Sivut

11.5.2012

Lemppari tv-sarjat

Vähän kestäny että tämänkin postauksen sain aikaseksi aloittaa, mut nytpä tulee mun lemppari tv-sarjoja. Täytyy sanoa, ettei näitä ihan hirveesti ookaan.

Salatut elämät




Ei varmaan tullu yllätyksenä? Salkkarit voittaa kaikki mennen tullen ihan vaan siks ku se on niin paska ja koukuttava sarja :---D Aina ne keksii jotain uutta, vaikka tapahtumat on usein myös aika ennakoitavissa. Mut koko Suomi kattoo tätä joten eikai tää voi niin huono olla :---D

Supernatural




Ihan sairaan hyvä sarja. En tiiä monesko kausi nyt näkyy Suomen tv:ssä koska ollaan Jannen kans katottu tää alusta asti koneelta. Ja MINÄ oon joutunu lataamaan kaikki kaudet. On se tekstien ettiminen välillä rassaavaa. Seiskakaudessa ollaan menossa eikä oo enää montaa jaksoo jäljellä. Yhyy :( Toivon hyvin syvästi et kahdeksas kausikin tulis. Tässä vaan on niin koukuttava tarina ja juonet muuttuu ja tykkään siitä kun tässä on niitä paranormaaleja ilmiöitä ja kaikkee friikkiä. :---D Ja tietenkin päähenkilöt on syötävän hyvännäkösiä, nam.

True Blood





True Bloodia aloin kattoon heti vuonna 2009 alkuvuodesta kun se rupes näkymään kakkoskanavalla. Ensimmäinen ja toinen tuotantokausi näytettiinkin putkeen. Janneki on varmaan kattonu näitä itekseen aina, sillon ku nää alko niin ei oltu vielä yhessä. :-D Mut nyt ollaan katottu kolmos- ja neloskaudet taas yhessä mun koneelta kun oon ladannu ne piratebaysta.  Tässä vasta hyvät juonenkäänteet onkin enkä osaa päättää tykkäänkö enemmän tästä vai Supernaturalista. Löysin myös tämmösen hauskan kuvan:

:DDD

Pakko sanoo et neloskausi oli loppua kohti aika järkyttävä ja jäikin ihan hirveeseen kohtaan. Eiköhän se viides kausiki sieltä joskus pompahda mut siihen varmaan menee kauan aikaa.. 

Terra Nova




Terra Nova olikin itseasiassa pieni pettymys koska luulin et tää olis hyväkin sarja. Kuulin myös ettei toista tuotantokautta oo tulossa joten aika laimeeksi jäi.. Laitoin tän nyt silti tähän koska tää on yks sarja mitä oon kattonu tässä viime aikoina. Ei kuitenkaan paini läheskään samassa sarjassa kahden edellisen kanssa.

Miehen Puolikkaat




Ei tää nyt varsinaisesti mun lempisarja oo ainakaan enään, mutta tää on silti hauskaa viihdettä. :-D Ja katoinki tätä varmaan kuukauden ajan kun alkuvuodesta nää alotettiin taas ykköstuottarista. Mut ajanpuutteen takia kattominen sit jotenkin loppu, koska näähän tulee melkein joka päivä ja mieluummin jätän tämän ohjelman väliin kuin Salkkarit. Joten no can do! Hyvä sarja silti ja voisin hankkiakin nää kaikki kaudet joskus kotiin ja katella tylsinä päivinä. :-D

Niinku näkyy niin mua ei todellakaan kiinnosta mitkään Täydelliset naiset tai Sinkkuelämää tai Greyn anatomia tai Puumanainen tai Gossip Girl tai mitkään muut tommoset "tyttöjen ohjelmat". Ei vaan nappaa! Mut voiskai sitä joskus koittaa kattoo, ei vaan oo ikinä jotenki kiinnostanu kokeilla. :---D Oon kattonu Paon ensimmäisen tuottarin Jannen kans ja olis kiva kattoo joskus Heroestaki, oon sitä muutaman jakson nähny ja vaikuttaa hirveen hyvältä. Janne saa olla tyytyväinen ku katon sen kaa mielellään noita poikien sarjoja eikä sen tarvi ikinä kärsiä tulevaisuudessa siitä että mun pitäs kattoo joka päivä jotain naistenohjelmia! Janne saa mun puolesta vallata sitä telkkaria koska tykkään ite olla enemmän koneella ja katon usein myös ohjelmia koneelta. En melkeen koskaan kato ohjelmia suoraan telkkarista koska vihaan mainoskatkoja yli kaiken. Katon mieluummin vaikka Katsomo.fi:stä tai sit tallennan digiboxiin ja katon myöhemmin.

Vuoden alusta oon myös seurannu TELKKARISTA näitä: Idols, Voice of Finland, Putous, Duudsonit tuli taloon, Suomen kaamein kämppä ja sitten tietenkin Terra Nova ja nuo Salkkarit. Noita muita en kuitenkaan tähän lisänny koska ne on tosi tv:tä ja en oikeen laske niitä tähän aiheeseen. :---D Ja tuo Suomen kaamein kämppä jäi kesken mulla kuten myös nuo Miehenpuolikkaat... Muut oon jaksanu kattoo kunnialla loppuun ja voin kyllä myöntää että on ollu kiireistä seurata muiden hommien lisäksi noin montaa sarjaa, vaikka useimmat tuleekin vaan kerran viikossa. Onneks enää ei näy kun Salkkarit mitä katon. 8D Ja elokuussa starttaa taas Big Brother joten mun elämä jää varmaan taas tauolle.. Et noissa tosi tv-ohjelmissa mulla on aikalailla samanlainen maku mitä muillakin tytöillä :---D

7 kommenttia:

  1. Miksi ihmeessä pitää lajitella jotenkin näin idioottimaisesti "poikien" ja "tyttöjen" ohjelmiin?
    Mä ainakaan ikinä ole ajatellut näin että tää on poikien sarja tai että tää on tyttöjen sarja :D
    Esim tiedän monta miestä jotka katsoo sinkkuelämää tai täydellisiä naisia.

    Ootko ikinä kattonut kokonaista kautta täydellisiltä naisilta? .Täykkärit ei minusta ole mikään perus "tyttöjen" sarja :D
    Arvaappa kuin monta ruumista sarjan eka kaudella tuli :D :D

    VastaaPoista
  2. duudsonit tuli taloon ja suomen kaamein kämppä oli tosi hyviä sarjoja :) sitä suomen kaameinta kämpää oli kiva kattoo kun se Teuvo on niin leikkisä :D en ois uskonu, että saa nauraa kun kattoo jotain sisustusohjelmaa :D

    VastaaPoista
  3. Ernupulu: En mä tiiä, on se aika idioottimaista jakaa kaikkia asioita tyttöjen ja poikien jutuiksi, mutta jotenki oon mielessäni nuo ohjelmat noin lajitellu koska tuntuu et kaikki mun tuntemat tytöt kahtoo nuita "tyttöjen" ohjelmia ja pojat kahtoo sitte omiaan. Ja tuo on jo hyvin jos tiiät jotain miehiä jotka kahtoo täykkäreitä tai sinkkuelämää Ö__Ö Mä en tiedä ketään! Kaikki poijjaat tuntuu täälä kahtovat noita "poikien" ohjelmia.

    Ja en tienny myöskää et täykkäreissä tulee ruumiita XDD Ja en oo tainnu kattoo jaksookaan mistään noista ohjelmista muutenkaan. Jotenki tuntuu että ainaku oon eksyny sille kanavalle mistä tulee nuita "tyttöjen" ohjelmia nii sielä pissistellään ja on jotain typeriä ihmissuhdejuttuja. Mut kai niissä sit muutaki tapahtuu :'D

    Anonyymi: Aaaaww se Teuvo on niin söpö :------D Harmittaa vähä ku jäi kattomatta niitä jaksoja, tuli katottuu vaan muutaman viikon ajalta.. :( Mut kai mä suurimman osan näin!

    VastaaPoista
  4. ahhhhh true blood. en voi elää ilman sitä !!! kuolen, enää 4 jaksoo ja loppuu nelos tuottis, odottelen ton sun tekstin perusteel melkee kuset housus et mitä käy, vaik oon lukenu sen kirjan minkä charlaine harris on kirjottanu, mut silti toi sarja on aik muunneltu kirjasta...

    VastaaPoista
  5. Saara: Mäki oon aatellu lukee niitä joskus :) Ja tosiaa kuset housussa saat oottaaki, ei nimittäi mikää maailman ihanin kohta oo mihin jää tuo sarja! Ja oon myös kuullu ettei ne kirjat oo yhtää samanlaisia ku sarja :o

    VastaaPoista
  6. on niis vähä jotai samaa, mut esim niis ei oo taraa tai lafayettee tai jesust jessicaa tms, mut kyl esin siin kirjas Jason joutu niitten ihmispuumien luo ja tollee..

    VastaaPoista
  7. Saara: Aivan! Vähä perseestä ku ei oo Taraa eikä Lafayettee, nehän on niin parhaita :---D Noo varmasti hyviä kirjoja kuitenki!

    VastaaPoista