Sivut

8.6.2011

Iltoja...

Tänää onki ollu tapahtumatäytteinen ilta. Oon ollu hamarilla, Salen avajaisissa ja tädillä käymässä ja ajanu SKOOTTERILLA joka koituki mun tän päivän kohtaloks.... Ja jonka takia oon ruhjeilla. Kumpiki polvi ihan paskana, sivureisi ja toinen kyynärpää paskana. Lisäks pienet ruhjeet kämmeniin.... Kaikki sen takia että mun päälle ajettiin. En jaksa selittää tätä koko hommaa kokonaan ja äiti sano etten netissä alkaiskaa levittelee mitää mitä on tapahtunu, mut pieni mopo-onnettumuus siis tapahtu ja pääsin Oulaskankaalle sairaalakäynnille piipaa-autolla. -.- Ennen en ookkaan paareilla maannu.... Eikä mulle ees käyny pahasti koska satuin just siinä kohtaa ajaa niin hiljaa, ehkä kahtakymppiä tai kolmeakymppiä. Ei ollu onnettomuus mun syy joten toiset joutu maksamaan sakkoo ja äiti aikoo maksattaa jollaki mun mopon ruhjeet ja kypärän koska tuota kypärää ei enää saa käyttää. Niissä on joku jännite-juttu ja nyt sitä ei enää oo ku se sai niin kovan kolauksen että se saattaa pienestäki kolauksesta mennä rikki. Uus siis pitää saaja.... Ärsyttää, tykästyin siihen kypärään. :( Ehkä laitan sen hyllylle koristeeks.

En tiiä uskallanko enää ajeleskella pahemmin, toivottavasti ihmiset ei hirveesti oo puhunu ku sitä lössiä siihen tapahtumapaikalle alko virtaamaan ihan kivasti... Just niitä omanikäsiä poikia enimmäkseen. Mut onneks mulle ei pahemmin käyny, mitään ei menny poikki ja nää ruhjeet on vaan pintanaarmuja. Sen sanon että nää on kuitenki tosi kipeenä ja kirveltää, pitää varoa ettei tulehu. Ja jalkoihin tulee jossain vaiheessa vielä NIIN isot mustelmat etten ilman legginsejä taida ollakaan tuolla vähään aikaan. On niin lämpimät ilmat nytten että todellaki ärsyttää, liikkuminen ja kävely on hidasta, vaikeeta ja kivuliasta koska nuo ruhjeet on niin kipeet. Jos kävelee tavallisesti niin se iho jotenki venyy noissa ruhjeitten kohalla, en esim. voi polvea taivuttaa ollenkaan, pitää suurinpiirtein tikkuna kävellä. -.- En halua ees tietää kuin kipee oon huomenna. Ei taida pyörällä ajokaan onnistua ja kävelyki on tuskallista. Pakko siis uskaltautua Jannen mopon kyytiin huomenna ja mun pitäis saada kypärä jostain lainaan...

Että pitikin sattua just mulle. Tähän loppuun vielä kolme kuvaa jotka otin hamarilla tänään. Oltiin siellä minä, Janne, Julia ja Sampo.


 Tää on kyllä niin söpö kuva Juliasta ja Samposta :)

Ja minun ja Jannen "yhteiskuva" :)

4 kommenttia:

  1. ääh, voiei toi sun onnettomuus! : ( mullekki kävi mopo-onnettomuus toissa kesänä. me ajettiin mun serkun kanssa mun kaverin skootterilla, joka oli vähän rikki ja meni semmosta 60. ja tietenki sitte posotin sillä menemään jalkakäytävällä täysiä ja mutkassa lipesin suoraan ojaan.. siinä vaiheessa mulla pätkäs muisti, ku skootteri tökkäs johonki kiveen ja lensin sarvien yli. seuraavan muistikuva on se, ku makaan maassa, enkä saa henkee. revin jotenki kypärän pois päästä ja yritän huutaa kaverille, että soittaa 112. minäkin siis menin piipaa-autolla oulaskankaalle. ei mullekkaa silleen mitään pahemmin tullu, ei murtunu mitään, hirveitä haavoja ja mustelmia vaan. ja just sama mulla, etten pystyny vähään aikaan käveleen kunnolla : S

    VastaaPoista
  2. voi ei :----( voi olla ihan järkevää ettei netissä kerro kaikkea, mutta paranemisia sulle !

    VastaaPoista
  3. sun täytyy rasvaa vaan niitä ruhjeita etenki polvien ja kyynärpään kohalta, koska jos annat niiden vaan parantuu etkä ees taita niitä kunnolla, nii niist arvist jotka sulle luultavasti tulee, ni niist tulee tavallaan "liian pienet" ja sit et saa sitä enää koskaa taivutettuu kunnol, johtuen siit, et arpikudos ei veny ollenkaa. mutt paska mäihä kyl ! :( koita parantuu nopee !

    VastaaPoista
  4. Jonna: onneks ei sullekaan mitää hirveempää sattunu mut on tää kieltämättä ihan perseestä ku ei pysty käveleen kunnolla ja pihalla on noin saakelin hyvä ilma.... onneks just sillä kohalla satuin menemään vaan jotain kolmeekymppii vaikka yleensä viiletän sitä viittäkymppiä, sen lujempaa ei mun skodella pääsekää. :D
    meri: jeps, en vihtiny alkaa esittelemään tapahtumia täysin kirjaimellisesti mut päätimpäs nyt ilmottaa että tämmöstä on mulle tapahtunu. ja kiitoksia :)
    Anonyymi: joo oon miettiny justii tuota samaa että pitäs liikkua. huomasin heti että mitä kauemmin aikaa istun tai makaan niin sitä vaikeempi on siitä lähtä kävelee. jos on liikkeessä koko ajan nii ei ruhjeet oo ollenkaan niin kipeitä. ja voisin tosiaan uskaltautua laittamaan tähän jotain rasvaa... arpikudosta ei oo kyllä tullu vielä yhtään mut toivottavasti nää haavat äkkiä umpeutuis.

    VastaaPoista