Sivut

2.5.2012

Vappuvappu

Mulla oli huonoin vappu ikinä. Ihan oikeesti mulla ei oo ikinä ollu näin tylsää. :-----D

Alkuilta meni ihan hyvin odotuksen merkeissä, oottelin tänne Sannaa ja sen kaveria ja muutenkin mun kämppä oli taas täynnä ihmisiä. Päästin niitä tänne vaan koska aattelin ettei kukaan täällä kauaa oo naapureita ärsyttämässä kun häädän sitte kaikki pihalle ku Sanna tulee. Tietenki aijottiin mennä ulos Safaripuistoon tai liikennepuistoon tsekkaamaan meno.

Eiköhän alkanu satamaan vettä. Kaikki halus olla vaan mun kämpillä ryyppäämässä ja musta tuntuu et olin varmaan ainut joka halus ulos. No niinhän siinä sitte kävi että 11-12 aikaan yöllä  kun loppu sade niin tosiaan heitin ihmiset pihalle ja Sannan ja sen kaverin kans lähtiin käppäileen. Sade oli siis loppu mutta hirviän kylmä tuuli oli edelleen. Mentiin takas sisälle ja Sanna ja se sen kaveri sammu melkeen samantien :-D Ne oli alkanu juomaanki paljo aikasemmin ku minä joka alotin puoli kymmeneltä. Muitakin tuli mukaan ja oli helvetin tylsää. Vappufiilistä ei ollu yhtään ja olin saanu neljään tuntiin jopa 4 kaljaa alas. Väsytti. Kaiken lisäksi siinä kun heitin sillon aikasemmin porukkaa pihalle niin joku saatanan taliaivo kaati mun skumppapullon -.- Siinä meni juomat, kiitti vitusti.

Syytän kuitenki pelkkää säätä siitä että oli niin paska vappu. Jos olis ollu yhtä ihana sää mitä vuosi sitte niin koko Ylivieska olis ollu täynnä kännisiä nuoria ja vanhempiaki. Niinku joka vuosi. Mutta tänä vuonna sade ja 10 m/s menevä pohjoistuuli pilas kaiken. Ja kuvasaldo on kans jotain niin järkyttävää että huhhuijjaa. Eli tämmönen paskavappu tällä kertaa. :-D Mun suosikkivappu on edelleen vuoden 2009 vappu kun olin 8-luokalla. Mikään tuleva vappu tuskin on parempi! Ja tuon vapun vietin myös selvinpäin kuten myös kaikki kaverit. Muistan vieläki miten se päivä meni: Ensin kylällä vapputorilla kamujen kans ja ostettiin lakuja, sitten kaverille laulamaan Singstaria samalla lössillä ja illalla vielä ALKOHOLITTOMIIN vappubileisiin. Vitsi että on ikävä sitä aikaa. Ja voin kyllä sanoa etten vois IKINÄ kuvitella samoja tyyppejä samaan paikkaan viettään aikaa yhessä, absurdi ajatus. :-D Mutta onneksi on tullu uusiaki kavereita♥

Tää oli taas tämmöstä scheissea ja muutenkin mulla on taas kiire koska 15 min päästä alkaa lehtikerho joten morjens! Miten musta tuntuu et nykyää mulla on aina kiire?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti