Sivut

3.5.2012

Moikkelismoi

Mulla olis vähäsen kuvia taasen. Vapulta, eiliseltä ja tältä päivältä. Ei näitä kyllä paljoo oo. :-D


 Vappupäivältä tuli otettua vaan tämmösiä turhia kuvia ku olin kävelemässä Tanjalle. En enää muista mitä tehtiin mut jotain mä sielä kävin tekemässä. :-D Ja sit mentiin sen äiskän kyydillä käymään vapputorilla jonka jälkeen sen isoveljen ja sen tyttöystävän tupareihin kakkukahveille. Huh tulipa pitkä ja sekava lause. Illalla käytiin porukoitten Niemelänkylällä tekee vähä puuhommia.







 Keskiviikkona kävin taas Tanjalla. Käytiin lenkittämässä naapurin koiraa kun Tanja oli luvannu käydä sitä aina lenkittämässä :) Tommonen suloliini! (uus sana kenties? Ja Tanjallahan on myös kissanpentuja nytten. On ne niin ihania♥ Ja emäkin näkyy tossa yhessä kuvassa :) Kuvasin myös niiden jääkaapin ovesta ton listan jääkiekkopeleistä. Jesss mm-kisat taas alkakoon! Huomenna en kyllä nää tuota Valko-Venäjä-peliä. Tossa nyt kuitenki näkyy kaikki Suomen pelit ja et miltä kanavalta tulee :) Huomenna meen nimittäin 50 v. bileisiin illalla. Mun iskän nykyinen vaimo pitää vähän pirskeitä ;)

 En oo muistanu täälä kertoa mut ostettiin äitin kans mulle nämä tässä viime viikolla. 50 € makso ja se oli aika halpa koska ei oikeesti halvemmalla löytyny mistään! On mukavampi sitte kesällä olla parvekkeella :)

 Kuvasin parvekkeella myös mun tämän päivän kirppariostokset (kyllä, kävin kirpparilla taas, tällä kertaa Citykirppiksellä) ja ostin kaks mustaa perusneuletta ja Hello Kitty-paitakin sieltä löyty joka oli pakko ostaa. Toi toinen neula on enemminkin tommonen bolero, yltää mahan yläpuolelle. Hintaa oli noilla yhteesä 5,50 €.

Moi :3


Ja ku rupesin kahtoon tuota uutta banneria niin tajusin miten paljo oon muuttunu... Ku kattoo tota mun ja Tanjan yhteiskuvaa käärmeen kans (vasemmalla ylhäällä) ja sitte viereistä kuvaa jossa oon Jennan ja Karitan kans niin näytän paljo vanhemmalta siinä :S En haluu vanheta! Tuo käärmekuva on siis kolme vuotta vanha, otettu huhtikuussa 2009. Oon siinä niin pienen näkönen! Kyllä aika menee nopeeta...!

8 kommenttia:

  1. hyi helkkari, hoksasin vasta nyt ton käärmeen kun mainittit siitä S: miten oot voinu pitää KÄÄRMETTÄ nuin? o_O

    söppänöitä kissoja ja herttasen näkönen koiruli ♥ taitaa olla vielä vauva? :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Käärmeet on ihania♥ Varsinki ku toi on niin pikkunen ja söttönen :D Mä nyt tykkään kaikista eläimistä. Paitsi tarantellaa et vois ottaa lähellekään :----D Nuo kissanpennut on jotain 3 viikkosia ja koiranpennusta en oikeen muista...! Mut alle vuoden reippaasti kuitenkin :)

    VastaaPoista
  3. Kiiitos ku laitoit tuon otteluohjelman, oon ettiny jokapaikasta enkä oo löytäny!! You made my day! xxd

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: ole hyvä vaan! :D onneks mun kaverin äiti oli pistäny sen jääkaappiin!

    VastaaPoista
  5. Meilläki on tommonen pöytä ja tuolit :D

    VastaaPoista
  6. Meeri: Noi varmaa löytyy aika monelta kun ne on niin halvat :DDD

    VastaaPoista
  7. aaaww ei oo kyl mtn söpömpä ku kissanpennut !!! :'3

    VastaaPoista