Sivut

9.5.2012

Salaattia

Tänään päätin tehdä semmosta "suolaista" salaattia. Ei kyllä onnistunu oikeen niinku ois pitäny!

 Spagettia

 Munia

 Kinkkusuikaleita, suolakurkkua ja majoneesia.

Tää on tosi huono kuva mutta tältä se sitten näyttää :---D 

Ja ei tullu hyvää sen takia koska kinkkusuikaleet oli pahoja. Jotenki myös tuo suolakurkkukin oli pahaa ja kovaa, tai sitten laitoin sitä liikaa. Majoneesi ja kananmunat kävi tohon kyllä hyvin. Isän nykyiseltä vaimolta Annelta siis resepti jota jouduin soveltaan noiden kinkkujen osalta. Anne käytti jotain savulohta mut koska se on kallista, hän suositteli mulle jotain savusuikaleita. No niitäpä ei Halpa-Hallista jostain syystä löytyny joten ostin sitten noita kinkkuja. Huono päätös koska noi oli kuivia ja jotenki mauttomia... Hyi en tykänny yhtään. Ja jotenki noi suolakurkunpalasetki oli kummallisen kovia? Ehkä ostin vääränlaista suolakurkkua koska Annen tekemä salaatti oli loistavaa. Seuraavalla kerralla ostan sitten sitä savulohta, olkoonkin kallista. :-D Ja laitan vähemmän suolakurkkua. Lisään myös sipulia koska sekin jäi tästä pois, vaikka Annen salaatissa sitä oli. Kyllä musta vielä kokki tulee! Oon tosi laiska laittamaan ruokaa mut salaatteja on kiva tehdä ja ne on hyviä. Tuota salaattia vielä jonkin verran on (mun tädille nimittäin maistui kun kävi täällä tänään) ja pitää kai se syödä pois ja noukin kyllä ne pahat kinkkusuikaleet pois. Ehkä oon vaan outo.

Oon myös herkutellu makeammillakin ruuilla tänään:


Ja noi siksi koska Halpa-Hallissa oli vieläkin pääsiäiskarkkeja -80 & alennuksella + nuo suklaakakut oli vain 2 € kun normaalisti ne maksaa varmaan vitosen. Nam! Mun suosikki pakastekakku ainakin tällä hetkellä.

Ruuasta en ookaan hirveesti postaillu koska ruuanlaitto ei mua hirveesti kiinnosta. Syöminen kylläkin! Mut nytten kyllä pikkuhiljaa alkais tuntua kivalta syödä jotain muutakin kuin leipää, jogurttia, spagettia lihapullien kanssa ym. tämmöstä. Pottuja oon keittäny vaan kerran vaikka oon asunu tässä kämpässä neljä ja puoli kuukautta. Myös riisiä oon tehnyt ja sitäkin vaan kahesti. Spagetilla aikalailla mennään!

8 kommenttia:

  1. oli jotenki hauska lukee, kun kirjotit nuin tarkasti tosta salaatista :D

    VastaaPoista
  2. vois itekkin kokeilla tuota salaattia joskus :)
    HEI muuten! voisit tehdä nuorten tyyleistä uudestaan sen postauksen minkä teit joskus 2010!

    Tai sitten vuoden parhaat tuttavuudet vois kans olla ihan hauska :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Haha joo en oo ennen mitään ruuanteko postausta tehnytkään :'DD Kerranki sain kokeilla!

    Ernupulu: Joo kantsii kokeilla :) Ja voisin kyllä tehäkin sen postauksen nuorten tyyleistä! Mut mitä toi "vuoden parhaat tuttavuudet" sit meinaa? :-D

    VastaaPoista
  4. MITÄ!? oot sä asunu siellä jo melkeen VIIS KUUKAUTTA. Mitäs saakelii ku aika menee nopeesti, justhan mä luin että vasta saat ton kämpän. ou my goshh ku aika menee hurjaa vauhtii

    VastaaPoista
  5. meilläkin on nyt jääny auton alle 3meiän kissaa ainakin mun muistaakseni + meiän lähellä naapurin kissa ja nyt toi mummin kissa.. kun vittu pitää vetää siinä niin kovaa kun autolla lähtee, mitä nyt parista kissasta jotka pyörii renkaissa... -.-''

    VastaaPoista
  6. Saara: Niimpä aika menee lujaa :----D ! Ja mä en myöskään ymmärrä sitä kun pitää niin hirviää vauhtia ajaa eikä yhtään varota... Ja kissatki meinaa olla semmosia te ne hyppii tielle just ku auto tulee -.- tyhmiä..

    VastaaPoista
  7. en tiedä itsekkään, oon tainnu olla vähä väsyny :D
    Mutta kokeilinpa tota sun salaattia tänään! tosin vähän lisäilin siihen muutakin mutta mä ite ainakin tykkäsin :)

    VastaaPoista
  8. Ernupulu: No hyvä jos sulleki maistu 8D Ehkä mun maussa on sit jotain outoo.... Tee säki joskus postaus jostain tommosesta ruuasta mitä teet :D

    VastaaPoista