Sivut

6.5.2012

Neule hukassa

Mua ärsyttää niin että pakko tulla tänneki avautumaan. Mun musta perusneule on menny hukkaan -.- Joten ärsyttää. Se oli tällanen perus H&M:stä tilattu:

Sattu löytymään kuva täältä mun koneen kätköistä. :-D Sain ton siis jouluna 2010 ja on ollu aika kovassa käytössä mut nyt sitä ei löydy sitte mistään. Joten perseestä, tuo oli niin luotto. Ja oon koittanu kysellä et jos se ois jääny johonki ku oon ollu bilettämässä mut ei kukaan oo nähny missään joten wtf. Toivottavasti se nyt jostain ilmestyis, olisin ilonen. :-D Ja tuo oli kivan pitkäki. Ei tunnu löytyvän mistään nettikaupasta vastaavaa pitkää ja suht ohutta v-aukkoista neuletta. H&M:llä on kyllä perusneuleita aina mut paljo lyhyempiä kaikki tällä hetkellä kun kävin katsastaan valikoimat... -.-

Että eipä tässä muuta, tämmönen valituspostaus vaihteeksi :----D Ja haluaisin mun hiustenpidennykset jo mut äiti ei edelleen anna niitä mulle ennenku enkun koe on läpi joten pitäis varmaan lukee vähä lisää..

4 kommenttia:

  1. Mua vituttaa myös ku kummasti multa on kadonnu pari paitaa kuin tuhka tuuleen :o Pyykkikone varmaan syöny ne! :-D

    VastaaPoista
  2. iita: Eikai pyykkikone voi syyä niin isoja vaatteita :ooo mut on tää kyllä aika perseestä, sentää joku tietää milta musta tuntuu :D:D

    VastaaPoista
  3. Ernupulu: Jahaasss pitää mennä tsekkaamaa ;D

    VastaaPoista