. Mitä on yksinäisyys?:
day 8. Miltä sinusta tuntuu tänään? :
day 9. Mitä on tasa-arvo?:
day 10.  Elämän suuret ja pienet virheet:

Päätin nytten haastetta jatkaa. Yksinäisyys on inhottava tunne. :( Oon nykyään tuntenu itteeni paljo enemmän yksinäiseks mitä ennen, en tiiä miks. Ennen viihdyin paljo paremmin kotona mut nykyään tuntuu että haluaisin koko ajan olla jossain muualla kavereitten kans. Ja tekeminenki tuntuu loppuvan kotona aina niin äkkiä... Sillon ku oon yksinäinen nii mulla on vähä paha mieli. :( Onneks en oo silti mitenkää tavattoman yksinäinen silleen että mulla ei ois kavereita tai ketään, koska onhan mulla. :D Harmittaa semmoset ihmiset joilla ei oo ketään. Tunnen itteni yksinäiseks vaan sillon ku oon kotona eikä oo tekemistä ja haluaisin johonki. Ja sillon on kamalaa jos kaikki on jossain ja ite joutuu vaan lagaamaan kotona. Ei tästä oikeen muuta osaa sanoo.....

5 kommenttia:

  1. ärsyttää tyypit jotka ei tiiä oikeesta yksinäisyydestä MITÄÄN. ja sitten tullaan sanomaan, että varmaan surullista )))=

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: no tuo on kyllä totta. :((( mua harmittaa hirveesti kaikkien puolesta jotka on yksin. mun tekis mieli mennä aina puhumaan kaikille jotka on yksin aina ilman kavereita mut en uskalla... ja tiiän yhen joka on nykyään aina yksin ja sitte jos joku on sen kans vähänki niin se alkaa heti roikkumaan hirveesti ettei taas jäis yksin. ja se vaan karkottaa ihmiset sitte kuitenki :(

    VastaaPoista
  3. tiiän kans yhen tapauksen, jossa eräs tyyppi meni juttelemaan tyypille joka oli yksinäinen.

    siitä tuli sitte tavallaan riesa. että se tukkeentu koko ajan sen seuraan ja ehotteli, että mennäänkö sinne yms.

    oli semmonen takertuja, mutta ei kaikki silti välttämättä semmosia oo.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: voi kyllä olla että ne yksinäiset pelkää että jää taas yksin jos ne on jonku saanu puhumaa itellee, nii pitää sit takertuu. :// mut en kyllä usko et kaikki ois samaa.

    VastaaPoista
  5. joo älkää nyt todellakaa sitte ajatelko että kaikki olis tollasia takertujia. olis kyllä kiva jos joku tulis joskus juttelee jos oon yksin jossai. mut yleensä oon vaan kotona.

    VastaaPoista