Sivut

5.5.2012

VKL

Mulla on ollu mahti perjantai-ilta. Olin mun isän nykysen vaimon Annen viiskymppisillä ja oli oikeen railakkaat bileet :) Viihdyin hyvin niitten keski-ikästen kanssa :------DD ! Ja join kivan paljo mut ei krapulaa koska söin myös koko yön aivan ihanaa salaattia♥ Kuvia mulla ei oo illasta yhtään mut tuskimpa mää niitä kehtaisin täällä jakaakaan. :---D

Tänään oonkin nukkunu hirveesti. Olin isällä yötä ja tulin kuuden jälkeen kotiin nyt illalla. En oo saanu aikaseks mitään paitsi alan tän bloggauksen jälkeen lukemaan enkun sanoja. Mun hiustenpidennykset nimittäin tuli eikä äiti anna niitä mulle ennenku oon päässy enkun uusinnan läpi >:DD Kunnon kiristäjä. Noo eiköhän se enkunkoe nyt mee läpi tai äiti keksii jotain ilkeetä ja saan pidennykset vasta elokuussa mun synttäripäivänä (Y) Sain siitä edellisestä enkunkokeesta numeroksi jonku kakkosen. Ei ees nelosta?? :D Aika monelle kyllä käyny näin ettei numero yllä ees neloseen ku menny niin paskasti. Mut ehkä mää nyt vejän parhaimman numeron ikinä enkusta kun kerrankin luen, en oo nimittäin lukenu enkunkokeisii oikeastaan koskaan! Tässä muutama kuva:

 Ostin uutta hiuslakkaa Halppiksesta kun mulla on ollu lakka loppu jo varmaan kolme viikkoa. On mulla ollu semmosia minilakkapulloja matkakoissa mut ne kaikki oli kyllä niin perseestä eikä pitäny hiuksia mitenkään. :-D Mutta tää hiuslakka on kyllä sitä jotain, suosittelen. Hintaa oli 6,90 € eli ei mikään halvin vaihtoehto, mut mä kyllä nykyään ostan aika kalliita hiustuotteita.


 Ostin tänään muumikarkkeja 8D Noi on niin söpöjä nuo muumin muotoset karkit♥

Ja Anne osti mulle jäätelölaatikon! :))) Kiitti Anne!

Mulla on edelleen se tv-sarjapostaus tekemättä joten voisin tässä lähiaikoina koittaa ehtiä tehä sen :) Mulle saa muuten laittaa postausideoita, ihan mitä vaan mieleen tulee. Tänään on muuten superkuu illalla jossette oo vielä kuullu! Toivottavasti nuo persepilvet lähtee siihen mennessä niin saadaan ihailla isoa kuuta♥

2 kommenttia:

  1. hahahh, mä käytän aina vaa tigin lakkaa ja se maksaa 23euroa pullo :D mutta minkäs teet ku oot kerran tigiä kokeillu, et halua kokeilla enää mitään muuta!
    Mutta nyt vähä paha rahatilanne menossa, nimittäin rahaa 13 euroa ja lakka alkaa loppuun..... :ss

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Joo mä en uskallakaan mitään tigilakkoja kokeilla, sitte on aina pakko ostaa sitä kallista lakkaa :DD Ja mun mielestä tuo 6,90 € on jo aika kallis kun markettilakkoja saa 3-4 euron hintaan. Mut oonhan mää tosiaan ostanu 30 €:llä niitä tigin shampoota ja hoitoainetta :D en tajua miten raaskin.

    VastaaPoista